Hoezo?quote:Op zondag 16 mei 2010 12:04 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben net beschuldigd dat ik cheat met FIFA10.
Bwhahahaha....quote:Op zondag 16 mei 2010 12:56 schreef GameBabe het volgende:
[..]
I know Spanky, hard van buiten, zacht van binnen, dat is het lekkerst! En stiekem zijn ze ook nog eens net zo onzeker als vrouwen![]()
[..]
Hard buitenkantje *Check*
Je bedoelt dat mannen net zo onzeker zijn over vrouwen als vrouwen onzeker zijn over zichzelf?quote:Op zondag 16 mei 2010 12:56 schreef GameBabe het volgende:
I know Spanky, hard van buiten, zacht van binnen, dat is het lekkerst! En stiekem zijn ze ook nog eens net zo onzeker als vrouwen![]()
Ik ben er vrij zeker van dat ik niet onzeker benquote:Op zondag 16 mei 2010 13:04 schreef GameBabe het volgende:
He niet zo he... jullie zijn gewoon lekker onzeker over jezelf![]()
Koei kom me eens bijstaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Sorry, ik was even aan het douchen!quote:Op zondag 16 mei 2010 13:04 schreef GameBabe het volgende:
He niet zo he... jullie zijn gewoon lekker onzeker over jezelf![]()
Koei kom me eens bijstaan
Fixedquote:Op zondag 16 mei 2010 13:26 schreef koei het volgende:
[..]
Sorry, ik was even aan het douchen!
Maar je hebt helemaal gelijk Gamebabe! Ik heb de meest stoere mannen in mensen zien veranderen! Uiteraard iets wat ze in nabijheid van mannen niet laten zien.
Awwww!quote:Op zondag 16 mei 2010 13:46 schreef CraniuM het volgende:
Ik zit nu ook in die dip voel me kut, kamer is vies moet opruimen, moet nog voor school veel doen.
Stoere mannen zijn mannenquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 13:55 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Stoere mannen zijn mannenDaar is niets mis mee
En Cranium, jij hebt het gewoon een beetje te pakken, daar hoort onzekerheid bij, gewoon voor lief nemen, het komt vanzelf goed
Yeah, veel sex met gevoel, passie, liefde! Dat is het enige wat werkt!quote:Op zondag 16 mei 2010 13:49 schreef koei het volgende:
[..]
Spanky, had je ook nog tips over hoe je misbruik kon maken van deze dip?
Dat mijn jongen noemen ze nou verliefdheidquote:Op zondag 16 mei 2010 14:13 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Ja, heb zon rot gevoel in mijn buik weet ook niet waarom
Mja met de stofzuiger alles doorlopen, nu nog mijn bureau opruimen en mijn kleren opvouwen en de glazen afwassen. Dan ben daarmee alles klaar, en dan beginnen aan stage opdracht
Haha, stiekem ben jij volgens mij ook een typische stierquote:Op zondag 16 mei 2010 14:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah, veel sex met gevoel, passie, liefde! Dat is het enige wat werkt!
? Ik hou van chocola?quote:Op zondag 16 mei 2010 14:25 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Haha, stiekem ben jij volgens mij ook een typische stier
Vast welquote:Op zondag 16 mei 2010 14:24 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat mijn jongen noemen ze nou verliefdheid
sexhoroscoopquote:Op zondag 16 mei 2010 14:26 schreef SpankmasterC het volgende:
Fel gekleurde wapperende lapjes misschien?
Bah, horoscopenquote:
Ja, eh, neequote:De voeten behoren tot de erogene zone van de Vissen. Het strelen, masseren of zelfs gewoon het vasthouden van de voeten is voor dit teken heel erotisch, en het likken of sabbelen aan voeten en tenen wordt helemaal als buitengewoon opwindend ervaren.
Voetenquote:
De voeten (eigenlijk de tenen) zijn voor iedereen erogene zones omdat het sensorische plekje voor de tenen in de hersenen direct naast het sensorische plekje voor de geslachtsdelen zitten. Met een beetje mazzel slaan er dan een paar synapsen door en raak je er opgewonden van. Er zijn zelfs mensen die klaar kunnen komen door het strelen van de tenenquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 15:06 schreef Nebo het volgende:
[..]
