SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanochtend drama les gehadhet was ook echt een drama.. wat een school
![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:49 schreef leonie-89 het volgende:
Gister iets teveel gedronkenDaar is het toch voor bedoeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanochtend drama les gehadhet was ook echt een drama.. wat een school
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:53 schreef remlof het volgende:
Op het gras! Om half vier?
Bij de Witte Villa.
Whoo, wat ga je doen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:17 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Helaas, heb morgen mijn eerste werkdag bij Burgers Zoo.. ben benieuwd.
Misschienquote:
Succesquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:22 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Werken bij het restaurant in de Bush.. wel lekker warm.
Jij ook succesquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:29 schreef tliciouz het volgende:
Zo ik ga richting de bus, op naar mijn gesprek. Hopelijk kom ik terug met een contract!
Ow ja, bij de Ikeaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:01 schreef tliciouz het volgende:
Nee, moet oppassen! Morgen ga ik het vieren!
Neeeeh joh! GRATIS voor IKEA Familyledenquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Neeeeh joh! GRATIS voor IKEA Familyleden![]()
Ik heb ook rosé (2x) en witquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja ik neem wel rosé en bekertjes mee morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |