abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 mei 2010 @ 21:46:55 #276
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_81510136
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:43 schreef Brabiliaan het volgende:

[..]

Nee, het gaat om hoe de stewards met de situatie omgaan. Groen is groen, Safetycar in is safetycar in. Als het de bedoeling is dat de race onder de SC eindigt, dan moeten ze gewoon tot het einde van de race gele vlaggen zwaaien. Of denk jij serieus dat de regels t.o.v. 2009 dusdanig gewijzigd zijn dat ze nu ineens in een zelfde situatie allemaal met groene vlaggen gaan staan zwaaien of zo?
In de regels staat dat als de SC de pits in gaat, er in de laatste bocht met groen gezwaaid wordt. Kijk de race maar terug, we hadden vier SC situaties. Bij alle 4 wordt als de SC de pits in gaat bij de laatste bocht met groen gezwaaid.

En ja, de regels zijn sinds 2009 veranderd, onder andere die nieuwe SC lijn. Heb je die niet gezien?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 16 mei 2010 @ 21:48:03 #277
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_81510217
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:46 schreef Brabiliaan het volgende:

[..]

Ja, en dat was toch moeilijk man, hard rijden met een Ferrari
Met een Red Bull ook niet. Heeft Webber geen goede race gereden?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_81510237
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:35 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Niet teveel van aantrekken. Walter denkt dat Alonso geluk kan afdwingen, of spontaan uit een potje kan halen alsof dat overal in de winkel te koop is
Oh, ik trek me er weinig van aan hoor. Het is vooral een vermakelijk figuur, een beetje de dorpsgek van de F1-topics.

Het is wel geinig dat Schumacher nu precies doet waar hij Alonso altijd van beschuldigt.
pi_81510364
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:46 schreef Brabiliaan het volgende:
Allemaal netjes achter elkaar blijven rijden idd, toppie
Alonso dus niet hè? Als die netjes achter z'n voorganger was blijven rijden was ie laatste geworden.
pi_81510428
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:46 schreef Brabiliaan het volgende:

[..]

Ja, en dat was toch moeilijk man, hard rijden met een Ferrari
[..]

Allemaal netjes achter elkaar blijven rijden idd, toppie
Je hebt helemaal gelijk! Trulli was man van de race
pi_81510485
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:46 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

In de regels staat dat als de SC de pits in gaat, er in de laatste bocht met groen gezwaaid wordt. Kijk de race maar terug, we hadden vier SC situaties. Bij alle 4 wordt als de SC de pits in gaat bij de laatste bocht met groen gezwaaid.

En ja, de regels zijn sinds 2009 veranderd, onder andere die nieuwe SC lijn. Heb je die niet gezien?
Je zou gelijk hebben als alle 4 die SC situaties in de laatste rondes plaats hadden gevonden. Het is tegenstrijdig als ze met groen gaan staan zwaaien terwijl inhalen nog steeds verboden is. In dit geval zou inhalen verboden zijn omdat de race achter de SC zou finishen. Dan moeten ze ook gewoon geel blijven zwaaien, net zoals in Melbourne 2009. Dán ben je pas duidelijk.
pi_81510637
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:50 schreef k_man het volgende:

[..]

Alonso dus niet hè? Als die netjes achter z'n voorganger was blijven rijden was ie laatste geworden.
Ja duh.... spuit 11 geeft modder hoor
  zondag 16 mei 2010 @ 21:55:39 #283
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_81510794
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:51 schreef Brabiliaan het volgende:

[..]

Je zou gelijk hebben als alle 4 die SC situaties in de laatste rondes plaats hadden gevonden. Het is tegenstrijdig als ze met groen gaan staan zwaaien terwijl inhalen nog steeds verboden is.
Nee, dat is het niet. Het is volgens de regels. En dat is wat telt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_81510927
Komen we nog met feitelijkheden? Sneue opmerkingen op de man geven vaak 1 ding aan: hij/zij heeft gelijk maar ik heb geen argumenten, dus ik ga maar op de boodschapper spelen.

OpEn dan lekker een F1 topic op Viva.nl
Calmer than you are
  zondag 16 mei 2010 @ 22:06:04 #285
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_81511587
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Komen we nog met feitelijkheden? Sneue opmerkingen op de man geven vaak 1 ding aan: hij/zij heeft gelijk maar ik heb geen argumenten, dus ik ga maar op de boodschapper spelen.
Alonso startte als laatste uit de pitstraat en eindigde op plaats 6. Dat betekent dat hij 18 plaatsen heeft goedgemaakt.

Dat zijn de harde cijfers.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_81511776
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:06 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Alonso startte als laatste uit de pitstraat en eindigde op plaats 6. Dat betekent dat hij 18 plaatsen heeft goedgemaakt.

Dat zijn de harde cijfers.
Schumacher deed een paar geleden hetzelfde en werd vijfde, zonder tussenkomst van vier safetycars.

Je punt...?
Calmer than you are
pi_81511846
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:06 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Alonso startte als laatste uit de pitstraat en eindigde op plaats 6. Dat betekent dat hij 18 plaatsen heeft goedgemaakt.

Dat zijn de harde cijfers.
Ja, lekker makkelijk je gelijk halen zo

Misschien moet Schumi volgende keer maar eens achteraan starten, kan ik ook eens lekker irritant doen
pi_81511960
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Komen we nog met feitelijkheden? Sneue opmerkingen op de man geven vaak 1 ding aan: hij/zij heeft gelijk maar ik heb geen argumenten, dus ik ga maar op de boodschapper spelen.

OpEn dan lekker een F1 topic op Viva.nl
Oh, dan neem ik aan dat je nog even reageert op de eerdere posts aan jouw adres. Vol met feiten.
  zondag 16 mei 2010 @ 22:11:47 #289
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_81511988
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Schumacher deed een paar geleden hetzelfde en werd vijfde, zonder tussenkomst van vier safetycars.

Je punt...?
Geen idee, jij wilde de feiten, ik gaf ze. Wat jij er verder mee doet zal mij een zorg zijn.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 16 mei 2010 @ 22:12:23 #290
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_81512035
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:09 schreef Brabiliaan het volgende:

[..]

Ja, lekker makkelijk je gelijk halen zo
Hij vraagt om feiten, ik geef ze.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_81512051
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Schumacher deed een paar geleden hetzelfde en werd vijfde, zonder tussenkomst van vier safetycars.

Je punt...?
Met safetycar is natuurlijk moeilijker. Dan mag je namelijk niet inhalen. Daar is Schumacher inmiddels ook achter...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2010 22:13:04 ]
pi_81512181
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Schumacher deed een paar geleden hetzelfde en werd vijfde, zonder tussenkomst van vier safetycars.

Je punt...?
Dat Schumacher vergane glorie is? Hebben we dit jaar al één keer een spectaluraire inhaalactie van 'm gezien? Hij kan z'n eigen teamgenootje niet eens bijbenen.
pi_81512209
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:12 schreef k_man het volgende:

[..]

Met safetycar is natuurlijk moeilijker. Dan mag je namelijk niet inhalen. Daar is Schumacher inmiddels ook achter...
Yeah, right

Door de SC komt heel het veld weer bij elkaar, zonder die situaties zou hij er veel langer over gedaan hebben om tot hetzelfde resultaat te komen. Misschien was het zelfs niet eens gelukt zonder die SC.
pi_81512280
Je hapt wel lekker.
pi_81512388
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:14 schreef k_man het volgende:

[..]

Dat Schumacher vergane glorie is? Hebben we dit jaar al één keer een spectaluraire inhaalactie van 'm gezien? Hij kan z'n eigen teamgenootje niet eens bijbenen.
Vergane glorie, my ass

De laatste paar races kon hij zijn teamgenootje heel goed bijbenen. Maar dat hij inmiddels 41 is en al 4 jaar niet meer heeft geraced is jou blijkbaar ontgaan? Geef hem nog een paar races de tijd om de wagen helemaal naar zijn hand te zetten en hij rijdt Rosberg het snot voor de ogen.
pi_81512471
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:11 schreef k_man het volgende:

[..]

Oh, dan neem ik aan dat je nog even reageert op de eerdere posts aan jouw adres. Vol met feiten.
Welke feiten? Onduidelijke regels waar Schumacher van profiteert? Erg slim gedaan: deed ie in Silverstone 1998 ook al.

Alonso die weer ah janken was met zijn handjes terwijl ie racet voor positie? Duidelijk te zien. Alonso had een mooie inhaalacties vandaag op Glock: daar kreeg ie ook kudos voor (zie elder ih topic).

Blij zijn met een zesde plek? Cognitieve dissonantie omdat je zelfbeeld is aangetast omdat je als een lutser bij Massenet eraf tettert.
Calmer than you are
pi_81512483
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:16 schreef k_man het volgende:
Je hapt wel lekker.
Ja, het is gewoon te gemakkelijk om je argumenten te weerleggen, moeilijk te weerstaan.
pi_81512513
Van de 5 keer was ie 4 keer langzamer. Zegt genoeg...
pi_81512638
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:19 schreef k_man het volgende:
Van de 5 keer was ie 4 keer langzamer. Zegt genoeg...
Voorlopig..... na 4 jaar niet racen. Hij doet het gewoon weer erg goed, zoals we van hem gewend zijn.
  zondag 16 mei 2010 @ 22:22:52 #300
32840 rene29
God bestaat niet.
pi_81512771
Persoonlijk snap ik die hele regel dat je minimaal 1 keer moet pitten niet.
Als we die regel gewoon vergeten, dan is t aan de teams om een strategie uit te denken die t best past binnen hun team.
Als een team denkt t te kunnen doen op 1 tank en 1 setje banden, moet dat toch kunnen?
Als daarnaast een ander team denkt dat t beter is om 1 keer binnen te komen (of misschien zelfs 2 keer) voor hun kansen op een overwinning, doen ze dat.

Ik heb zelf de verplichte pitstop nooit begrepen. Voor vandaag dacht ik dat dat was omdat je geen race kunt uitrijden met 1 set banden.
Alonso heeft bewezen dat met de harde compound t mogenlijk is om een hele race uit te rijden zonder bandenwissel.
Waarom die pitstop niet een keuzemogelijkheid maken van t team?
Waarom verplichten?
Religie is erfelijk bepaalt. Zie het als een aangeboren afwijking.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')