De voeten (eigenlijk de tenen) zijn voor iedereen erogene zones omdat het sensorische plekje voor de tenen in de hersenen direct naast het sensorische plekje voor de geslachtsdelen zitten. Met een beetje mazzel slaan er dan een paar synapsen door en raak je er opgewonden van. Er zijn zelfs mensen die klaar kunnen komen door het strelen van de tenen
Je hebt wel 50% meer actie dan NASCAR!quote:Op zondag 16 mei 2010 15:22 schreef Morthill het volgende:
Ik val in slaap voor de tvHeerlijk ook de commentatoren waar je aan merkt dat er gewoon geen ene fuck gebeurt tijdens de F1
Wel naakt open gedaan tochquote:Op zondag 16 mei 2010 15:27 schreef CraniuM het volgende:
Zo kom ik de douche uit, krijg ik een sms ja hallo maak de deur open
Nou... laat ik het zo stellen, er is maar 1 coureur die veel heeft ingehaald en dat was puur door dom geluk aan het begin van de race en niks met stuurmanskwaliteiten. Er gebeurt gewoon niks.quote:
Wel vaker bij monacoquote:Op zondag 16 mei 2010 15:22 schreef Morthill het volgende:
Ik val in slaap voor de tvHeerlijk ook de commentatoren waar je aan merkt dat er gewoon geen ene fuck gebeurt tijdens de F1
Ja, heerlijk, een finish achter de safety carquote:
Ook al zoiets :/quote:Op zondag 16 mei 2010 15:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, heerlijk, een finish achter de safety car![]()
Wat???quote:Op zondag 16 mei 2010 15:22 schreef Morthill het volgende:
Er gebeurde geen ene fuck. Alleen door uitvallers werd je wakker gehouden, maar er was geen enkel duel te bespeuren. Gewoon rondjes uitrijden zonder enige strijd.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:02 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat???![]()
Het was weer een geweldige race hoor
Alonso was lekker bezig tot dat tie bij Hamilton kwam,quote:Op zondag 16 mei 2010 16:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Er gebeurde geen ene fuck. Alleen door uitvallers werd je wakker gehouden, maar er was geen enkel duel te bespeuren. Gewoon rondjes uitrijden zonder enige strijd.
quote:Op zondag 16 mei 2010 16:04 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Alonso was lekker bezig tot dat tie bij Hamilton kwam,
Geluk?quote:Op zondag 16 mei 2010 16:07 schreef Morthill het volgende:
[..]Alonso had het geluk dat Hulkenberg al direct zorgde voor de safety car op het circuit, waardoor hij direct banden kon wisselen zonder dat dit tijd kostte. Hij kreeg feitelijk door mazzel 25 seconden cadeau. Het was niet alsof hij zo fantastisch reed ten opzichte van de rest van de top-10 of zo.
Maar dat heeft niks met skills te makenquote:Op zondag 16 mei 2010 16:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Geluk?
De kans dat er in de eerste ronden in monaco een safety car komt is 50%...
Het is gewoon van te voren uitgedokterd door Ferrari dus kan alleen maar zeggen
Maar dan nog ik vond het wel een leuke race,quote:Op zondag 16 mei 2010 16:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maar dat heeft niks met skills te makenHet is niet alsof Alonso geweldig heeft gereden. Voor hetzelfde geld (die 50% kun je vast niet staven met cijfers
) gebeurt het niet en is hij gewoon buiten de punten.
Kortom, geluk.
Er gebeurde helemaal niks in de racequote:Op zondag 16 mei 2010 16:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar dan nog ik vond het wel een leuke race,
En die actie van trullieChandhok had nog geluk dat die wagen niet op zijn kop kwam,
En maar 12 auto's over de finish dus 12 exit
Toen ik vorig jaar in monaco was vond ik de F3 qua race ook leuker om te zien dan de F1. Die jonge jongens maakten tenminste nog wat foutjesquote:Op zondag 16 mei 2010 16:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
Er gebeurde helemaal niks in de raceEr was niemand die een plek kon of probeerde te veroveren. Zelfs Barcelona was vele malen interessanter. Deze race bevestigde alle vooroordelen over hoe saai F1 kan zijn
We hoopten dat niemand het zou opvallen als we er gewoon keihard overheen gingenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Zit je nu zelfs al in de sc naar bevestiging te zoekenquote:Op zondag 16 mei 2010 16:58 schreef CraniuM het volgende:
En ik maar denken dat ik zo geliefd hier in sc was
quote:Op zondag 16 mei 2010 16:58 schreef CraniuM het volgende:
En ik maar denken dat ik zo geliefd hier in sc was
Oh.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
CraniuM ik heb uit bronnen vernomen dat jij elke week een ander neukt...
U weet, Karma!quote:Op zondag 16 mei 2010 17:26 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Kijk de oppersc baas showt me some love.
Werk jij bij de radiologie in een ziekenhuis? Of begreep ik dat verkeerd uit de OP?quote:Op zondag 16 mei 2010 17:34 schreef Reintji het volgende:
Weer teveel mensen ziek of aanstellers. -> GP Monaco gemist en wat heb ik hier gemist?
Niks?quote:Op zondag 16 mei 2010 18:05 schreef Morthill het volgende:
altijd fijn, voorzitter die vraagt of ik iets wil schrijven, dan doe ik dat en krijg ik vervolgens geen feedback. Wat heb ik daar nu aan
Goed gezienquote:
quote:
Het is wel te merken dat jij eindredacteur bentquote:
Wilde ik zeggenquote:Op zondag 16 mei 2010 18:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het is wel te merken dat jij eindredacteur bent
Gelukkig deed je dat niet, komt zo arrogant overquote:
Ik ben maar aan het werk gegaan omdat ik eigenlijk moet studerenquote:Op zondag 16 mei 2010 18:16 schreef Nebo het volgende:
Zó hard ben ik aan het studeren. Luister inmiddels alweer continu naar:
http://www.weebls-stuff.com/songs/Narwhals/
Lekker geknuffeldquote:Op zondag 16 mei 2010 18:42 schreef CraniuM het volgende:
Ik moest eigelijk ook nog werk doen voor stage nog niet eens aan begonnendus nu maar doen want ze is net weg
Heb je je kloon account weg gedaan?quote:
Hij was geen kloonquote:
Yeah usquote:Op zondag 16 mei 2010 18:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij was geen kloon!!!
Maar dat stond in een PM van hem
Blijkbaar hebben jullie hem het leven zuur gemaakt
quote:
quote:
De mei vakantie is gewoon voorbij, dus morgen moet hij weer naar school.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij was geen kloon!!!
Maar dat stond in een PM van hem
Blijkbaar hebben jullie hem het leven zuur gemaakt
Twee passwords onthouden is moeilijk, ik denk dat hij er één vergeten is.quote:
Ik moet dan altijd aan mezelf denken.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:38 schreef Edwinuss het volgende:
Ik reed vandaag richting lelystad, stonden we net in een kleine file. Toen ik keek op een bord naast de weg stond daar: Maak plaats voor ritse.
Eigenlijk stond er ritsers maar er stond een paal voor.
Zo zorgt god dat ik altijd nog een beetje aan de SC moet denken.
Yepquote:Op zondag 16 mei 2010 17:55 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Werk jij bij de radiologie in een ziekenhuis? Of begreep ik dat verkeerd uit de OP?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:43 schreef Reintji het volgende:
[..]
Yep
Cool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En groetjes terug
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
Kenya is tofferquote:Op zondag 16 mei 2010 18:16 schreef Nebo het volgende:
Zó hard ben ik aan het studeren. Luister inmiddels alweer continu naar:
http://www.weebls-stuff.com/songs/Narwhals/
Je zou die foto toch niet plaatsenquote:
Ja, maar vergeet Scampi niet!quote:Op zondag 16 mei 2010 19:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kenya is toffer
http://www.weebls-stuff.com/songs/kenya/
Holy crap. Lions!
Photoshop!quote:
Viefjequote:
quote:
Dat is wel irritant ja. Al vind ik het tegenwoordig ook wel vervelend dat iedereen met die gamehubs prijzen aan komt zetten.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:22 schreef Sigmund666 het volgende:
Van die mensen die geen idee hebben wat ze voor iets moeten vragen
Wil ik vanochtend Infamous Special Edition kopen op een rommelmarkt, wil die vrouw er 65 euro voor hebben.
"Ik bied 15 euro mevrouw."
"Nee, geen sprake van! 65 euro en geen cent minder!"
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:26 schreef AQuila360 het volgende:
De PM kwam er op neer dat hij voor onbepaalde tijd wegging en mij bedankt omdat ik hem in elk geval niet steeds aanviel enz.
Maar misschien is die gast er morgen gewoon weer dat weet ik niet maar dit was dus wel wat die me stuurde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |