nee 2 poezels is genoeg haha, heb al 1 iemand die er 1 wil hebben. Wist ik nu maar hoeveel er kwamen hahaquote:Op zondag 16 mei 2010 12:50 schreef Guppyfriend het volgende:
TVP voor lieve poessies!
Misschien is het een goede tip voor je om ook vast uit te kijken naar nieuwe baasjes? Of ga je ze allemaal zelf houden?
Bij zwartedoos was het een ongelukje, zij heeft er niet om gevraagd, maar bewust een nestje fokken kun je beter niet doen als je een beetje dierenliefhebber bent. Er is al zo'n groot kattenoverschot dat andere katten er de dupe van worden als jij voor jouw plezier kittens laat komen.quote:Op zondag 16 mei 2010 12:00 schreef MdMa98 het volgende:
(miss wil ik ook ooit een nestje, maar of gummie het wilt?)
QFT.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:37 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Bij zwartedoos was het een ongelukje, zij heeft er niet om gevraagd, maar bewust een nestje fokken kun je beter niet doen als je een beetje dierenliefhebber bent. Er is al zo'n groot kattenoverschot dat andere katten er de dupe van worden als jij voor jouw plezier kittens laat komen.
Kittens ben je zo weer kwijt. Mits je wel de juiste mensen er voor selecteerd.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:37 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Bij zwartedoos was het een ongelukje, zij heeft er niet om gevraagd, maar bewust een nestje fokken kun je beter niet doen als je een beetje dierenliefhebber bent. Er is al zo'n groot kattenoverschot dat andere katten er de dupe van worden als jij voor jouw plezier kittens laat komen.
Denk dat je dat een beetje overschatquote:Op zondag 16 mei 2010 16:41 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Kittens ben je zo weer kwijt. Mits je wel de juiste mensen er voor selecteerd.
Daarom zitten de asiels vol met kittens die de mensen niet aan de straatstenen kwijt kunnen raken...tuurlijk.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:41 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ja, de asiels zitten ook helemaal niet vol of zo, hè. Maar goed, als jij je pleziertje maar hebt.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:41 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Wat andere mensen fout doen, kan ik niet helpen. Beetje eigen verantwoording heet dat. Dus vertel bovenstaande maar liever aan zwakzinnige mensen die er niet mee om kunnen gaanquote:Op zondag 16 mei 2010 17:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, de asiels zitten ook helemaal niet vol of zo, hè. Maar goed, als jij je pleziertje maar hebt.
TS, kijk inderdaad eens bij Cat, zij kan je van aaaaaaaalles vertellen. Oh, daar is ze net
Haaaaai!quote:Op zondag 16 mei 2010 17:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, de asiels zitten ook helemaal niet vol of zo, hè. Maar goed, als jij je pleziertje maar hebt.
TS, kijk inderdaad eens bij Cat, zij kan je van aaaaaaaalles vertellen. Oh, daar is ze net
quote:Op zondag 16 mei 2010 17:18 schreef Cat22 het volgende:
Ik plaats hier even een tvp.![]()
Laten we nu het topic van zwartedoos niet vervuilen met de wel-geen eigen nestje discussie (al heb ik daar uiteraard ook een mening over) maar dit laten voor vragen van haar kant uit en foto's van kittens.
quote:Op zondag 16 mei 2010 17:21 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Wat andere mensen fout doen, kan ik niet helpen. Beetje eigen verantwoording heet dat. Dus vertel bovenstaande maar liever aan zwakzinnige mensen die er niet mee om kunnen gaan
quote:Op zondag 16 mei 2010 17:27 schreef Myraela het volgende:
Dit kan nog leuk worden.
Sowieso tvp voor de foto's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |