abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 mei 2010 @ 18:03:14 #76
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_81683176
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 17:06 schreef Vlindur het volgende:

Dus dat is een double hammcock? Volgende week heb ik de oekedoek, eens kijken of hij daar mee wil!
Klopt! Het filmpje van Webkim op youtube is heel duidelijk, maar er zijn ook kortere duidelijke filmpjes.
pi_81688825
Dat ziet er echt fijn uit Tan

Heb net even geprobeerd om de knoop te doen terwijl mijn man Hannah op de rug vasthield. Mevrouw was not amused en ik heb het maar opgegeven Ik geloof dat ik toch maar eens een draagconsult ga regelen.
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:21:56 #78
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81689319
Tan wat leuk zeg zo op je rug!

Kijk nou

pi_81690608
Gezocht een natibaby 5/6 of 7 met vlinders in grijs turquoise.

Iemand???
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:01:59 #80
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_81691303
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:47 schreef missmarm het volgende:
Gezocht een natibaby 5/6 of 7 met vlinders in grijs turquoise.

Iemand???
Op het poolse gedeelte van de site staan een maat 4 en een maat 5: hier

Is wel de specials pagina, dus kunnen fouten in zitten. Je kan Nati mailen voor meer info en foto van het soort fout.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:05:17 #81
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_81691492
Tan ziet er goed uit hoor

Stieme wat leuk, een draagpapa

En de foto van Macka vond ik ook zo lief, met kriebelende Maja
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_81692284
Wat goed Tan! Ziet er idd comfortabel uit die knoop. Ik ga dat filmpje van Webkim ook maar eens opzoeken.
En Stieme, leuk nog een draagpapa! Wat is dat voor knoop?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:21:32 #83
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81692358
Tessie het is een ringsling. De ring zit alleen aan de andere kant. Het was zijn eerste keer dragen en hij vond het heel erg leuk!
pi_81693045
Tan wat zit-ie lekker!
Esmee & papa! die haartjes van Esmee cool!

Mijn meneer wordt ook steeds meer enthousiast van mijn enthousiasme rondom dragen momenteel ligt de boel op de bank om eens op te fluffen, hij zit op Katja, ik op Lillies en de rest ligt ertussenin gedrapeerd...
pi_81693219
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:33 schreef Orea het volgende:

Mijn meneer wordt ook steeds meer enthousiast van mijn enthousiasme rondom dragen momenteel ligt de boel op de bank om eens op te fluffen, hij zit op Katja, ik op Lillies en de rest ligt ertussenin gedrapeerd...
En morgen mijn meisje erin!!! (ik krijg een draagconsult van Orea )
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_81693269
Nou nou draagconsult dan leg je de lat wel heel hoog hoor
pi_81693400
whahahaha, nou gewoon oefenen dan. Handig hoor iemand zo dichtbij die heeeeeeeeel veeeeeeel verschillende doeken heeft
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_81693441
Ooh een ringsling, dat had ik niet gezien Stiemie! Leuk dat ie het zo leuk vond!

Hoe krijgen jullie het eigenlijk voor elkaar dat als je rugdraagt je kindje niet het zonnehoedje van zn hoofd aftrekt? Graeme trekt hoedjes zelfs af als ik ze met een strikje onder zn kin vastmaak... En ik kan er niet meer bij als ie op mn rug zit.
pi_81693514
Filmpje van Webkim? waar?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_81693886
Zit fijn he Tan! Ik heb 'm ook van Webkim's filmpje geleerd. Net als de FWCC trouwens en SHBC
Tessie ik gebruik momenteel een zonnehoedje van de Hema die je in de nek moet vastknopen. Nou is Emma natuurlijk wel een klap jonger, maar misschien werkt het? Hij staat niet op de site zie ik.
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:55:28 #91
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_81694305
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:40 schreef tessie het volgende:
Ooh een ringsling, dat had ik niet gezien Stiemie! Leuk dat ie het zo leuk vond!

Hoe krijgen jullie het eigenlijk voor elkaar dat als je rugdraagt je kindje niet het zonnehoedje van zn hoofd aftrekt? Graeme trekt hoedjes zelfs af als ik ze met een strikje onder zn kin vastmaak... En ik kan er niet meer bij als ie op mn rug zit.
Ik heb gewoon een heel braaf kind dat niet aan d'r hoedje trekt (maar wel aan mijn haren )
©Dumbo
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:58:24 #92
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_81694486
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Filmpje van Webkim? waar?

