Meat Loafquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:09 schreef Burnett het volgende:
Welke bekende zanger zit in de film "The Rocky Horror Picture Show"?
Nee, het boeit op zich niet, maar ik heb de film nog nooit gezien en soms vraag je jezelf af waarom je iets dan toch weet. Heb wel de musical gezien, maar dat was zonder Marvin Lee Aday...quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:04 schreef ranja het volgende:
3 jaar geleden ofzo, boeit toch niet
Klopt in elk geval, als pizza koerier op de motor
Mooie film hoor.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het boeit op zich niet, maar ik heb de film nog nooit gezien en soms vraag je jezelf af waarom je iets dan toch weet. Heb wel de musical gezien, maar dat was zonder Marvin Lee Aday...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 07:56 schreef WeezerButler het volgende:
Met wie had Ellen Foley rond 80/81 een relatie, de heer in kwestie produceerde haar Spirit of St. Louis plaat.
ps ik ben de rest van de werkdag niet onlineMick JonesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
koekje d'r bij?quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:43 schreef MadMaster het volgende:
Zal Ik Gaan Of Zal Ik Blijven...
quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:31 schreef Bosbeetle het volgende:
is dat 1 van de zangeressen van basement jaxx?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |