Druk druk met FOK!sportnieuwsberichten vandaagquote:Op zondag 16 mei 2010 18:52 schreef Bob-B het volgende:
Echt ongelooflijk hoe snel dit topic kan uitsterven
Nee, is via marktplaatsquote:Op maandag 17 mei 2010 15:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Heb je geen track en trace code? Kan je je pakketje in de gaten houden
Ojaquote:Op maandag 17 mei 2010 08:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Ach ja, aankomend weekend is het weer een lang weekend
Maar de afzender kan je wel een code geven. Die staat op het bonnetje wat ie van het postkantoor heeft. Begin met 2s/... of 3s/...quote:Op maandag 17 mei 2010 16:26 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Nee, is via marktplaatsSowieso maar de vraag of het ooit komt
Ik zal m ff mailenquote:Op maandag 17 mei 2010 17:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar de afzender kan je wel een code geven. Die staat op het bonnetje wat ie van het postkantoor heeft. Begin met 2s/... of 3s/...
Alexxxxxquote:
Hmmm... Wie was je vorige baas ook alweer?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:15 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Alexxxxx![]()
Ik heb een T&T code, maar hij doet het niet. Zaterdagochtend op de post gegaan, zou er vandaag moeten zijn. Stomme TNT
Toen waren ze ook stomquote:Op maandag 17 mei 2010 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hmmm... Wie was je vorige baas ook alweer?
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:47 schreef tliciouz het volgende:
Als alles doorgaat kan ik volgende week aan de slag in de thuiszorg.
6 opa's of knijpen ze elk 6x?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:29 schreef Bob-B het volgende:
[..]het lichtpuntje voor vele mensen die afhankelijk zijn van zorg
Vieze oude opa'tjes die in je kont knijpen (6)
Niks tegen de zorg! Ik doe zelf de verpleegkunde opleidingquote:Op maandag 17 mei 2010 18:29 schreef Bob-B het volgende:
[..]het lichtpuntje voor vele mensen die afhankelijk zijn van zorg
Vieze oude opa'tjes die in je kont knijpen (6)
Gadverdammequote:Op maandag 17 mei 2010 18:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bob is bezeten door het msn-duiveltje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |