Gewoon uitleggen aan de chef van de verkoopafdeling, zal morgen vast nog wel achter de kassa liggen, dus wellicht zijn ze coulant.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:06 schreef Sally het volgende:
Ik baalde daarstraks: had ik bij de V&D wat kleding uitgezocht, maar ik had nog een afspraak om kwart voor 8, dus ik had het bij de kassa laten leggen. Deze avond koopavond met 50% korting door Air Miles in te leveren
Kom ik terug tegen half negen: dicht... Was het van 17 tot 20 uur koopavond voor de VIP Milesklanten.
Voor troost heb ik dan maar bij Trio IJs een bakje met 4! smaken gehaald![]()
Maar ik ga wel terug: ik had een ontzettend leuk bloesje en rok gezien die sowieso in de opruiming waren.
Dus ik sta om 9:30 voor de deurAlleen is dan helaas geen 50% in te leveren aan Air Miles
![]()
En dan ga ik meteen door naar werk in Nijmegen.
Mwoah, ik kreeg zo'n leuk foldertje (als VIP-klant), en daar stond echt alleen maar in: 19 mei van 17 tot 20 uur, hoor.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:10 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Gewoon uitleggen aan de chef van de verkoopafdeling, zal morgen vast nog wel achter de kassa liggen, dus wellicht zijn ze coulant.
Ja, dat had ik ook gezien. Daar zijn ze wel 2/3 weken mee bezig geweestquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:08 schreef Sally het volgende:
En ik heb de fietstocht over de brug overleefd
Alleen: alleen het stukje 'afrit' van de brug is nieuw geteerd. De brug zelf niet. Gaan ze dat nog wel doen?
Ja, dat vroeg ik me dus ook af. Op het stuk aan de Zuidkant rijdt je nog steeds je banden kapot... Doe dan de hele brug...quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:08 schreef Sally het volgende:
En ik heb de fietstocht over de brug overleefd
Alleen: alleen het stukje 'afrit' van de brug is nieuw geteerd. De brug zelf niet. Gaan ze dat nog wel doen?
quote:Vitesse moet fors bezuinigen
Vitesse moet flink snijden in haar uitgaven. De Arnhemse voetbalclub heeft over het afgelopen seizoen ruim twee miljoen euro verlies geleden, waardoor een tekort aan liquiditeiten dreigt. De Eredivisionist heeft aangekondigd flink te gaan bezuinigen, voornamelijk op salarissen.
"Er wordt onder andere een plafond voor spelerssalarissen ingevoerd dat fors lager ligt dan het huidige niveau," zegt voorzitter van de Raad van Commissarissen Maasbert Schouten vandaag. Volgens Schouten komt het tekort vooral door de zware economische tijden maar zijn ook de sportieve resultaten teleurstellend, wat gevolgen heeft gehad voor de toeschouwersaantallen.
Vitesse gaat daarom terug naar de basis en wil naast bezuinigen ook investeren in de toekomst. De commerciėle afdeling en de jeugdopleiding krijgen een 'impuls'. "Een goede jeugdopleiding is van groot belang en een florerende commerciėle organisatie kan een belangrijke bijdrage leveren aan de omslag naar toekomstige groei", aldus Schouten.
Wat de bezuinigingen voor de huidige selectie betekenen, is niet bekend.
Wil wel, kan niet: werk enzulks.quote:
Dit is waarschijnlijk mijn laatste vrije doordeweekse dag, en het weer is hemels. Maar iedereen moet werken etc.quote:
Ga je ook echt 40 uur werken?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit is waarschijnlijk mijn laatste vrije doordeweekse dag, en het weer is hemels. Maar iedereen moet werken etc.
Kom maarquote:
Ik heb een gitaar, kan er alleen niets meequote:Op donderdag 20 mei 2010 12:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga naar Sonsbeek met een gitaar en wiet
Kapot maken?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb een gitaar, kan er alleen niets mee
Ik ga niet de volle 40 aan de slag, maar wil wel gewoon 5 dagen in de week werken denk ik ja, ik wil weer een ritme krijgen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ga je ook echt 40 uur werken?Niet eens 32 of 36 ofzo?
Zit ODWquote:
Ik werk wel 40+ uur, en dan is het erg zuur om dit weer zo buiten te zienquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ga je ook echt 40 uur werken?Niet eens 32 of 36 ofzo?
Exactemundoquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:41 schreef remlof het volgende:
Hier ook ODW
Geld verdienen om in Ernem uit te geven
Waarom las ik eerst Baltische en daarna Baskische?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:25 schreef Adelante het volgende:
Dat investeren in de jeugd vind ik een goede zaakBeter dan ongecontroleerd Balkische spelers aantrekken, die toch niet willen werken voor de 4 ton per jaar.
Ik werk de komende weken ook > 40 uur. Helaas, kan het even niet anders. En dan is het nog mooi weer ook.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik werk wel 40+ uur, en dan is het erg zuur om dit weer zo buiten te zienHier in Utrecht is het nu prachtig, gelukkig wordt het dit weekend ook aardig
![]()
Zul je altijd zienquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:51 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik werk de komende weken ook > 40 uur. Helaas, kan het even niet anders. En dan is het nog mooi weer ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |