quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:18 schreef Orea het volgende:
Volgens mij zijn Sproet-je en mini-Sproet-je om!![]()
Mini sproet zat in elk geval super fijn in de mei tai en ook met de draagdoek, nadat ie zat! Dus mijn mei tai en Lillies zijn op reis! Haha...
![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:30 schreef tessie het volgende:
Oh dat klinkt wel als een optie! Ga ik dus toch even zoeken naar een hoedje met een wat langer lintje eraan, want met die hij nu heeft, lukt een gewone dubbele knoop zonder achter de oran langs haken niet eens.
Goh, leer ik hier ook nog nieuwe knoopmethode's voor zonnehoedjes
Jij hebt toch een Boba in bestelling? Als die net zo werkt als een Beco dan kun je hem er heel makkelijk mee op je rug krijgen vanuit buikpositie. Als hij er eenmaal aan gewend is gaat het met de doek misschien ook makkelijker?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:58 schreef oeke het volgende:
Tessie, wat leuk dat rugdragen zo goed gaat.
Hier lukt het juist helemaal niet zo. Ko begint steeds enorm te piepen en te wriemelen als ik hem op de rug doe. Dus ik krijg hem gewoon niet goed geknoopt.![]()
Misschien time ik het steeds verkeerd ofzo. Morgen nog eens proberen, ik heb die Jade niet voor niets gekocht.
hij draagt lekker, maar ik heb hem gisteren alleen voor de foto even omgehad. Heb er nog niet mee gelopen ofzo. dus weet niet of hij ook heel fijn is voor lange afstanden. Maar we gaan voglende week een paar dagen weg en dan gaat hij mee.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:33 schreef Poppejans het volgende:
Wat ben jij slank Amaranta, die beentjes
![]()
en staat je goed die Mei Tai, wat vind je ervan? (ik heb exact dezelfde) vind die van mij heerlijk lopen, al moet ik hem weer eens vaker gaan gebruiken om het knopen wat sneller te kunnen
Ja, dat je die flap zo op kan rollen vind ik ook erg handig! Hoofd blijft hoe dan ook wel mooi ziten danquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
En die slaaprol is ook praktisch!
zag trouwens gisteren een vrouw lopen in de stad met kinderwagen, met een vrij kleine baby dus laten we zeggen jonger dan een half jaar, en die had gewoon een deuk op de plek van haar buik, zo plat! Jaloers!!!
ik ook hoor, mag echt niet klagen over mijn lichaam maar zo'n buikje heb ik altijd gehad. Maar binnenkort ga ik voor het eerst in mijn leven een poging wagen hem eraf te trainenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:43 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja, dat je die flap zo op kan rollen vind ik ook erg handig! Hoofd blijft hoe dan ook wel mooi ziten dan
een buikje heb ik altijd gehad, ook toen ik nog in mn mt36 periode zat,ik kan me ook verbazen om dames die echt helemaal plat zijn en een baby hebben
Ik heb begrepen dat de Ellaroo een dunne doek is en je daarom preciezer moet knopen zodat je tijdens het dragen geen last krijgt van drukpunten. Ik heb zelf een Ellevill Zara. Dat is ook een dunne doek maar biedt geloof ik wat meer ondersteuning dan de Ellaroo. Ik vind dat die geweldig draagt en ik kan de doek heel makkelijk afknopen met strakke knopen. De Ellaroo is wel goedkoper.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:41 schreef sindell het volgende:
Even een vraagje aan de geleerden hier:
Welke merken draagdoeken zijn vergelijkbaar met een Ellaroo? Ik heb nu een paar geprobeerd, maar ik vindt de Ellaroo het makkelijkst knopen. Ik wilde gewoon nog even weten of ik meer keus had, anders koop ik in eerste instantie een Ellaroo
Als ik je zo op straat zou zien lopen dan zou ik denken: Wat lief, zeg, dat ze haar broertje in een doek draagt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik ook hoor, mag echt niet klagen over mijn lichaam maar zo'n buikje heb ik altijd gehad. Maar binnenkort ga ik voor het eerst in mijn leven een poging wagen hem eraf te trainen
Dat is misschien wel waar. Maar ik wil natuurlijk nu nu nu...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:15 schreef Claudia_x het volgende:
Jij hebt toch een Boba in bestelling? Als die net zo werkt als een Beco dan kun je hem er heel makkelijk mee op je rug krijgen vanuit buikpositie. Als hij er eenmaal aan gewend is gaat het met de doek misschien ook makkelijker?
quote:Op maandag 24 mei 2010 09:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als ik je zo op straat zou zien lopen dan zou ik denken: Wat lief, zeg, dat ze haar broertje in een doek draagt.
Je ziet er met dat figuurtje op de foto véél jonger uit.quote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 10:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je ziet er met dat figuurtje op de foto véél jonger uit.
huh ik? .... ik heb idd wel een foto na een week ofzo geplaatst, maar zo slank ben ik volgens mij niet hoor...quote:Op maandag 24 mei 2010 16:00 schreef DaviniaHR het volgende:
orea, wat goed met die pop!![]()
je bent supermooi zwanger, hoor!![]()
![]()
@buikje, had BJ niet weer een anti-buik (dus deuk ipv buik) na een paar weken?) toen zat ik ook echtachter mn laptoppie
nati butterflies met linnen is binnen en ze zijn goedgekeurd!door beide kinders
hij is wel bruin ipv paars, omdat ze paars niet meer hadden. naja, bruin is ook mooi
kzal binnenkort foto's uploaden en hier neerkwakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |