Dat valt best mee, het moet gewoon niet te opvallend. Ik heb een Super Mario pinpas en die is gewoon door de keuring gekomen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:15 schreef RTB het volgende:
Ik heb het (vaak) geprobeerd, maar elke keer kreeg ik een brief met dat het niet aan de volwaarden voldoet.
Welk plaatje van wat dan ook zeiken ze over, als ze ook maar het vermoeden hebben dat er misschien copyright op het plaatje zit, dan wordt het al naar de prullenbak verwezen.
quote:
Wat een falers zijn het toch ook zegquote:Er is een fout opgetreden. Sluit dit venster en start de module opnieuw.
Dat vind ik heel vreemd, ik had er 1 van een tekening en zelfs 1tje gewoon van een dobbelsteen, en die zijn allebei niet door die keuring heen gekomen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat valt best mee, het moet gewoon niet te opvallend. Ik heb een Super Mario pinpas en die is gewoon door de keuring gekomen.
Zijn blijkbaar dynamische links ofzo, heb het gefixtquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:25 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
Wat een falers zijn het toch ook zeg
Ik vraag me ineens af waarom ik daar mijn geld nog heb staan
Optische illusie is leukquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:32 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik wil er iets grappigs op, als ik een vent had geweest had ik pedobear genomen maar nu zoek ik iets anders wat een 'omg' teweeg brengt. Facepalm vind ik niet leuk, tubgirl zal niet toegelaten worden. Chuck Norris denk ik ook niet.
Wat misschien leuk is: Optische illusie, briefgeld, een andere pasvoorkant erop.. maar volgens mij mag dat laatste ook nietING Nazi's.
Mogelijk toekomstig copyright van je kleinkinderen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:29 schreef RTB het volgende:
[..]
Dat vind ik heel vreemd, ik had er 1 van een tekening
Doet te veel aan gokken denken en dat ligt gevoelig met de kredietcrisis en zo.quote:en zelfs 1tje gewoon van een dobbelsteen,
Dat die van super mario er door is gekomen is me echt een wonderquote:ING behoudt zich het recht voor om de volgende afbeeldingen af te keuren:
* Portret(ten) van beroemdheden, waaronder bekende voetballers, popsterren, filmsterren en royalty;
* Kunstwerken;
* Logo's van merken, bedrijven en verenigingen;
* Namen van bedrijven of bekende personen;
* Stripfiguren, gedichten, songteksten of notenbalken;
* Advertenties, reclamefoto's van merkproducten;
* Adressen, telefoonnummers, Internetadressen;
* Politieke of religieuze afbeeldingen en/of teksten;
* Mishandeling en geweld;
* Alcohol, drugs en tabak;
* Bloot of seksueel getinte afbeeldingen;
* Racistische afbeeldingen;
* Pasfoto's en identiteitsbewijzen;
* Afbeeldingen uit computergames en filmscènes.
Wat had je er op staan?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:53 schreef Drinky het volgende:
Ik had er laatst een besteld, 9,75 verdomme en de kwaliteit was ruk
Mijn motorquote:
Je pincode staat hiertussen:quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:04 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Mijn pincode verschilt op slechts 1 plek van die
Noob je hebt ook pincodes met een 0 erin.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:20 schreef einszweiachtung het volgende:
[..]
Je pincode staat hiertussen:
1217
2217
3217
4217
5217
7217
8217
9217
6117
6317
6417
6517
6617
6717
6817
6917
6227
6237
6247
6257
6267
6277
6287
6297
6211
6212
6213
6214
6215
6216
6218
6218
6219
Kloptquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:20 schreef einszweiachtung het volgende:
[..]
Je pincode staat hiertussen:
1217
2217
3217
4217
5217
7217
8217
9217
6117
6317
6417
6517
6617
6717
6817
6917
6227
6237
6247
6257
6267
6277
6287
6297
6211
6212
6213
6214
6215
6216
6218
6218
6219
quote:Op zondag 16 mei 2010 00:29 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
http://voiebuna.files.wor(...)r_ferris_wheel_1.jpg
?
Daar wil ik altijd nog een keer naartoequote:Op zondag 16 mei 2010 00:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze. Echt prachtig die stad
Die is vetquote:Op zondag 16 mei 2010 00:45 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Daar wil ik altijd nog een keer naartoe
Hier die van mij:
[ afbeelding ]
Volgens mij wordt dat automatisch van je rekening gehaald. Alleen snap ik niet dat je niet hoefde in te loggen ofzo... Rekeningnummer wel ingevuld?quote:Op zondag 16 mei 2010 00:55 schreef KrentebolHooft het volgende:
je zei toch dat het een actie is voor 2,50? maar ik heb mijn pas aangevraagd en hoefde helemaal nergens in te loggen of te betalen. Dus ik vraag me af hoe het werkt
Tot en met 18 juli een actiequote:
Dat dusquote:Op zondag 16 mei 2010 02:20 schreef Saninl het volgende:
Ik wil ook een supertoffe,, maar weet nog niet wat..
Als hij niet zo uitgerekt zou zijn, wel. Maar nu vind ik hem niet mooi meer.Heeft iemand een HD-versie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pas op, daluk word je nog moe!quote:Op maandag 17 mei 2010 14:33 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik heb deze baas op mijn pasje.
[ afbeelding ]
Heb even geen zin om een foto te maken omdat ik dan weer helemaal mijn telefoon uit moet doen om dat kaartje in de PC te proppen.
Bluetooth?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:33 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik heb deze baas op mijn pasje.
[ afbeelding ]
Heb even geen zin om een foto te maken omdat ik dan weer helemaal mijn telefoon uit moet doen om dat kaartje in de PC te proppen.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:23 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb deze nu al een paar jaar:
[ afbeelding ]
Geen bluetooth op mijn PC voor zover ik weet.quote:
Ik zie het al voor me hoe hij door de pinautomaat gaatquote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:40 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Geen bluetooth op mijn PC voor zover ik weet.
En ik kon mijn telefoon niet uizetten voor het kaartje (die onder de batterij zit) omdat ik een belangrijk belletje verwachtte.
Maar goed, de kwaliteit is om te huilen. En ik weet het, ik hield de camera veel te dichtbij.
[ afbeelding ]
Dat was ik, kloonquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat was dus hier. Jammer dat het plaatje het niet meer doet.
als je pas is verlopen krijg je hetzelfde ontwerp gratis, als je een ander ontwerp wil (nu of over 5 jaar) moet je wel betalen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:48 schreef 08gnoT. het volgende:
Dat vroeg ik me nog af ja, moet je weer opnieuw betalen bij een nieuwe pas of komt dat ontwerp gratis er weer op als je een nieuwe pas krijgt?
Zoiets is ook wel geinig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kan ook al sinds eind 2005.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:16 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik heb zo'n zelf ontworpen pas al zeker 5 jaar?
Ja, ik dus ook niet!quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:29 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik weet nog steeds niks
Ik wil iets met die chip gaan doen....
Tot en met 18 juli voor maar ¤ 5 in plaats van ¤ 9,75quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:55 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook niet!
Tot welke datum heb ik? Anders toch maar die pikacheu
Dat is inderdaad wel zo, mijn vorige was kapot gegaan en ik wilde toen gewoon een standaard oranje pasje. Helaas besloot ING automatisch de custom-versie te sturen die ook nog eens duurder wasquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:05 schreef JoPiDo het volgende:
ik ben er vanaf gestapt, omdat het pasje heel snel kapot ging
ik heb nu een standaard oranje-pasje en daar doe ik al jaren mee
quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel zo, mijn vorige was kapot gegaan en ik wilde toen gewoon een standaard oranje pasje. Helaas besloot ING automatisch de custom-versie te sturen die ook nog eens duurder was.
Die is echt awesome! Heb je daar nog het originele plaatje van? Want er zijn zoveel soorten van die 4chan smiley.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:45 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Daar wil ik altijd nog een keer naartoe
Hier die van mij:
[ afbeelding ]
http://cdn3.knowyourmeme.(...)03499.png?1248992952quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:26 schreef Dynd het volgende:
[..]
Die is echt awesome! Heb je daar nog het originele plaatje van? Want er zijn zoveel soorten van die 4chan smiley.
Mijn Sonic kwam zonder probleem erdoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:04 schreef Fascination het volgende:
Echt bijna niets kan.Even kijken of ik toch nog wat leuks kan vinden.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
http://cdn3.knowyourmeme.(...)03499.png?1248992952
That's weird. Heb je nog ideeen misschien?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn Sonic kwam zonder probleem erdoor.
Ja, niet de naam van wat het is in de bestandsnaam zetten.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
That's weird. Heb je nog ideeen misschien?
Waar van heb je dat plaatje? Ik heet Berend dus een pedobear is wel leukquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
als je pas is verlopen krijg je hetzelfde ontwerp gratis, als je een ander ontwerp wil (nu of over 5 jaar) moet je wel betalen.
[ afbeelding ]
Wat een retards werken daar dan.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, niet de naam van wat het is in de bestandsnaam zetten.
Ik weet toch niet wat jij leuk vindt, Fas.
Dat is wel een goeie, ja.quote:
Probeer anders BubblesGirl Bubbles girl! ( PAINT! )quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:32 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik wil er iets grappigs op, als ik een vent had geweest had ik pedobear genomen maar nu zoek ik iets anders wat een 'omg' teweeg brengt. Facepalm vind ik niet leuk, tubgirl zal niet toegelaten worden. Chuck Norris denk ik ook niet.
Wat misschien leuk is: Optische illusie, briefgeld, een andere pasvoorkant erop.. maar volgens mij mag dat laatste ook nietING Nazi's.
Op Google gevonden, beetje hoge kwaliteit en achtergrondkleur veranderd. Heb het origineel niet meer.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:38 schreef Berend. het volgende:
[..]
Waar van heb je dat plaatje? Ik heet Berend dus een pedobear is wel leuk
Echt hilarisch, ja.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:38 schreef Berend. het volgende:
[..]
Waar van heb je dat plaatje? Ik heet Berend dus een pedobear is wel leuk
De plaatjes van Mary Cherry bevatten niet genoeg pixels. Dus heb ik maar wat anders gedaan.quote:
Ja, dit schreeuwt Fas!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
De plaatjes van Mary Cherry bevatten niet genoeg pixels. Dus heb ik maar wat anders gedaan.
Dit:
[ afbeelding ]
Wat is dat? Een planeet met duimpje omhoog?quote:
Wat had je dan?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:02 schreef Tokus het volgende:
hmpf. ontwerp afgekeurd. Het zou leuk zijn als ze erbij zeggen waarom, maar nee....
En dan krijg je zo'n mailtje dat je een voucher krijgt en het opnieuw mag doen... maar dat wil ik niet. Ik wil m'n geld terug. Ben benieuwd wat ze daarop gaan antwoorden.
Jaquote:Op zondag 30 mei 2010 00:27 schreef Dropdown het volgende:
Stel ik wil mijn gitaar op mijn pas, mag dat dan?
Moet die foto dan door mij gemaakt worden, of mag ik hem ook ergens vandaan jatten?quote:
Alsof hun dat weten?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:31 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Moet die foto dan door mij gemaakt worden, of mag ik hem ook ergens vandaan jatten?
Ze zien echt wel het verschil tussen 2 van die foto's hoorquote:
The Answer To Life The Universe And Everythingquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Wat is dat? Een planeet met duimpje omhoog?
En dan onderaan:quote:Klanten kunnen van 10 mei tot en met 18 juli 2010 een Mijn Betaalpas bestellen op 2 manieren: een Mijn Betaalpas voor ¤ 5 i.p.v. ¤ 9,75 op ING.nl of een Mijn Betaalpas kopen in de Rentepuntenwinkel voor ¤ 2,50 en 250 Rentepunten.
Dus geen link in de Rentepuntenwinkel naar bestellenquote:Bestellen
Bestel online via Mijn ING.nl of bel 0900 778 87 89 (10 cent per minuut)**. Houd uw Rekeningnummer en pasnummer bij de hand. Noteer de gegevens van het product dat u wilt kopen, zoals naam, prijs en aantal en indien van toepassing, kleur, maat en datum.
quote:Op zondag 30 mei 2010 12:42 schreef Skonk het volgende:
Echt een gore kanker site blijft het
WTF DUDE
Dan voeg je witte balken aan de zijkanten toe totdat hij het wel is, en dan pas je hem aan zodat ie goed op de kaart staat in die ontwerp dingus op de site.quote:Op zondag 30 mei 2010 10:25 schreef Wasmachinemann het volgende:
[ afbeelding ]
Die wou ik maar hijs geen 480x480![]()
![]()
Dat wilde ik ook net vragen.. Ik heb het vorige week besteld, maar heb niets van bevestiging of een afschrijving gezien..quote:Op zondag 30 mei 2010 13:20 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waarom wordt die 5 euro niet afgeschreven?
At first I was likequote:Op zondag 30 mei 2010 13:37 schreef Skonk het volgende:
Kan iemand voor mij zo'n ING pas ín een ING pas photoshoppen, en dan met het bekende Xzibit gezicht erbij?
Die lijkt me wel leuk
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:37 schreef Skonk het volgende:
Kan iemand voor mij zo'n ING pas ín een ING pas photoshoppen, en dan met het bekende Xzibit gezicht erbij?
Die lijkt me wel leuk
en mag trouwens niet, mag geen film dingen of iets met copyright eropquote:
Mijne mag wel tochquote:Op zondag 30 mei 2010 15:06 schreef Agiath het volgende:
[..]
en mag trouwens niet, mag geen film dingen of iets met copyright erop
Via Mijn ING doorklikken naar de Rentepuntenwinkel, dan kan het welquote:Op zondag 30 mei 2010 12:42 schreef Skonk het volgende:
Echt een gore kanker site blijft het
Waar moet ik nou klikken ?
Dit staat er:
[..]
En dan onderaan:
[..]
Dus geen link in de Rentepuntenwinkel naar bestellen
WTF DUDe
hij is besteld, dus we gaan het meemaken!quote:Op zondag 30 mei 2010 15:06 schreef Agiath het volgende:
[..]
en mag trouwens niet, mag geen film dingen of iets met copyright erop
Zou iemand voor mij zoiets kunnen maken? Ik ben een totale leek helaas. Maar dat zou ik echt ruig vindenquote:Op zondag 30 mei 2010 18:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor de mensen die nog iets willen doen met de chip: misschien een idee om een Tetris-achtig ontwerp te maken met die chip als een van de blokjes
Dat zou briljant zijnquote:Op zondag 30 mei 2010 10:25 schreef Wasmachinemann het volgende:
[ afbeelding ]
Die wou ik maar hijs geen 480x480![]()
![]()
quote:Op maandag 31 mei 2010 00:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat zou briljant zijn
edit: kan niet slapen
[ afbeelding ]
Haha hij is mooiquote:Op maandag 31 mei 2010 00:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat zou briljant zijn
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 mei 2010 00:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat zou briljant zijn
[ afbeelding ]
Dat kan ja, maar het duurt wel wat langer voordat je huidige geblokkeert wordt.quote:Op maandag 7 juni 2010 01:29 schreef thoragz het volgende:
stel je bent je normale betaalpas kwijt, ipv een nieuwe aanvragen van 10 euro kun je dan toch beter zo één pasje aanvragen? Of gaat dit niet werken?
Als je je pas kwijt bent is het sowieso verstandig om er melding van te maken, weet je zeker dat er geen misbruik plaats kan vindenquote:Op maandag 7 juni 2010 01:34 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dat kan ja, maar het duurt wel wat langer voordat je huidige geblokkeert wordt.
Neem je dan ook een Alberto pas?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:05 schreef xxiessiexx het volgende:
Rabobank moet dat ook invoeren, echt vette ontwerpen hier
Inderdaad, en dat voor een emoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:16 schreef emokid het volgende:
Zoiets wil je toch niet op je pinpas hebben.. ziek.
DAT scheelde wat typwerk jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:56 schreef Maxco het volgende:
http://lmgtfy.com/?q=ing+pas+ontwerpen+ontvangen
godverquote:
Deze heb ik ook genomen.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:56 schreef Agiath het volgende:
Ik heb deze nu alweer een jaartje op m'n pas
[ afbeelding ]
laat even weten als ie erdoor komtquote:
Om op een betaalpas te zettenquote:
DIe is lekker creepy, mag ik daar het originele plaatje van?quote:Op maandag 14 juni 2010 01:53 schreef TimeJumper het volgende:
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
Ik vond deze wel leuk...
Ja hoor. Ik weet niet meer waar ik hem gevonden heb.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:20 schreef lelouch het volgende:
[..]
DIe is lekker creepy, mag ik daar het originele plaatje van?
Ja ik zit hier ook al langer dan 5 dagen te wachten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:04 schreef SinofEnvy het volgende:
Hmm, 12 Juni ontworpen en ingediend, en nog geen bericht of pinpas in de bus.. Vaag.
ik had hem vorige week maandag besteld, en kreeg vandaag ineens een mail dat ze hem retour hadden gekregen en later kreeg ik een mail met een nieuwe codequote:Op donderdag 24 juni 2010 18:29 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja ik zit hier ook al langer dan 5 dagen te wachten.
Ook geen afwijzing gehad, maar ook geen nieuwe pinpas
Je betaalt een paar euro vervangingskosten plus de normale kaartbijdrage. Is het een tweede betaalpas bij een rekening dan kost je dat 10,95 euro per jaar, tenzij je een speciaal pakket hebt oidquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:34 schreef thoragz het volgende:
Betaal je voor deze Mijn Betaalpas ook de jaarlijkse kosten van 10,95 euro per jaar? Of eenmalig 5 euro?
Hoeveel betaal je dan voor vijf euro?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:48 schreef eQuaL het volgende:
Ik denk dat ik deze bestel, 5 euro vind ik sowieso niet zo duur![]()
[ afbeelding ]
Vandaag bericht gekregen dat 'ie is afgekeurd...quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:04 schreef SinofEnvy het volgende:
Hmm, 12 Juni ontworpen en ingediend, en nog geen bericht of pinpas in de bus.. Vaag.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:41 schreef DeBassist het volgende:
[..]
laat even weten als ie erdoor komt
quote:
Heb je een pm gestuurd paar dagen terug. Niet ontvangen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:28 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik weet niet meer waar ik hem gevonden heb.
Heb je voor mij een mail adres zodat ik hem naar je toe kan sturen?
Oops sorry niet in de gaten gehad.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:40 schreef lelouch het volgende:
[..]
Heb je een pm gestuurd paar dagen terug. Niet ontvangen?
Dat is echt een geniaal ideequote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb sinds enige tijd Pac-man op mijn pas:
[ afbeelding ]
De lege plek in de hoek van de doolhof is bedoeld voor de chip
Mag ik hier de source van?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:38 schreef DonJeffrenzo het volgende:
[ afbeelding ]
Hopen datie er door komt
Ik krijg veel positieve reacties op m'n pedopas, ook van mensen die het beertje niet kennenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:46 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik zou er wel een memorabele shot van Probleemwijken op willen, maar voor degenen die het niet herkennen is een lelijke, vloekende vent ook een beetje vreemd
Ja maar pedobear is ook gewoon een leuke cartoon, als je hem niet zou kennen. Kees of die vent "Het is allemaal de schuld van de Rabobank" niet echtquote:Op zondag 4 juli 2010 02:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik krijg veel positieve reacties op m'n pedopas, ook van mensen die het beertje niet kennen
Heb hem ontvangen en ook aangevraagdquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:48 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Oops sorry niet in de gaten gehad.
Mail net verstuurd
1quote:Op zondag 4 juli 2010 13:31 schreef Fingon het volgende:
Ok 2 ontwerpen. welke van de 2 vinden jullie het mooiste?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Speciaal voor alle Oranje fans heeft ING van 10 mei t/m 18 juli 2010 een MijnBetaalpas actie met officiele WK-beelden.
Kan voor alle ontwerpen. Ik heb de mijne ook via de rentepunten aangevraagd.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:31 schreef aarsschimmel het volgende:
Is de huidige ¤2,50 actie voor alle ontwerpen of alleen met wk-beelden? Deze actie he: https://www.ing.nl/partic(...)rentepuntenshop.aspx
Ik twijfel erover door deze zin:
[..]
Neem dan het apple logo en spiegel het ofzo, misschien dat het dan wel kan ?:Pquote:Op zondag 4 juli 2010 14:45 schreef rubje het volgende:
jah ken dat, wilde m'n cc tijd terug ontwerpen met het oude apple logo, krijg ik een mail,mag niet.
Kutzooi!
De eerste.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:31 schreef Fingon het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:
Onderste.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:31 schreef Fingon het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik weet niet wat jij ziet hoor, maar ik zie alleen een grote leeuw op een leeuwinnetje zitten...quote:
\quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:40 schreef Socios het volgende:
Ik heb gewoon meteen een pas laten maken in de kleur blauw van de Postbank met een wit logo erop. Fuck ING, Postbank ftw.
Ik heb ´m al sinds januari 2009. Meteen aangemaakt toen ING de huisstijlkleuren naar oranje gingen maken. Ik meteen ingegrepen door een Postbankpas aan te maken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:41 schreef 08gnoT. het volgende:
Al binnen ook?
Oke nicequote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb ´m al sinds januari 2009. Meteen aangemaakt toen ING de huisstijlkleuren naar oranje gingen maken. Ik meteen ingegrepen door een Postbankpas aan te maken.
Precies. Ik heb de site van toen ook vastgelegd.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:51 schreef 08gnoT. het volgende:
Oke niceIk vond dat postbank-blauw wel een stuk mooier dan dit oranje ja
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Precies. Ik heb de site van toen ook vastgelegd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt he, zo zonde dat de Postbank verdwenen is.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:48 schreef Fingon het volgende:
Ja die oude lay-out is zoveel rustiger voor het oog, heerlijk blauw met zo'n leuke leeuw
Hadden we toen trouwens serieus 4,75% rente?![]()
![]()
Iemand?quote:Op maandag 5 juli 2010 16:51 schreef aarsschimmel het volgende:
Als je pas wordt geweigerd, kost het dan weer extra om een nieuw verzoek in te dienen met een nieuwe afbeelding? Ik las dat je na weigering nog 2 pogingen hebt, maar wordt daar ook echt standaard weer kosten voor gerekend en zoja hoeveel?
Die chip verpeste deze foto, ik had een aantal jaar deze:quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:16 schreef gias het volgende:
Heb hem al een paar jaar zo.
Eerst bij de postbank, toen zat die chip er nog niet zo doorheen. Had hem eigenlijk toen even moeten aanpassen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb sinds enige tijd Pac-man op mijn pas:
[ afbeelding ]
De lege plek in de hoek van de doolhof is bedoeld voor de chip
Ik was al een tikje verbaasd dat hij bij mij wel goed werd gekeurdquote:
Ik vind het stomquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik was al een tikje verbaasd dat hij bij mij wel goed werd gekeurd
Nou ja, jammer. Misschien dat je het plaatje met minimale aanpassingen er wel door krijgt, omdat ie dan niet op internet te vinden is. Ik weet niet precies waar ze op selecteren, maar het zou kunnen helpen
Nicequote:Op woensdag 7 juli 2010 17:54 schreef geertbukken het volgende:
[ afbeelding ]
lol net gemaakt. Ik wilde eerst een goldcard doen.
Hulde voor de screenshotsquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Precies. Ik heb de site van toen ook vastgelegd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice! Heb je de originele afbeelding ook?quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:54 schreef geertbukken het volgende:
[ afbeelding ]
lol net gemaakt. Ik wilde eerst een goldcard doen.
jep.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:27 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nice! Heb je de originele afbeelding ook?
Die is net iets mooier dan die van mijquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:54 schreef 8D het volgende:
Niet origineel, wel leuk:
[ afbeelding ]
(Heb wel het achtergrond effect wat "mooier" gemaakt)
Wat the fuck, die kwam bij mij niet door.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:01 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Die is net iets mooier dan die van mij
[ afbeelding ]
Ook maar gedaanquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:01 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Die is net iets mooier dan die van mij
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |