Mijn excuus, ik weet alleen dat de reclame die hier bij hoort in een auto is, maar inderdaad niet in Amsterdam... Tis meer India ofzo.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, ik zie niet dat de clip in Amsterdam geschoten is noch een sportwagen erin? Voortaan iets beter lezen, maar bedankt voor de hulp.
quote:Op maandag 24 mei 2010 18:37 schreef laucas het volgende:
[..]
Nope. Alsnog ook wel een toffe plaat, de beat dan![]()
Nee, even uitleggen als een aap:
tum tum, tu-dum-dum-dum, tum, dum dum
come an take me hiiighheeeeer
tum tum, tu-dum-dum-dum, tum, dum dum
meer kan ik er niet van maken behalve dat ze ook nog een keer "keep de fire burning" zingt
quote:Op maandag 24 mei 2010 18:39 schreef swarmahoer het volgende:
ik hoorde gister n nummer, heb m opgeslagen maar kan echt niks vinden op youtube, dus waarschijnlijk fout geschreven.. iemand n idee?
the next foret d shorrt dj dice
Je bedoelt vast Dirty Dutch.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:02 schreef ToverBami het volgende:
Hehe ik heb een rare. Ik wil namelijk de naam van een house album weten.
Als het goed is is het een CD van Old Dutch, een bepaald feest ofzoiets. Veel Nederlandse House klassiekers(let the bass kick etc.) komen er in voor.
Iemand enig idee?
quote:
quote:•Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
Dit is hem, bedankt manquote:Op maandag 24 mei 2010 23:01 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dirty Dutch 2008 CD - Mixed by Chuckie
No worries, mate!quote:
welke zender was dat dan? en wat voor genre?quote:Op maandag 24 mei 2010 18:39 schreef swarmahoer het volgende:
ik hoorde gister n nummer, heb m opgeslagen maar kan echt niks vinden op youtube, dus waarschijnlijk fout geschreven.. iemand n idee?
the next foret d shorrt dj dice
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |