abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81491629
quote:
Op zondag 16 mei 2010 15:43 schreef Martin73 het volgende:

[..]

Ze hebben nog een lange weg te gaan om ons record van WW I en II te evenaren.
Je mag jullie zeggen hoor. Denk niet dat je iemand voor de gek houd.

En antwoord: wat is er met WO1&2?

Wat heeft dat te maken met die eigenaardige gewoonte van moslims om vaak elkaar de hersens in te slaan?
Seculier-Fundamentalistisch
pi_81491676
quote:
Op zondag 16 mei 2010 15:47 schreef SeculasStatius het volgende:
Van het 2de kan ik me wat meer voorstellen, maar beiden ook misplaatst. Joden die in het Israëlische leger zitten vallen daar overigens niet onder. De link van Jood -> Israël is een stuk helderder dan de link Tuig-Marokkaan -> India/Pakistan. Weliswaar ook hoog gevoelsmatig, maar toch. En kan ook een bij effect zijn van de Israëlische nationaliteit aanvaarden (dienstplicht). Daar denk ik dan aan, want kan me er voor de rest niet gek veel bij voorstellen.
Tsja, dat is allemaal heel leuk, maar toch is Israël er een perfect voorbeeld van, ondanks jouw gevoelens.
quote:
Ook leuk voorbeeld is mevrouw Niemijer, die Farc militairtje speelt. Al is daarvan bekend dat een component brainwashen meespeelt.
Ja, Colombia ook.
quote:
Waar dacht je aan inzake Joego?

Aan in ieder geval Kroatische zijde waren een aantal honderd Europese vrijwilligers, velen ongetwijfeld ook voor het geld.
pi_81491755
quote:
Op zondag 16 mei 2010 15:49 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

En antwoord: wat is er met WO1&2?
Ik ga niet alles voor je voorkauwen. Je weet dondersgoed waar ik op doel.
quote:
Wat heeft dat te maken met die eigenaardige gewoonte van moslims om vaak elkaar de hersens in te slaan?
Zo komt het misschien over op jou, maar dat maakt het nog niet de waarheid.
pi_81491855
quote:
Op zondag 16 mei 2010 15:47 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

De link van Jood -> Israël is een stuk helderder dan de link Tuig-Marokkaan -> India/Pakistan.
Hij gaat dan ook niet als Marokkaan daarheen maar als moslim.
pi_81492012
quote:
Op zondag 16 mei 2010 15:50 schreef Monidique het volgende:

[..]

Tsja, dat is allemaal heel leuk, maar toch is Israël er een perfect voorbeeld van, ondanks jouw gevoelens.
Dat zeg ik toch ook? Maar me dunkt dat jij dat sentiment begrijpelijk kan vinden dan een rel-marocje dat de islam gaat redden in India Pakistan? Ik in ieder geval wel. Daarbij ben ik er niet echt van overtuigd dat het speelt. Het zou kunnen spelen. Maar zijn er hordes Joden die wekelijks op het vliegtuig stappen om te gaan strijden voor Israël? Ik weet het niet.

En volgens mij leerde een topic een tijd terug ons ook dat Israël dat soort cowboytje spelen niet faciliteert. Vertaalt: als niet jood kun jij het vergeten om met hun te mogen vechten. Dan mag je hooguit in de keuken gaan staan. Dan blijven dus joden over. En linksom of rechtsom vechten die mensen dan hun eigen land, land waar de nationaliteit van bezitten. Terechte vereenzelviging in dat geval.
quote:
Ja, Colombia ook.
De linkse reflex waar je het niet kan laten ook de Colombiaanse staat een veeg uit de pan te geven? Schattig.
quote:
Aan in ieder geval Kroatische zijde waren een aantal honderd Europese vrijwilligers, velen ongetwijfeld ook voor het geld.
Daar kan ik me er inderdaad zelfs een geval van herinneren. Ook zo misplaatst als het maar kan wat mij betreft. En dat dreef meer op anti-Servische sentimenten. Want voor de rest hebben we 3 keer niks met Kroaten.
pi_81492093
quote:
Op zondag 16 mei 2010 15:52 schreef Martin73 het volgende:

[..]

Ik ga niet alles voor je voorkauwen. Je weet dondersgoed waar ik op doel.
Eh, nee? Ja, behalve dan snel naar een ander wijzen, de hullie doen het ook.
quote:
Zo komt het misschien over op jou, maar dat maakt het nog niet de waarheid.
Lachwekkend. Maar het is in deze topic al genoemd hoor. De meeste slachtoffers van moslim geweld zijn moslims. Van je 'broeders' moet je het hebben hé
pi_81492112
quote:
Op zondag 16 mei 2010 15:56 schreef Martin73 het volgende:

[..]

Hij gaat dan ook niet als Marokkaan daarheen maar als moslim.
QED.
pi_81492137
quote:
Op zondag 16 mei 2010 16:00 schreef SeculasStatius het volgende:

De linkse reflex waar je het niet kan laten ook de Colombiaanse staat een veeg uit de pan te geven? Schattig.
Of je bent aan het fantaseren, nou ja, dat bén je, of het is meer een reflex aan jouw zijde: als ik zeg dat het ook, ja, op Colombia slaat, dan heb ik het uiteraard en inderdaad over de situatie in Colombia, waarin mensen voor de FARC gaan vechten, daarom geef ik je ook gelijk en zeg ik dat het ook in Colombia gebeurt. Ik zou even een pilletje minder slikken, of juist eentje extra.
pi_81492236
quote:
Op zondag 16 mei 2010 16:02 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Ja, behalve dan snel naar een ander wijzen, de hullie doen het ook.
Precies, dat is wat jij doet. Telkens naar de moslims wijzen, daarna word je op je plek gezet met keiharde feiten en dan verzin je weer iets nieuws om naar de moslims te wijzen.
quote:
Lachwekkend. Maar het is in deze topic al genoemd hoor. De meeste slachtoffers van moslim geweld zijn moslims. Van je 'broeders' moet je het hebben hé
De terroristen worden niet als de moslimbroeders van de slachtoffers beschouwd. Ze zijn vijanden van elkaar: de terroristen zien hun slachtoffers als ongelovigen.
pi_81492238
quote:
Op zondag 16 mei 2010 15:49 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Christenen slaan elkaar niet de hersenen in ?
pi_81492401
quote:
Op zondag 16 mei 2010 16:00 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

En linksom of rechtsom vechten die mensen dan hun eigen land, land waar de nationaliteit van bezitten. Terechte vereenzelviging in dat geval.
In jouw ogen ja! Maar zo zien die moslims het niet. Staat en nationaliteit is niet iets heiligs in hun ogen. Ben je vergeten wie de grenzen van het Midden-Oosten heeft getekend? In ieder geval niet de volkeren aldaar! Het werd hen opgelegd! Vroeger maakten ze allemaal deel uit van 1 islamitisch rijk. En zo zien zij het nog steeds.
pi_81492936
quote:
Op zondag 16 mei 2010 16:06 schreef gelly het volgende:

[..]

Christenen slaan elkaar niet de hersenen in ?
Kloppen christenen zich te pas en te onpas op de borst over hun vermeende 'broederschap'?

Daar gaat het om, niet of de een braver is dan de ander.
  zondag 16 mei 2010 @ 16:24:40 #163
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_81492973
quote:
Op zondag 16 mei 2010 16:10 schreef Martin73 het volgende:
Vroeger maakten ze allemaal deel uit van 1 islamitisch rijk. En zo zien zij het nog steeds.
Ze kunnen kortom niet wachten tot de Turken weer binnenvallen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_81493055
quote:
Op zondag 16 mei 2010 16:23 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Kloppen christenen zich te pas en te onpas op de borst over hun vermeende 'broederschap'?

Je bewering was dat het typisch voor moslims is om elkaar de hersenen in te slaan, en dat bleek flauwekul. Kun je wel ineens met iets anders aankomen, het nut ontgaat mij even.
pi_81493091
quote:
Op zondag 16 mei 2010 16:03 schreef Monidique het volgende:

[..]

Of je bent aan het fantaseren, nou ja, dat bén je, of het is meer een reflex aan jouw zijde: als ik zeg dat het ook, ja, op Colombia slaat, dan heb ik het uiteraard en inderdaad over de situatie in Colombia, waarin mensen voor de FARC gaan vechten, daarom geef ik je ook gelijk en zeg ik dat het ook in Colombia gebeurt. Ik zou even een pilletje minder slikken, of juist eentje extra.
Ffs, en er nog op reageren ook

Ik bedoel; ik heb het niet over of die staat dat ook doet. Kan best. Maar ik had het over misplaatste vereenzelviging, waarvan mevrouw niemijer het vleesgeworden voorbeeld van is. Maar like clockwork kon je het niet laten hé. Er wordt wat slechts gezegd over die drugsdealers die legertje spelen, dan moet er toch wel opgemerkt worden dat Colombia ook niet pluis is.
pi_81493171
quote:
Op zondag 16 mei 2010 16:26 schreef gelly het volgende:

[..]

Je bewering was dat het typisch voor moslims is om elkaar de hersenen in te slaan, en dat bleek flauwekul. Kun je wel ineens met iets anders aankomen, het nut ontgaat mij even.
Mwah, je het een punt Maar ik vind dus dat hersens inslaan niet zo bijzonder. Want zoals opgemerkt doet iedereen dat. Dat typische dient dus gezien te worden in het licht dat ze zichzelf wanneer het uitkomt wel op de borst kloppen over een vermeend broederschap.
pi_81493201
quote:
Op zondag 16 mei 2010 16:27 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Ffs, en er nog op reageren ook

Ik bedoel; ik heb het niet over of die staat dat ook doet. Kan best. Maar ik had het over misplaatste vereenzelviging, waarvan mevrouw niemijer het vleesgeworden voorbeeld van is. Maar like clockwork kon je het niet laten hé. Er wordt wat slechts gezegd over die drugsdealers die legertje spelen, dan moet er toch wel opgemerkt worden dat Colombia ook niet pluis is.
Je bent nog steeds aan het fantaseren.
pi_81493262
quote:
Op zondag 16 mei 2010 16:06 schreef Martin73 het volgende:

[..]

Precies, dat is wat jij doet. Telkens naar de moslims wijzen, daarna word je op je plek gezet met keiharde feiten en dan verzin je weer iets nieuws om naar de moslims te wijzen.
Ik heb blijkbaar wat gemist Doe eens een linkje, naar je 'keiharde feiten'?
quote:
De terroristen worden niet als de moslimbroeders van de slachtoffers beschouwd. Ze zijn vijanden van elkaar: de terroristen zien hun slachtoffers als ongelovigen.
No shit sherlock.
pi_81493680
quote:
Op zondag 16 mei 2010 16:30 schreef Monidique het volgende:

[..]

Je bent nog steeds aan het fantaseren.

pi_81493760
quote:
Op zondag 16 mei 2010 16:23 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Daar gaat het om, niet of de een braver is dan de ander.
Ironisch genoeg vinden de moslims Palestijnen minderwaardige moslims.
Maar sinds Israel de zondebok is geworden voor de daden van Westerse landen nu en in het verleden,
zijn ze opeens broeders,
stel dat de oorlog ooit weer afloopt dan verandert dit weer.
pi_81493762
quote:
Op zondag 16 mei 2010 16:10 schreef Martin73 het volgende:

Staat en nationaliteit is niet iets heiligs in hun ogen.
Met name de Israëlische, hé?
pi_81494004
quote:
Op zondag 16 mei 2010 16:43 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ironisch genoeg vinden de moslims Palestijnen minderwaardige moslims.
Maar sinds Israel de zondebok is geworden voor de daden van Westerse landen nu en in het verleden,
zijn ze opeens broeders,
stel dat de oorlog ooit weer afloopt dan verandert dit weer.
Bliksem afleider. Mocht het conflict eindigen, kun je wachten tot er een nieuwe boeman gekozen wordt. Want het is altijd veel beter om naar een duivel die verantwoordelijk is te kunnen wijzen als het volk weer gaat morren vanwege de deplorabele leefomstandigheden dan dat de dictator hand in eigen boezem steekt.
pi_81494390
quote:
Op zondag 16 mei 2010 16:50 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Bliksem afleider. Mocht het conflict eindigen, kun je wachten tot er een nieuwe boeman gekozen wordt. Want het is altijd veel beter om naar een duivel die verantwoordelijk is te kunnen wijzen als het volk weer gaat morren vanwege de deplorabele leefomstandigheden dan dat de dictator hand in eigen boezem steekt.
Dan zijn de Palestijnen en moslims opeens geen broeders meer.
Moet je overigens niet raar opkijken, dat de Palestijnse staat, opeens heel toevallig in Syrische handen komt.
Of Iran aangezien het dan wel weer die minderwaardige moslims zijn in hun ogen.
Ach, allemaal nog een erfenis van dekolonisatie, het begon toentertijd in Egypte.
pi_81494588
quote:
Op zondag 16 mei 2010 16:59 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dan zijn de Palestijnen en moslims opeens geen broeders meer.
Moet je overigens niet raar opkijken, dat de Palestijnse staat, opeens heel toevallig in Syrische handen komt.
Maar dat wordt openlijk al toegegeven, bij hamas of andersoortig terroristen clubje. En Palestijnen zijn helemaal geen broeders, het is gekoesterd rel potentieel.

Als het lot van de Palestijnen ze ook maar een gram interreseerde was dit conflict allang opgelost.
pi_81494743
quote:
Op zondag 16 mei 2010 17:04 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Maar dat wordt openlijk al toegegeven, bij hamas of andersoortig terroristen clubje. En Palestijnen zijn helemaal geen broeders, het is gekoesterd rel potentieel.

Als het lot van de Palestijnen ze ook maar een gram interreseerde was dit conflict allang opgelost.
Haha inderdaad, het is voor die landen handige politiek, om de oorlog of het conflict in stand te houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')