abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81718311
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 13:18 schreef Orea het volgende:
Volgens mij zijn Sproet-je en mini-Sproet-je om!
Mini sproet zat in elk geval super fijn in de mei tai en ook met de draagdoek, nadat ie zat! Dus mijn mei tai en Lillies zijn op reis! Haha...

Zit nu te wachten tot minisproetje wakker wordt zodat we goed kunnen oefenen, foto's komen!!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_81718387
Die had ik natuurlijk net ook kunnen maken, die foto's... slim...

Manlief is thuis met de pop ik ga ook even oefenen
pi_81718985
Dit is echt geniaal om te oefenen!

pi_81719354
Pop heeft alleen rare benen, die staan in een stand, waardoor de knieën uitsteken
Maar het gaat om het idee... Ik kan nog veeeel netter knopen, maar het begin is er! Echt cool dit!

En voila, met Eva 4 kan ik prima rugdragen (zelfs zwanger )

pi_81719465
Wat gaaf om zo te kunnen oefenen alvast Orea! En leuk dat Sproetje enthousiast is en je meitai en doek meeheeft
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  vrijdag 21 mei 2010 @ 14:29:07 #106
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81719747
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 10:30 schreef tessie het volgende:
Oh dat klinkt wel als een optie! Ga ik dus toch even zoeken naar een hoedje met een wat langer lintje eraan, want met die hij nu heeft, lukt een gewone dubbele knoop zonder achter de oran langs haken niet eens.
Goh, leer ik hier ook nog nieuwe knoopmethode's voor zonnehoedjes
pi_81723149
Ik ben echt helemaal fan van rugdragen aan het worden! Net even boodschapjes gedaan met Graeme in de mei tai op mn rug. Het voelt gewoon echt helemaal niet zwaar Ik ben tegenwoordig sowieso als ik loop al een soort hijger, maar dat is met rugdragen helemaal niet erger of meer of sneller ofzo En het is ook wél heel gezellig, ook al kan ik hem niet zo goed zien. Maar die handjes in je nek en het gebabbel in je oor is zooo lief

Wat ik alleen niet snap, als Graeme op mijn buik in de mei tai zit, komt de bovenrand tot aan zijn nek, maar als ik hem op mijn rug doe, komt de bovenrand maar tot onder zn armen/oksels. Is op zich niet erg, want volgens mij vind hij het wel prima, zo kan hij lekker zn armen bewegen, maar ik snap gewoon niet hoe dat kan, wat doe ik dan verkeerd?
  vrijdag 21 mei 2010 @ 15:48:15 #108
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_81723458
Tessie, misschien dat hij op je rug lager in de doek zit? Meestal als ik Marlien in de mei tai doe, dan hups ik nog een paar keer en trek de bovenste banden nog eens goed aan, dan komt het achterpand soms wel 10 cm. hoger te zitten (met de doek is dat niet nodig, want die zit direct al op de goede hoogte).
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_81723904
Orea, wat goed die pop! En grappig op die foto met Eva, dat er voor de spiegel nog meer doeken liggen.
Staat je goed hoor, een draagbaby!

En Sproetje, wat fijn dat het beviel!

Tessie, wat leuk dat rugdragen zo goed gaat.
Hier lukt het juist helemaal niet zo. Ko begint steeds enorm te piepen en te wriemelen als ik hem op de rug doe. Dus ik krijg hem gewoon niet goed geknoopt.
Misschien time ik het steeds verkeerd ofzo. Morgen nog eens proberen, ik heb die Jade niet voor niets gekocht.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_81724254
Grijs, hupsen en de banden aantreken heb ik ook gedaan, dat scheelde wel iets, maar het is nog steeds een groot verschil met buikdragen.

Oeke, mij lukt het met een gewone doek helemaal niet, en Graeme blijft dan ook niet lekker stil liggen en vind het niet leuk enzo. Maar met die meitai doe ik hem op mn rug, en dan hoef ik alleen maar het achterpand omhoog te doen en dan zit hij eigenlijk al best wel stevig vast omdat ik de banden gelijk al vastheb. Dan vind hij het ook niet eng, maar gewoon gelijk leuk. Helemaal als we dan voor de spiegel gaan staan heeft ie lol. Misschien ook eens met een mei tai proberen?
pi_81724772
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 15:58 schreef oeke het volgende:
Tessie, wat leuk dat rugdragen zo goed gaat.
Hier lukt het juist helemaal niet zo. Ko begint steeds enorm te piepen en te wriemelen als ik hem op de rug doe. Dus ik krijg hem gewoon niet goed geknoopt.
Misschien time ik het steeds verkeerd ofzo. Morgen nog eens proberen, ik heb die Jade niet voor niets gekocht.
Jij hebt toch een Boba in bestelling? Als die net zo werkt als een Beco dan kun je hem er heel makkelijk mee op je rug krijgen vanuit buikpositie. Als hij er eenmaal aan gewend is gaat het met de doek misschien ook makkelijker?

Ivan had in het begin helemaal geen geduld voor het knopen, maar hij vindt het nu zelfs leuk. En dat vind ík weer heel leuk!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_81724815
Nou ik heb mijn eerste doek binnen
Geinspireerd door Orea heb ik ook een MaM eco doek gekocht. En heb net voor t eerst even geoefenend. Nou had ik geen baby of pop in de buurt dus heb ik maar mijn grote beer ervoor gebruikt
Morgen ga ik naar mijn zus dus neem ik de doek mee en ga ik even oefenen met Tim (als ik dat durf )
Maar kan me wel voorstellen hoe fijn het is om te dragen
pi_81725067
Orea, wat goed zo'n pop

en wat zie je er mooi zwanger uit!
pi_81727119
Oeke, ja alle doeken liggen op de bovenrand van de bank! Vanavond weer verder knuffelen, haken etc. ik zal ze zacht krijgen!

Mijn Indio Jade is overigens toch verkleurd, zoals ik nu kan zien.. Niet meer mooi wit met groen, maar een beetje gelig/oker met groen.. het is niet lelijk, maar wel vet zonde.. Maarja, eigen schuld.. (en ik kan zeggen dat ik een erg unieke Jade heb )

Son, foto's willen we zien! Fijn is ie hè? Hoe is de kleur? Mijne hangt te drogen nu, want vond hem wel chemisch ruiken! Maar die slofjes en het mutsje zijn zo cool!

Die pop is echt geniaal, er hangt alleen ook een pompje met slang aan zijn been om hem met reanimatie oefeningen een hartslag te geven tis even behelpen, maargoed.. het gaat om het idee! Tis al fijn dat ik er nu lekker op los kan oefenen, dan zal het met Roelofje straks ook wel makkelijker gaan

Octo, thnx
pi_81730775
Ik zal morgen met Tim foto's ervan maken (met die beer is geen gezicht, die kop zat iedere keer voor mijn kop )
De kleur is mooi! Hijs niet door en door grijs, weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar hij is niet heel donker. En dat mutsje en die slofjes idd Tis ook wel fijn dat die niet heel klein zijn, dus hoop dat ie ze in de herfst/winter past!
Maar hij moet idd wel gewassen worden, echt lekker ruikt ie niet nee...
  vrijdag 21 mei 2010 @ 19:05:19 #116
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_81732054
Die pop geniaal. En prachtige buik
  vrijdag 21 mei 2010 @ 21:10:27 #117
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_81737935
Wat gaaf die pop

Ik heb vandaag mijn Mei Tai ontvangen

Hannah is enthousiast

En meteen maar gebruikt om naar de speeltuin te gaan

Ik vind alleen de verkeerde kant niet zo geweldig... Kleur roze die helemaal niet echt bij het rozenstofje past. Maar hey, het is de verkeerde kant, dus who cares
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_81738430
Oh hij is echt mooi Tex En ik vind hem echt bij jullie passen ook.
pi_81738754
ja die is mooi zeg Tex!

Ik vind het rugdragen echt moeilijk.
Ik krijg Lars er nog niet goed in geknoopt
Vind het eng om hem zo op mijn rug te laten hangen terwijl ik de doek probeer te knopen.
Lars gaat alle kanten op steeds.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_81754322
Mooi tex!! Hij staat jullie echt goed! Hannah is een schoentje kwijt
pi_81755263
Ik heb zojuist tripurple besteld
pi_81755379
Tex, dat is ook apart eigenlijk dat die kleur er niet bij past, want ik heb hier de MT van Poppedein, en zij had al hetzelfde euvel. (en dat is er ook eentje van ByMama)
Hij draagt wel lekker vind ik.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 22 mei 2010 @ 11:27:29 #123
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81755455
@ orea met de reanimatiebabypop. Slim bedacht.
En wat goed dat je het straks super onder de knie hebt als miniyou er is.

Sonnetje ook aan de doeken!

Tex hij is leuk!

Mijn gewonnen tai is ook binnen. Ik heb een foto maar ik sta erop als een schaap.
Dus let maar gewoon op de doek en vergeet mijn hoofd.

pi_81755626
Wat ben jij slank Amaranta, die beentjes
en staat je goed die Mei Tai, wat vind je ervan? (ik heb exact dezelfde) vind die van mij heerlijk lopen, al moet ik hem weer eens vaker gaan gebruiken om het knopen wat sneller te kunnen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 22 mei 2010 @ 11:39:48 #125
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81755794
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:33 schreef Poppejans het volgende:
Wat ben jij slank Amaranta, die beentjes
en staat je goed die Mei Tai, wat vind je ervan? (ik heb exact dezelfde) vind die van mij heerlijk lopen, al moet ik hem weer eens vaker gaan gebruiken om het knopen wat sneller te kunnen
hij draagt lekker, maar ik heb hem gisteren alleen voor de foto even omgehad. Heb er nog niet mee gelopen ofzo. dus weet niet of hij ook heel fijn is voor lange afstanden. Maar we gaan voglende week een paar dagen weg en dan gaat hij mee.
Fabian kan denk ik nog hoger maar moet het echt onder de knie krijgen.
En die slaaprol is ook praktisch!

En bedankt voor het compliment. Die dunne beentjes had ik het gisteren nog over met mijn moeder. Die heb ik altijd al gehad, echt van die spilletjes. Had mijn oma ook, en mijn vader heeft ook van die stokjes.
Eva heeft meer haar (mijn moeder dus) benen.
zag trouwens gisteren een vrouw lopen in de stad met kinderwagen, met een vrij kleine baby dus laten we zeggen jonger dan een half jaar, en die had gewoon een deuk op de plek van haar buik, zo plat! Jaloers!!!
pi_81755887
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:39 schreef amaranta het volgende:

[..]

En die slaaprol is ook praktisch!

zag trouwens gisteren een vrouw lopen in de stad met kinderwagen, met een vrij kleine baby dus laten we zeggen jonger dan een half jaar, en die had gewoon een deuk op de plek van haar buik, zo plat! Jaloers!!!
Ja, dat je die flap zo op kan rollen vind ik ook erg handig! Hoofd blijft hoe dan ook wel mooi ziten dan
een buikje heb ik altijd gehad, ook toen ik nog in mn mt36 periode zat,ik kan me ook verbazen om dames die echt helemaal plat zijn en een baby hebben
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 22 mei 2010 @ 11:45:55 #127
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81755950
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:43 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ja, dat je die flap zo op kan rollen vind ik ook erg handig! Hoofd blijft hoe dan ook wel mooi ziten dan
een buikje heb ik altijd gehad, ook toen ik nog in mn mt36 periode zat,ik kan me ook verbazen om dames die echt helemaal plat zijn en een baby hebben
ik ook hoor, mag echt niet klagen over mijn lichaam maar zo'n buikje heb ik altijd gehad. Maar binnenkort ga ik voor het eerst in mijn leven een poging wagen hem eraf te trainen
  maandag 24 mei 2010 @ 09:41:20 #128
18860 sindell
Seriously
pi_81821070
Even een vraagje aan de geleerden hier:
Welke merken draagdoeken zijn vergelijkbaar met een Ellaroo? Ik heb nu een paar geprobeerd, maar ik vindt de Ellaroo het makkelijkst knopen. Ik wilde gewoon nog even weten of ik meer keus had, anders koop ik in eerste instantie een Ellaroo
pi_81821280
quote:
Op maandag 24 mei 2010 09:41 schreef sindell het volgende:
Even een vraagje aan de geleerden hier:
Welke merken draagdoeken zijn vergelijkbaar met een Ellaroo? Ik heb nu een paar geprobeerd, maar ik vindt de Ellaroo het makkelijkst knopen. Ik wilde gewoon nog even weten of ik meer keus had, anders koop ik in eerste instantie een Ellaroo
Ik heb begrepen dat de Ellaroo een dunne doek is en je daarom preciezer moet knopen zodat je tijdens het dragen geen last krijgt van drukpunten. Ik heb zelf een Ellevill Zara. Dat is ook een dunne doek maar biedt geloof ik wat meer ondersteuning dan de Ellaroo. Ik vind dat die geweldig draagt en ik kan de doek heel makkelijk afknopen met strakke knopen. De Ellaroo is wel goedkoper.

Ik hoor het wel van een van de echte experts als ik het niet goed heb.

[ Bericht 0% gewijzigd door Claudia_x op 24-05-2010 10:10:55 ]
pi_81821291
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:45 schreef amaranta het volgende:

[..]

ik ook hoor, mag echt niet klagen over mijn lichaam maar zo'n buikje heb ik altijd gehad. Maar binnenkort ga ik voor het eerst in mijn leven een poging wagen hem eraf te trainen
Als ik je zo op straat zou zien lopen dan zou ik denken: Wat lief, zeg, dat ze haar broertje in een doek draagt.
pi_81821529
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 16:15 schreef Claudia_x het volgende:
Jij hebt toch een Boba in bestelling? Als die net zo werkt als een Beco dan kun je hem er heel makkelijk mee op je rug krijgen vanuit buikpositie. Als hij er eenmaal aan gewend is gaat het met de doek misschien ook makkelijker?
Dat is misschien wel waar. Maar ik wil natuurlijk nu nu nu...

Sindell, wat Claudia zegt over drukpunten bij de Ellaroo heb ik ook gehoord.
Toch zijn er een aantal die zweren bij de Ellaroo en die dat ook als eerste doek hebben gehad.
Volgens mij oa P_iglet en Icicle.

Ik zou de Ellaroo wel wat vergelijken met Vatenai doeken. Maar die vond ik zelf net lekkerder knopen dan Ellaroo.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 24 mei 2010 @ 10:07:40 #132
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81821552
Ik heb een ellaroo en vind hem heeeeeeeeeeeeerlijk dragen.
  maandag 24 mei 2010 @ 10:08:45 #133
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81821575
quote:
Op maandag 24 mei 2010 09:54 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Als ik je zo op straat zou zien lopen dan zou ik denken: Wat lief, zeg, dat ze haar broertje in een doek draagt.

ik ben al 30 hoor
pi_81821609
quote:
Op maandag 24 mei 2010 10:08 schreef amaranta het volgende:

[..]

ik ben al 30 hoor

Je ziet er met dat figuurtje op de foto véél jonger uit.
  maandag 24 mei 2010 @ 10:11:56 #135
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81821640
quote:
Op maandag 24 mei 2010 10:10 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Je ziet er met dat figuurtje op de foto véél jonger uit.

Dankje.
  maandag 24 mei 2010 @ 14:18:34 #136
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_81829666
Een tijdje geleden hadden we het over de FCC/doppelte X-trage, die je van tevoren kunt knopen (als je met de auto ergens heen wilt bijv), en niet helemaal opnieuw hoeft te knopen als je kind er even uit is geweest.
Nou had ik nav een heel ander onderwerp op het andere forum ineens een briljant idee: Afknopen met een . Dan hoef je de knoop niet meer los te halen om na te spannen, en klein stukje los trekken, kind eruit, en als je kind er weer in gaat dan weer strak trekken en zit het al bijna goed

Ik ga het van de week eens proberen, kijken of het echt zo handig is
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_81833030
Is handig! Toevallig een paar weken geleden geprobeerd.
  maandag 24 mei 2010 @ 16:00:12 #138
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81833094
orea, wat goed met die pop!
je bent supermooi zwanger, hoor!

@buikje, had BJ niet weer een anti-buik (dus deuk ipv buik) na een paar weken?) toen zat ik ook echt achter mn laptoppie

nati butterflies met linnen is binnen en ze zijn goedgekeurd! door beide kinders
hij is wel bruin ipv paars, omdat ze paars niet meer hadden. naja, bruin is ook mooi
kzal binnenkort foto's uploaden en hier neerkwakken
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 24 mei 2010 @ 17:50:07 #139
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_81836904
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:00 schreef DaviniaHR het volgende:
orea, wat goed met die pop!
je bent supermooi zwanger, hoor!

@buikje, had BJ niet weer een anti-buik (dus deuk ipv buik) na een paar weken?) toen zat ik ook echt achter mn laptoppie

nati butterflies met linnen is binnen en ze zijn goedgekeurd! door beide kinders
hij is wel bruin ipv paars, omdat ze paars niet meer hadden. naja, bruin is ook mooi
kzal binnenkort foto's uploaden en hier neerkwakken
huh ik? .... ik heb idd wel een foto na een week ofzo geplaatst, maar zo slank ben ik volgens mij niet hoor...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_81840505
Ik heb veel van mijn doekies te koop gezet in V&A.
Hardloper.
IG @webkim
pi_81865348
Hier een foto met minisproetje in de mei tai van Orea!! Ze vind het leuk (zoals je kunt zien maar na een half uur wandelen is ze er helemaal klaar mee. Haar hoofdje gaat dan ook erg heen en weer. Ik moet eens kijken of ik haar er zo in kan krijgen dat haar hoofdje wat meer ondersteuning heeft...

Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  dinsdag 25 mei 2010 @ 13:07:28 #142
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_81866893
Lief sproet-je! Op de foto heeft ze het duidelijk nog wel naar haar zin

Vanochtend werd Rosalinde bezorgd Kinderen niet thuis vandaag, dus actiefoto's volgen nog.
Alleen een fotootje die de kleur redelijk goed weergeeft:

Ik vond hem eerst een beetje bleek/koel, maar inmiddels is ie gewassen en gestreken en ik ga hem steeds mooier vinden
©Dumbo
  dinsdag 25 mei 2010 @ 13:58:57 #143
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_81868693
Echt zo'n lekkere lente kleur.
'k Vind 'm erg mooi!
pi_81868815
Sproet, als ze erin zit, nog iets meer sjorren tot ze wat dieper zakt dan zit ie zoals ie hier zat, dat haar nekje goed ondersteunt wordt

Maar leuke foto ze heeft lol!!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 15:17:57 #145
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_81871716
Hoe gaat het met de verfprojectjes hier eigenlijk? Zijn er nog mensen die nog moeten verven en samen verf willen bestellen? Ik denk eindelijk lef genoeg te hebben om mijn zijde doek met acid dye (verft alleen de zijde, niet katoen) te verven Nu wilde ik dus verf bestellen, maar met de verzendkosten erbij wordt het een beetje een duur grapje...
©Dumbo
  woensdag 26 mei 2010 @ 11:05:22 #146
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_81911163
©Dumbo
  woensdag 26 mei 2010 @ 13:35:02 #147
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81917921
Mooie foto Tex. Ik vind de doek zelf helemaal niets, maar over smaak valt niet te twisten zal ik maar zeggen
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_81930410
Ellevill Jade Mauve is binnen (voor de liefhebbers, nu is de blauwe versie in de aanbieding voor 50% scheelt écht veel! )

Het is een 5, maar met Ambu-Baby kan ik gewoon de FWCC (zo heet ie toch? Die zo'n beetje standaard, voorop?) nu zwanger, dus ik denk dat een 5 voor mij een prima maat is!

Helemaal blij
  woensdag 26 mei 2010 @ 18:12:47 #149
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81930930
orea, pics!

Mijn verjaardagscadeau!
Nati butterflies met linnen!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_81931249
Heroplaaiende liefde: Zara Red

Hardloper.
IG @webkim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')