Hier
pi_81695273
Hij trekt het hoedje er soms ook af terwijl het nog vastgeknoopt zit, dus in de nek knopen maakt denk ik niet zoveel verschil. Echt wel lastig, want hij heeft zo'n lichte huid dus hij verbrand vast ook heel snel, dus ik vind wel echt dat hij een hoedje opmoet.
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:42:55 #94
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81697333
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:30 schreef Tan het volgende:
Even een egopost, maar ik ben zo blij Heb al een aantal keren geprobeerd te rugdragen, maar ik kreeg hem gewoon niet goed, toen gister de double hammock geprobeerd met mijn fijnste doek en dat ging al beter, maar de doek werkte niet mee. Toen zag ik op i-net iedereen met een dunne doek knopen, dus het vandaag geprobeerd met de didymos en dat ging super .

Oké beentjes kunnen hoger en de doek kan iets netter, maar ik ben erg tevreden voor een eerste geslaagde poging. Heb zo de kinderen van school gehaald (lopend) en Elyas was helemaal blij onderweg zat vrolijke geluidjes te maken en steeds heen en weer te wippen Erg leuk. Vind voorop dragen wel comfortabeler maar voor de afwisseling is dit super en ook handiger denk ik als ik wil tuinieren (vaak bukken).
Goed!
En het is inderdaad fijner om te tuinieren met kind op de rug

Esmée

tessie, dat is ook lastig. Harry trekt het dus nog niet af. Hoedje met een strikje heb je al...
Trekt hij echt het strikje los of de muts af? Bij dat laatste zou je het nog achter zijn oren kunnen doen...
pi_81698335
Hij doet het allebei, Soms maakt ie het strikje los, dus ik dacht, dan koop ik er 1 met een langer lintje, maar vanmiddag trok ie gewoon het hoedje zo met strikje nog vast van zn hoofd af.
pi_81700417
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:21 schreef Stiemie het volgende:
Tan wat leuk zeg zo op je rug!

Kijk nou

[ afbeelding ]
Wie heeft linde weer klein getoverd

Jeetje wat lijken jou meiden op elkaar

En wat een trotse draagpapa!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 09:40:48 #97
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81707847
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:57 schreef tessie het volgende:
Hij doet het allebei, Soms maakt ie het strikje los, dus ik dacht, dan koop ik er 1 met een langer lintje, maar vanmiddag trok ie gewoon het hoedje zo met strikje nog vast van zn hoofd af.
En als je het achter zijn oren haakt en een dubbele knoop erin legt?
Snap je wat ik bedoel met achter de oren haken? Wel voor vaststrikken maar ipv recht naar beneden het achter zijn oren stoppen...
pi_81709365
Oh dat klinkt wel als een optie! Ga ik dus toch even zoeken naar een hoedje met een wat langer lintje eraan, want met die hij nu heeft, lukt een gewone dubbele knoop zonder achter de oran langs haken niet eens.
Goh, leer ik hier ook nog nieuwe knoopmethode's voor zonnehoedjes
pi_81711639
Ik heb gisteren Leander in de mt voorop gehad. Maar hij zakt erin weg. Nee hij zakt niet weg maar de mt zakt. Weet niet goed hoe ik het uit moet leggen. Maar Leander zit in het begin gewoon goed hoog en hoe langer ie erin zit hoe verder ie zakt. Ik knoop hem zo dat de banden onder zijn billen doorgaan zeg maar. Net als ik doe als ie achterop zit. Terwijl ie daar wel goed hoog blijft. Kan het zijn omdat ie voorop teveel beweegt ofzo?
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_81716452
Volgens mij zijn Sproet-je en mini-Sproet-je om!
Mini sproet zat in elk geval super fijn in de mei tai en ook met de draagdoek, nadat ie zat! Dus mijn mei tai en Lillies zijn op reis! Haha...

Mijn Hopp Timbuktu kwam net ook binnen, jemig wat een mooie kleurige doek Manlief werkt in de veiligheid & BHV en daar hebben ze reanimatie babies die zijn net zo zwaar als een gewone baby, dus die gaat ie meenemen zodat ik echt goed kan oefenen met mijn doeken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')