Stiekem niet zwanger?quote:Op zondag 16 mei 2010 01:24 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik lig weleens wakker van de honger hoor, zeker als ik overdag een maaltijd heb overgeslagen. Alleen nu is het gewoon pure slechte trek
quote:
Ja en omdat ik iedere keer van iederen uitnodigingen kreeg,quote:
Nouja,,quote:Op zondag 16 mei 2010 01:44 schreef koei het volgende:
337 uurhoe krijg je dat uberhaupt voor elkaar in een half jaar
Ik ben blij als ik 3 uurtjes in de week kan gamen...
Maar de ingame teller telt ook gewoon alles want daar stond nog meer uur volgens mij..quote:Op zondag 16 mei 2010 01:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
Vergelijk het eens met de ingame tijd? Zal niet 123 kloppen omdat je toen nog geen raptor had denk ik, maar misschien kan het ongeveer wel kloppen
Dat is bij bijna alle spelen wel zo,quote:Op zondag 16 mei 2010 01:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oh dacht alleen de tijd dat je echt aant spelen was
Heb alleen een sapje gedronken en een meergranenmix in de machine gedonderd. Morgen wakker worden met de geur van vers broodquote:Op zondag 16 mei 2010 01:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Of pak gewoon een appel. Ik zou iig voor in bed blijven liggen kiezen. Maar vraag me niet waarom
Als je morgen vroeg ook een eitje bakt, rij ik nu aanquote:Op zondag 16 mei 2010 01:58 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Heb alleen een sapje gedronken en een meergranenmix in de machine gedonderd. Morgen wakker worden met de geur van vers brood![]()
Nog een lekkere vent in mijn bed en het leven is perfect
Geen eieren in huis, sorryquote:Op zondag 16 mei 2010 02:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je morgen vroeg ook een eitje bakt, rij ik nu aan
Ach het waren toch teveel km'squote:
Dan word je alleen nog maar wakker met de geur van een zwetende piemel ipv wat je net zei, dus als dat een toevoeging isquote:Op zondag 16 mei 2010 01:58 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nog een lekkere vent in mijn bed en het leven is perfect
Lol wat doe jij in bed, ik ken alleen maar zwetende mannengeuren, en daar is niets mis meequote:Op zondag 16 mei 2010 02:02 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dan word je alleen nog maar wakker met de geur van een zwetende piemel ipv wat je net zei, dus als dat een toevoeging is
Hee, ik zweet wel eens! En ik ben een man! inclusief testosteron!quote:Op zondag 16 mei 2010 02:08 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Lol wat doe jij in bed, ik ken alleen maar zwetende mannengeuren, en daar is niets mis mee
Ja maar disfa had het erover dat de zwetende piemel geur de rest overheerst... en ik zei dat normaal zweet overheerst... en dat dat als we onze wijze Spanky mogen geloven Woest Erotisch is als je een man aantrekkelijk vindquote:Op zondag 16 mei 2010 02:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Hee, ik zweet wel eens! En ik ben een man! inclusief testosteron!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |