Was het nietquote:Op zondag 16 mei 2010 22:20 schreef Maaslander het volgende:
Ik zoek weer eens een liedjeIk hoop dat jullie me kunnen helpen
Laatst hoorde ik een liedje met de text: "The yellow submarine", enkele keren herhaald. Het was hardstyle/hardcore, en ik vond het een goed nummer, dus zou graag een filmpje op jouw tube willen hebben
Bvd,

quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:37 schreef degs21 het volgende:
ik zoek 2 nummers welke ik gehoord heb op de dance zender Fresh FM. Zijn volgens mij beide redelijk recent.
Heb er stukken van kunnen opnemen met de telefoon, welke ik hieronder heb gezet.
Hoop dat iemand wat weet, zou top zijn
http://members.chello.nl/a.gruijs/Geluidsclip06.wav (vanaf 40 sec pas echt duidelijk te horen)
http://members.chello.nl/a.gruijs/Geluidsclip07.wav

Deze ?quote:Op zondag 16 mei 2010 22:22 schreef fetss het volgende:
hmm, ik zoek een nummer van racoon.. ze zingen over iemand.. want je hoort regelmatig; she...
het is geen bekend nummer want ik kende het nog niet..

De clip voldoet een beetje aan je omschrijving alleen het is geen rap/hip hopquote:Op zondag 16 mei 2010 15:26 schreef Elkouw het volgende:
Tijdje geleden op youtube een clip gezien.
Een groep van 4 man, ze hadden een gedeeltijke clip met stopmotion. Ook werd er een soort battle tussen 2 groepen gevoerd. De betreffende groep was in het wit en de andere 4 'tegenstanders' waren in het zwart.
Beetje hiphop-/rapachtig en er in de titel stond dacht ik iets met 'love'.
Iemand?

Nee dat is hem niet, toch bedankt!quote:Op maandag 17 mei 2010 03:12 schreef Prixie het volgende:
[..]
De clip voldoet een beetje aan je omschrijving alleen het is geen rap/hip hop
Is het echt een rap nummer ?
Ik zet het nr er toch ff neer ,gokje dus

Nee, toch bedankt. Er wordt meerdere malen "The Yellow Submarine" in herhaald, achter elkaar.quote:

Of misschien Run DMC - Its like that?quote:Op maandag 17 mei 2010 03:12 schreef Prixie het volgende:
[..]
De clip voldoet een beetje aan je omschrijving alleen het is geen rap/hip hop
Is het echt een rap nummer ?
Ik zet het nr er toch ff neer ,gokje dus

Ook nietquote:Op maandag 17 mei 2010 12:50 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Of misschien Run DMC - Its like that?

Is het wel een hit(je) geweest of onbekend gebleven ?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:16 schreef Elkouw het volgende:
[..]
Ook niet
Het is ook niet echt pure rap. Het is een vrij recent nummer, denk begin dit jaar

Gokje :quote:Op maandag 17 mei 2010 15:26 schreef kanya het volgende:
Ik hoorde gistermiddag in de H&M een leuk nummer! Was een vrouw die zong met een duidelijk Brits accent. Was gewoon een vrolijk soort van popliedje. Op het allerlaatst zei ze iets van: I broke my glass.
Iemand enig idee?

quote:Op maandag 17 mei 2010 15:26 schreef kanya het volgende:
Ik hoorde gistermiddag in de H&M een leuk nummer! Was een vrouw die zong met een duidelijk Brits accent. Was gewoon een vrolijk soort van popliedje. Op het allerlaatst zei ze iets van: I broke my glass.
Iemand enig idee?

quote:Op maandag 17 mei 2010 15:26 schreef kanya het volgende:
Iemand enig idee?

quote:

quote:

Vet snel! Thanksquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |