Yes man heeft ze ook in gespeeldquote:Op maandag 17 mei 2010 16:39 schreef ranja het volgende:
Zooey ken ik eigenlijk alleen uit Almost Famous (en als zus van Emily 'Bones' Dechanel)
Hm, de link naar de zangeres is nog niet gelegd. En dat was haar debuutfilm Mumford. Dus wat mij betreft gaat het punt dan naar NBDBD! Toch bedankt voor het toezicht, door werk etc. was ik niet eerder onlinequote:Op maandag 17 mei 2010 21:21 schreef MadMaster het volgende:
Maar even gecheckt...
Bol_WanNBDBD +1 (met een diepe dankbuiging naar NBDBD natuurlijk...)
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:34 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Hm, de link naar de zangeres is nog niet gelegd. En dat was haar debuutfilm Mumford. Dus wat mij betreft gaat het punt dan naar NBDBD! Toch bedankt voor het toezicht, door werk etc. was ik niet eerder online
quote:gaat de rol van Nina Simone vertolken in een biopic over de soulzangeres.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:17 schreef Gehenna het volgende:
gezien dat het een vraag van BB en dat ik weet dat Primus weer gaat touren
quote:maar helaas touren ze nog niet in NL![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:17 schreef Gehenna het volgende:
gezien dat het een vraag van BB en dat ik weet dat Primus weer gaat touren, denk ik dat ik daar voor ga, ook al heb ik geen idee van een voorprogramma
maar helaas touren ze nog niet in NL![]()
quote:Hun eerste wapenfeit bestond uit het slaan op de betonnen ondergrond onder een snelwegovergang vergezeld door schreeuwerige teksten en dissonante gitaarakkoorden.
Die titel ben ik nu alweer vergeten...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:15 schreef MadMaster het volgende:
Einstürzende Neubauten...
Gelukkig vraag je niet naar de titel van het album, die weet ik namelijk niet (meer).
Heb ze ooit één keer gezien, als het voorprogramma van U2 in 1993.
Optreden duurde 2 songs, omdat Blixa de naar de band gegooide volle colaflessen weer naar het uit protest met de rug naar het podium gekeerde publiek terug gooide. Daarna werden de Neubauten als voorprogramma geschrapt tijdens het verdere verloop van de tour..
Ga jij es gewoon Sporza kijken, ja!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:55 schreef Beregd het volgende:
bobbejaan schoepen?
het is hier een en al treurnis nu!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is België nu in nationale rouw?
Beregd +1
wie isquote:is altijd een grote fan geweest van Bobbejaan Schoepen. Hij werkte nog mee aan de laatste cd van de overleden zanger die in 2008 werd uitgebracht en ontwierp onder meer de hoes.
noemt Bobbejaan een echte Belg "in al zijn absurditeit". "Gisteren was ik nog blij omdat hij jarig was en 85 jaar was geworden. Ik kan het dus moeilijk geloven dat hij nu overleden is. Maar misschien klopt het ook wel. Zelfs nu heeft hij een straffe timing."
Volgenskunnen de jongere generaties de waarde van Bobbejaan niet goed meer inschatten. "Iedereen onder de 50 jaar kent hem vooral als pretparkuitbater. Het is spijtig dat mensen zijn muzikale kant niet kennen. Hij heeft die carrière standby gezet om meer met zijn familie en zijn pretpark bezig te zijn, maar hij heeft vroeger echt speciale experimentele dingen gemaakt."
Da's tabula rasa. Neubauten zijn erg vet live, maar ik kan me voorstellen dat het gemiddelde U2 publiek er weinig mee kan...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:15 schreef MadMaster het volgende:
Einstürzende Neubauten...
Gelukkig vraag je niet naar de titel van het album, die weet ik namelijk niet (meer).
Heb ze ooit één keer gezien, als het voorprogramma van U2 in 1993.
Optreden duurde 2 songs, omdat Blixa de naar de band gegooide volle colaflessen weer naar het uit protest met de rug naar het podium gekeerde publiek terug gooide. Daarna werden de Neubauten als voorprogramma geschrapt tijdens het verdere verloop van de tour..
Dat valt me dan weer tegen van Bono & Co.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:15 schreef MadMaster het volgende:
Daarna werden de Neubauten als voorprogramma geschrapt tijdens het verdere verloop van de tour..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |