Foto! Ik vind hem ook zo mooiquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:54 schreef sindell het volgende:
Nou ik heb uiteindelijk toch maar de knoop doorgehakt na weken zoeken naar een doek. Het is een Ellevill Zara Candy geworden, die gister is bezorgd. Vandaag maar eens even testen
Echt?! Vandaar!quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:44 schreef texelonia het volgende:
Roze (doeken, maar ook andere dingen) kan prima voor jongens. Hartstikke hip zelfs! En Noah's lievelingskleur is al jaren rozeHij heeft ook allerlei roze (jongens)kleiding. Maar sommigen vinden het misschien nog steeds meer een meisjeskleur, of denken dat anderen dan denken dat hun zoon een meisje is? Hoewel Hannah ook al eens voor jongen aangezien is met knalroze jas aan en muts op
sindell als het goed is zit er een klein labeltje in het midden van de doek, de middenmarkering. Alleen is Ellevill zo eigenwijs om de middenmarkering iets úít het midden te doenZodat je aan de zijkant af kunt knopen (als ik aan de zijkant af kan knopen, zoek ik zelf wel het stuk iets uit het midden op...) Ik vouw altijd de doek dubbel en dan in de midden vast houden en beetje schuiven tot de punten ongeveer gelijk hangen.
Ik droeg in het begin net zoveel, maar nu ik weer aan het werk ben gaat dat niet meer.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:22 schreef Tan het volgende:
[..]
Dat valt nog mee, ik had het idee dat je de kinderen permanent aan je vastgebonden hebt
Ik draag Elyas al zijn overdagslaapjes plus als ik de kinderen van school haal, boodschappen doe, naar zwemles ga, etc., in totaal zo'n 5 tot 8 uur per dag. Best veel eigenlijk, besefte ik laatst. Maar ik vind het zo gezellig en hij is helemaal verknocht aan de draagdoek. Gelukkig slaapt hij van 19-7 uur gewoon in bed, hij kán het dus wel
Ik draag Emma (6 maanden) vrijwel iedere dag en dan verschilt dat van 1 tot 4 uur. Als we een dag weggaan dan langer. En mijn vriend draagt ook. Dus Emma hangt vaak langer in de doeken dan ik draagquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:56 schreef Tan het volgende:
Wouw, mooie foto's
Vraagje uit nieuwsgierigheid: hoeveel uur per dag hebben jullie de kleintjes (welke leeftijd er ook graag bij vermelden) in de drager/draagdoek?
Heb ik ook geprobeerd, toen werd hij heel boosquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:29 schreef DaviniaHR het volgende:
Op je heup, mss? dat hij wel nog om zich heen kan kijken en zo?
Is het nog gelukt?quote:
Dezelfde kleur als wij hebben!!quote:Op zondag 30 mei 2010 08:38 schreef Twinkly het volgende:
Mefke wat stoerSuper handig zo op je rug zeg!!
Ik heb de Calin Blue geverfd!! Turquoise van Dylon, de Procion kleurtjes die ik leuk vond leken teveel op turquoise, dus had ik geen zin om daar verzendkosten voor te gaan betalenHet is een hele mooie kleur geworden
, maar wel een beetje gestreept omdat in de vouwen/kreukels van de doek meer verf is blijven zitten
(het lijkt nu wel een Wellen
) Ik heb ook nog een rompertje, voedingsshirt, mutsje, spuugdoekjes, washandjes en een hydrofiel mee geverfd. Helaas zijn de naadjes van de doek en de andere dingen synthetisch: ze zijn wit gebleven.
Ik denk dat het komt doordat ik de doek al gewassen had, gedroogd en daarna niet gestreken. Toen opnieuw gewassen en daarna direct en dus nat de verfcyclus. Ik had verwacht dat het wel goed zou gaan omdat hij door en door nat was. Je ziet het bijna niet als je het niet weet. De andere dingen zijn wel helemaal egaal geworden. Ik denk dat ik alles nog maar een keertje was, want spuugdoekjes die nog verf aflaten dat is niet zo gezond! En Niels sabbelt ook altijd aan de doek.quote:Op zondag 30 mei 2010 09:37 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dezelfde kleur als wij hebben!!
Ow, bij mij is hij gewoon mooi effen. Behalve dan de stikdraad, maar dat vind ik eigenlijk wel leuk (al snap ik nog steeds niet waarom er zo vaak een synthetische draad wordt gebruikt ipv katoen).
Hou je er wel rekening mee dat het een heel klein beetje kán afgeven?
Na een hele dag openlucht museum in de zon (pinkstermaandag) zag ik dat het spuugdoekje dat ik nog in zijn nek rol een heel klein blauw vlekje had. Mijn kleding mankeerde overigens niks ondanks gezweet...
je hoeft aan de voorkant niet te kruisen, als je rugdraagt. net als bij een gewone rucksack, zeg maar.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:35 schreef mefke79 het volgende:
MT in actie: mam, waar sloeg je die bal nou heen?
[ afbeelding ]
Het was alleen aan de voorkant geen gezicht zo met een kruis tussen twee best wel grote borsten...volgende keer anders doen, was nu vooral blij dat het een beetje zat.
my mistakequote:Op maandag 31 mei 2010 00:10 schreef WupWup het volgende:
13 juni is een zondagStaat goed op de site. Zondag 13 juni dus
![]()
Pasgeborenen kunnen idd in een Bondolino. Je draagt ze dan met de voetjes binnen het lijfje.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:14 schreef draculettetje het volgende:
volgens de gebruiksaaanwijzing zou ze nu ook al in de bondolino mogen, maar ik heb geen idee hoe....
Dat is op zich een goed merk rekbare doek.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Vriendin van me gaat bijna bevallen, en wil straks ook gaan dragen met een draagdoek, en wel die van ByKay, iemand ermee bekend?
Ze had die gezien op een beurs, en daar hadden ze gezegd dat je bij echt kleintjes die beentjes niet mocht spreiden, is dat zo?
Probeer het eens bij een fourniturenzaak. Daar maak je meer kans.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:39 schreef mefke79 het volgende:
Ik heb net de Marsupi plus geprobeerd, maar dat wordt em niet. Maar, nuttig was het wel om em te lenen, nou weet ik wat ik kan aanpassen aan mijn eigen MT. Iemand enig idee of je bij een gewone stoffenwinkel zo'n grote buckle kan kopen die normaal aan de heupbanden van een rugzak zit?
Liever bij een buitensportzaak, dan weet je zeker dat de gesp ook het gewicht van een kind aan kanquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Probeer het eens bij een fourniturenzaak. Daar maak je meer kans.
Of op de markt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door texelonia op 02-06-2010 20:30:50 ]Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
Ik ben absoluut geen expert in draagdoeken en houdingen, maar volgens mij wordt die kommahouding juist afgeraden. Omdat de kin dan op de borst kan zakken, waardoor de baby minder goed kan ademen. Beter kun je een baby al vanaf het begin rechtop dragen. Maar correct me if i'm wrong!quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:01 schreef draculettetje het volgende:
Wupwup ze behoort idd in de kommahouding! ik heb al begrepen dat ik haar meer moet kantelen, maar heb ook een nieuwe de ander was toch te groot! heb nu een rode dus binnenkort maar nieuwe foto's!
webkim dank voor de link en uitleg! ga ik binnenkort ook zeker proberen!
Ja ik krijg hem helaas niet lekker geknoopt... Doet steeds pijn aan mijn schouders. Nou zijn er heel veel mensen die hem heerlijk vinden dragen, ook met grotere kindjes. Maar het is niet mijn doek blijkbaar..quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:41 schreef WupWup het volgende:
Tex nu al weer kersenbloesem eruitDas snel!
Ik moet eigenlijk ook wat doeken gaan verkopen. Ben nu zo'n goede vrienden al met TriPurple, dat de rest een beetje werkeloos ligt. Iemand interesse in een Nino 6 met doos en boekjes? Of een oude Lisa 2 zonder doos?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:12 schreef texelonia het volgende:
Ik heb weer een paar doeken te koopKersenbloesem ruilen voor een Beco?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I`m not weird. I`m limited edition.
Oeh heb je een foto?quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Kersenbloesem ruilen voor een Beco?
Is dat bruin met roze? Wat voor Beco is het?quote:
Ik wil hem wel eens uitproberen. Hoe en waar moeten we nog maar even afspreken dan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Beco Butterfly Sophie
Draagrking Den Haag aan de Walnootstraat is opgeheven, enige mogelijkheid is nog De Lier of Spoorwijk
Of gewoon weer eens een gewone meeting.
Of je moet hem eerst een tijdje lenen ofzo
Mijn schoonmoeder is bezig een MT te maken voor mij, we hebben de MT van Poppedein geleend voor de maten. Lijfje omgetrokken op patroonpapier, banden gemeten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:15 schreef mefke79 het volgende:
Karin, ik heb de bykay in het begin ook gebruikt. Ging prima, maar Driekus werd al snel te zwaar, ik vond het te veel doorhangen zeg maar.
Meiden die zelf een MT gemaakt hebben, hebben jullie de werkbeschrijving uit de op gebruikt of een andere?
80% kans van niet :-/quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:45 schreef texelonia het volgende:
TF, je komt niet toevallig naar de Meet in Utrecht 6 juni?
Jammerquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:10 schreef amaranta het volgende:
Mijn kleine loopt al een geruime tijd met haar poppetje zo rond.
De tafelloper draagdoek is te kort om een andere knoop te maken, en de pop hangt de helft van de tijd op 'half elf'
Maar ze is wel erg leuk moet ik zeggen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |