In de regels staat dat als de SC de pits in gaat, er in de laatste bocht met groen gezwaaid wordt. Kijk de race maar terug, we hadden vier SC situaties. Bij alle 4 wordt als de SC de pits in gaat bij de laatste bocht met groen gezwaaid.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:43 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Nee, het gaat om hoe de stewards met de situatie omgaan. Groen is groen, Safetycar in is safetycar in. Als het de bedoeling is dat de race onder de SC eindigt, dan moeten ze gewoon tot het einde van de race gele vlaggen zwaaien. Of denk jij serieus dat de regels t.o.v. 2009 dusdanig gewijzigd zijn dat ze nu ineens in een zelfde situatie allemaal met groene vlaggen gaan staan zwaaien of zo?
Met een Red Bull ook niet. Heeft Webber geen goede race gereden?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:46 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Ja, en dat was toch moeilijk man, hard rijden met een Ferrari![]()
Oh, ik trek me er weinig van aan hoor. Het is vooral een vermakelijk figuur, een beetje de dorpsgek van de F1-topics.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Niet teveel van aantrekken. Walter denkt dat Alonso geluk kan afdwingen, of spontaan uit een potje kan halen alsof dat overal in de winkel te koop is
Alonso dus niet hè? Als die netjes achter z'n voorganger was blijven rijden was ie laatste geworden.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:46 schreef Brabiliaan het volgende:
Allemaal netjes achter elkaar blijven rijden idd, toppie
Je hebt helemaal gelijk! Trulli was man van de racequote:Op zondag 16 mei 2010 21:46 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Ja, en dat was toch moeilijk man, hard rijden met een Ferrari![]()
[..]
Allemaal netjes achter elkaar blijven rijden idd, toppie
Je zou gelijk hebben als alle 4 die SC situaties in de laatste rondes plaats hadden gevonden. Het is tegenstrijdig als ze met groen gaan staan zwaaien terwijl inhalen nog steeds verboden is. In dit geval zou inhalen verboden zijn omdat de race achter de SC zou finishen. Dan moeten ze ook gewoon geel blijven zwaaien, net zoals in Melbourne 2009. Dán ben je pas duidelijk.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
In de regels staat dat als de SC de pits in gaat, er in de laatste bocht met groen gezwaaid wordt. Kijk de race maar terug, we hadden vier SC situaties. Bij alle 4 wordt als de SC de pits in gaat bij de laatste bocht met groen gezwaaid.
En ja, de regels zijn sinds 2009 veranderd, onder andere die nieuwe SC lijn. Heb je die niet gezien?
Ja duh.... spuit 11 geeft modder hoorquote:Op zondag 16 mei 2010 21:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Alonso dus niet hè? Als die netjes achter z'n voorganger was blijven rijden was ie laatste geworden.
Nee, dat is het niet. Het is volgens de regels. En dat is wat telt.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:51 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Je zou gelijk hebben als alle 4 die SC situaties in de laatste rondes plaats hadden gevonden. Het is tegenstrijdig als ze met groen gaan staan zwaaien terwijl inhalen nog steeds verboden is.
Alonso startte als laatste uit de pitstraat en eindigde op plaats 6. Dat betekent dat hij 18 plaatsen heeft goedgemaakt.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Komen we nog met feitelijkheden? Sneue opmerkingen op de man geven vaak 1 ding aan: hij/zij heeft gelijk maar ik heb geen argumenten, dus ik ga maar op de boodschapper spelen.
Schumacher deed een paar geleden hetzelfde en werd vijfde, zonder tussenkomst van vier safetycars.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Alonso startte als laatste uit de pitstraat en eindigde op plaats 6. Dat betekent dat hij 18 plaatsen heeft goedgemaakt.
Dat zijn de harde cijfers.
Ja, lekker makkelijk je gelijk halen zoquote:Op zondag 16 mei 2010 22:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Alonso startte als laatste uit de pitstraat en eindigde op plaats 6. Dat betekent dat hij 18 plaatsen heeft goedgemaakt.
Dat zijn de harde cijfers.
Oh, dan neem ik aan dat je nog even reageert op de eerdere posts aan jouw adres. Vol met feiten.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Komen we nog met feitelijkheden? Sneue opmerkingen op de man geven vaak 1 ding aan: hij/zij heeft gelijk maar ik heb geen argumenten, dus ik ga maar op de boodschapper spelen.
OpEn dan lekker een F1 topic op Viva.nl
Geen idee, jij wilde de feiten, ik gaf ze. Wat jij er verder mee doet zal mij een zorg zijn.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Schumacher deed een paar geleden hetzelfde en werd vijfde, zonder tussenkomst van vier safetycars.
Je punt...?
Hij vraagt om feiten, ik geef ze.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:09 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Ja, lekker makkelijk je gelijk halen zo![]()
Met safetycar is natuurlijk moeilijker. Dan mag je namelijk niet inhalen. Daar is Schumacher inmiddels ook achter...quote:Op zondag 16 mei 2010 22:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Schumacher deed een paar geleden hetzelfde en werd vijfde, zonder tussenkomst van vier safetycars.
Je punt...?
Dat Schumacher vergane glorie is? Hebben we dit jaar al één keer een spectaluraire inhaalactie van 'm gezien? Hij kan z'n eigen teamgenootje niet eens bijbenen.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Schumacher deed een paar geleden hetzelfde en werd vijfde, zonder tussenkomst van vier safetycars.
Je punt...?
Yeah, rightquote:Op zondag 16 mei 2010 22:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Met safetycar is natuurlijk moeilijker. Dan mag je namelijk niet inhalen. Daar is Schumacher inmiddels ook achter...
Vergane glorie, my assquote:Op zondag 16 mei 2010 22:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat Schumacher vergane glorie is? Hebben we dit jaar al één keer een spectaluraire inhaalactie van 'm gezien? Hij kan z'n eigen teamgenootje niet eens bijbenen.
Welke feiten? Onduidelijke regels waar Schumacher van profiteert? Erg slim gedaan: deed ie in Silverstone 1998 ook al.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Oh, dan neem ik aan dat je nog even reageert op de eerdere posts aan jouw adres. Vol met feiten.
Voorlopig..... na 4 jaar niet racen. Hij doet het gewoon weer erg goed, zoals we van hem gewend zijn.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:19 schreef k_man het volgende:
Van de 5 keer was ie 4 keer langzamer. Zegt genoeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |