abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 mei 2010 @ 18:56:32 #151
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_81932567
Wouw, mooie foto's

Vraagje uit nieuwsgierigheid: hoeveel uur per dag hebben jullie de kleintjes (welke leeftijd er ook graag bij vermelden ) in de drager/draagdoek?
  woensdag 26 mei 2010 @ 19:30:01 #152
108648 cattie
lieve moeder
pi_81934161
Webkim, Davinia en Tex, mooie foto's!

Tan, tegenwoordig draag ik Fee (17 maand) helaas nog maar kleine stukjes, meestal 10 tot max 30 minuten per dag. Heel soms meer. In het begin was dat veel meer, minstens een uur per dag.
pi_81934634
Morris is 2 maanden en ik draag hem 3 tot 5 uur per dag zo'n beetje.
Hardloper.
IG @webkim
pi_81956218
Roelofje is nog helemaal niet gedragen

En dit is haar verzameling, als je het zo ziet valt het toch wel mee?
(Lillies en de MT zijn bij Sproet en mijn Afrikaanse korte doek ligt nog boven in de kast, geen zin om de trap op te lopen nu )

Bovenop de Mr. Mirko Ringsling
Buidelsling
Eva
MaM Eco rekbare doek
EllaRoo Elsa
Mijn verklote Indio Jade
Didy Katja
Hopp Timbuktu (die is echt zo mooi van kleur!!)
Ellevill Jade Mauve (prachtige doek!!)

Valt toch wel mee zo?
  donderdag 27 mei 2010 @ 08:26:33 #155
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81956319
Gaat roelofje toevallig Eva heten?
pi_81956349
Nee maar ik vind die doek zo leuk (ik was zeg maar altijd anti roze... Roelofje zou ook niks roze krijgen nou je wilt nu haar kast niet opentrekken en Jade Mauve is ook al zo prachtig roze)

Zwanger zijn maakt je week

(als je heel nieuwsgierig bent moet je even een pm sturen )
pi_81956590
Tot ruim 3 maanden droeg ik Niels de hele dag, daarna werd het steeds minder naarmate hij meer in zijn bedje ging slapen. Nu draag ik hem alleen als hij niet wil slapen, dan ga ik buiten wandelen en ik draag hem ook als ik ergens met hem naartoe ga, want hij haat de kinderwagen.
In het begin kon ik hem bijna niet dragen, dan ging mijn bekkenbodem teveel pijn doen. Dat was toen heel naar omdat hij alleen maar huilde als hij niet gedragen werd. Als mijn lief na zijn werk thuis kwam droeg hij hem gelukkig in de Bondolino.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  donderdag 27 mei 2010 @ 08:54:51 #158
18860 sindell
Seriously
pi_81956802
Nou ik heb uiteindelijk toch maar de knoop doorgehakt na weken zoeken naar een doek. Het is een Ellevill Zara Candy geworden, die gister is bezorgd. Vandaag maar eens even testen
pi_81969448
Mocht iemand nog een (niet al te dure) ringsling over hebben houd ik me aanbevolen
  donderdag 27 mei 2010 @ 14:22:54 #160
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_81969812
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 19:40 schreef Webkim het volgende:
Morris is 2 maanden en ik draag hem 3 tot 5 uur per dag zo'n beetje.
Dat valt nog mee, ik had het idee dat je de kinderen permanent aan je vastgebonden hebt

Ik draag Elyas al zijn overdagslaapjes plus als ik de kinderen van school haal, boodschappen doe, naar zwemles ga, etc., in totaal zo'n 5 tot 8 uur per dag. Best veel eigenlijk, besefte ik laatst. Maar ik vind het zo gezellig en hij is helemaal verknocht aan de draagdoek. Gelukkig slaapt hij van 19-7 uur gewoon in bed, hij kán het dus wel
pi_81970060
Ik heb een MT gekocht, ik ben benieuwd!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  donderdag 27 mei 2010 @ 14:36:43 #162
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_81970376
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 08:54 schreef sindell het volgende:
Nou ik heb uiteindelijk toch maar de knoop doorgehakt na weken zoeken naar een doek. Het is een Ellevill Zara Candy geworden, die gister is bezorgd. Vandaag maar eens even testen
Foto! Ik vind hem ook zo mooi Maar om de één of andere reden vind ik hem toch niet iets om een jongen in te dragen
  donderdag 27 mei 2010 @ 14:58:35 #163
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81971315
wow, wat is jade mauve mooi!
en ik vind je indio ook wel wat hebben zo. niks verkloot. uniek!

sindell, veel plezier met candy! die is ook heel mooi, vind ik.

allemaal mooie doeken hier!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 27 mei 2010 @ 16:08:08 #164
18860 sindell
Seriously
pi_81974345
Moest ff wachten tot mevrouw wakker was, die heeft nogal lang geslapen en toen had ze honger

Hij is niet scherp, ik kan zelf geen goede foto's maken van mezelf

Ik vind de doek zelf echt super mooi. Mooier dan op het plaatje eigenlijk

Nog even een dom vraagje...hoe bepaal je nou het midden van de doek met die schuine kanten eraan
pi_81974590
Oh ja Sindell, dat vind ik echt een mooie doek ja!

Ik heb ook nog een MT besteld, een beetje een stoere voor mijn Lief voor vaderdag. Hoop dat ie het leuk vind Hoeft ie niet meer elke keer met die rood/roze te lopen

Ik heb net ook mijn binana binnen gekregen, maar ik ben een beetje teleurgesteld eigenlijk. Ik had alleen foto's van de buitenkant van de stof gezien, en die is zo lekker fluffy en zacht, maar de binnenkant is gewoon gladde stof zeg maar. En ook niet zo mooi, dus om hem nou binnenstebuiten te gaan dragen lijkt me ook niet zo geweldig
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_81974751
Mooi Sindell

In de meeste doeken zit in het midden een labetlje, erg handig
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 27 mei 2010 @ 16:26:40 #167
18860 sindell
Seriously
pi_81975096
Maar waarom zou je een jongetje niet in die doek kunnen dragen eigenlijk? Het is toch meer een mode item voor jezelf (de kleur dan he?) en niet zozeer voor de baby toch? Of ik zie ik dat verkeerd?

Nu ben ik ook niet zo zinnig in dat soort dingen dus het kan ook aan mij liggen
Ik weet wel dat deze doek niet snel zal omdoen Voor hem moeten we op den duur toch maar een voorgevormde drager aanschaffen...
  donderdag 27 mei 2010 @ 16:44:43 #168
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_81975833
Roze (doeken, maar ook andere dingen) kan prima voor jongens. Hartstikke hip zelfs! En Noah's lievelingskleur is al jaren roze Hij heeft ook allerlei roze (jongens)kleiding. Maar sommigen vinden het misschien nog steeds meer een meisjeskleur, of denken dat anderen dan denken dat hun zoon een meisje is? Hoewel Hannah ook al eens voor jongen aangezien is met knalroze jas aan en muts op

sindell als het goed is zit er een klein labeltje in het midden van de doek, de middenmarkering. Alleen is Ellevill zo eigenwijs om de middenmarkering iets úít het midden te doen Zodat je aan de zijkant af kunt knopen (als ik aan de zijkant af kan knopen, zoek ik zelf wel het stuk iets uit het midden op...) Ik vouw altijd de doek dubbel en dan in de midden vast houden en beetje schuiven tot de punten ongeveer gelijk hangen.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_81981128
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 16:44 schreef texelonia het volgende:
Roze (doeken, maar ook andere dingen) kan prima voor jongens. Hartstikke hip zelfs! En Noah's lievelingskleur is al jaren roze Hij heeft ook allerlei roze (jongens)kleiding. Maar sommigen vinden het misschien nog steeds meer een meisjeskleur, of denken dat anderen dan denken dat hun zoon een meisje is? Hoewel Hannah ook al eens voor jongen aangezien is met knalroze jas aan en muts op

sindell als het goed is zit er een klein labeltje in het midden van de doek, de middenmarkering. Alleen is Ellevill zo eigenwijs om de middenmarkering iets úít het midden te doen Zodat je aan de zijkant af kunt knopen (als ik aan de zijkant af kan knopen, zoek ik zelf wel het stuk iets uit het midden op...) Ik vouw altijd de doek dubbel en dan in de midden vast houden en beetje schuiven tot de punten ongeveer gelijk hangen.
Echt?! Vandaar! Hč, hč, ik snapte er al geen h*l van!
  donderdag 27 mei 2010 @ 21:50:33 #170
100412 mefke79
komt goed!
pi_81992696
We hebben afgelopen week Driekus voor het eerst op de rug in de mei-tai gedaan. Werkt goed, hij sliep zo. Hij doet alleen wel zijn armpjes eruit, dus dat de band onder zijn oksel doorloopt, is dat nou de bedoeling?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_81993681
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 14:22 schreef Tan het volgende:

[..]

Dat valt nog mee, ik had het idee dat je de kinderen permanent aan je vastgebonden hebt

Ik draag Elyas al zijn overdagslaapjes plus als ik de kinderen van school haal, boodschappen doe, naar zwemles ga, etc., in totaal zo'n 5 tot 8 uur per dag. Best veel eigenlijk, besefte ik laatst. Maar ik vind het zo gezellig en hij is helemaal verknocht aan de draagdoek. Gelukkig slaapt hij van 19-7 uur gewoon in bed, hij kán het dus wel
Ik droeg in het begin net zoveel, maar nu ik weer aan het werk ben gaat dat niet meer.
Gelukkig kom ik qua dragen nog niets tekort voor m'n gevoel hoor.
Hardloper.
IG @webkim
pi_82019636
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 18:56 schreef Tan het volgende:
Wouw, mooie foto's

Vraagje uit nieuwsgierigheid: hoeveel uur per dag hebben jullie de kleintjes (welke leeftijd er ook graag bij vermelden ) in de drager/draagdoek?
Ik draag Emma (6 maanden) vrijwel iedere dag en dan verschilt dat van 1 tot 4 uur. Als we een dag weggaan dan langer. En mijn vriend draagt ook. Dus Emma hangt vaak langer in de doeken dan ik draag

Mijn TriPurple is gisteren binnengekomen Hij hangt nu over de lijn te drogen en het duurt zo laaaahaaaaang
pi_82019858
Wup, ik ben wel benieuwd naar de Triprurple. Post je een foto als hij droog is?

Ik draag de laatste tijd eigenlijk heel weinig. Krijg vrijwel meteen pijn in mijn zij namelijk. Hopelijk komt er iets uit het onderzoek wat ik binnenkort krijg. Op dit moment kan ik de ringsling nog wel het beste verdragen.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 14:34:17 #174
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_82021171
Sommige dagen draag ik heel veel, andere dagen draag ik niet.
De eerste weken heb ik Harry bijna continu in de doek gehad. Omdat hij alleen bij mij wilde slapen en anders zat ik maar op de bank met een slapende baby. In de doek kon ik tenminste nog boodschappen doen of de (af)was etc.
Harry is nu 3,5 maand oud.

Als we weggaan, gaat er altijd een doek mee.
pi_82025535
Iemand nog tips hoe je een kind wat niet wil in de doek krijgt. Ik moet naar het postkantoor maar Niels overstrekt zich, zet zich af aan mijn benen en leunt helemaal opzij. Resultaat is dat hij of met zijn benen recht naar beneden, helemaal scheef of heel ver van me af hangt. Eigenlijk is dit al zo vanaf het begin maar nu is hij zo sterk dat ik er niets mee kan beginnen.
De Mei Tai van Yppy heb ik ook geprobeerd, maar ik kreeg hem echt niet met zijn kontje lager dan zijn knietjes omdat hij zich maar bleef strekken.
En straks is het postkantoor dicht
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')