Neuh, een hoop gemedder met 1 vraag.quote:Op zondag 16 mei 2010 12:47 schreef MadMaster het volgende:
Ah, niks gemist sinds vrijdagmiddag...
quote:Mocht een vraag erg moeilijk blijken of duurt het erg lang, dan kan de vraagsteller, om het topic op gang te houden, tips geven. Blijkt een vraag echt te moeilijk, dan mag de vraagsteller ook zelf het antwoord geven en zo de vraag intrekken. Hij mag dan zelf een vervangende vraag bedenken.
Dan toch wel als een gekkere roos, hoop ik...quote:
Met de clip uiteraard...quote:Op maandag 17 mei 2010 11:14 schreef MadMaster het volgende:
Zouden ze 'Love Is All' spelen tijdens de uitvaart?
Daar is in ieder geval niks sweets meer aan als je die video zo bekijktquote:Op maandag 17 mei 2010 11:06 schreef MadMaster het volgende:
We gaan de boel maar weer aanzwengelen hier...
Afgelopen dagen hoorde ik de nieuwe single van Gabriella Cilmi, 'On A Mission'.
Het basloopje deed me meteen aan een ander nummer denken.
Welk nummer van wie?
Die zag ik vrijdag bij X Factor, deed erg 80s aan maar deed me niet aan een nummer specifiek denken.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:06 schreef MadMaster het volgende:
We gaan de boel maar weer aanzwengelen hier...
Afgelopen dagen hoorde ik de nieuwe single van Gabriella Cilmi, 'On A Mission'.
Het basloopje deed me meteen aan een ander nummer denken.
Welk nummer van wie?
Ook niet aan een typische jaren '80 artiest die met het nummer de Top 40 niet bereikte, maar wat toch wel een zeer bekende song uit z'n repertoire is geworden?quote:Op maandag 17 mei 2010 11:49 schreef ranja het volgende:
[..]
Die zag ik vrijdag bij X Factor, deed erg 80s aan maar deed me niet aan een nummer specifiek denken.
Uit het feit dat je geen enkel concreet antwoord krijgt op je vaarg/hints sinds vrijdagavond kan je toch opmaken dat kennelijk niemand er iets mee kan? Vrijwel iedereen heeft sindsdien namelijk wel een posting gedaan zonder echt in te gaan op de vraag of door 'geen idee' aan te geven.quote:Over de vorige vraag: het vorige weekend was er de hele zondag geen enkele post geweest, dus zo gek is het niet dat het in het weekend wat langzaam gaat.
Wel jammer dat iedereen zo passief achteroverleunend verwacht dat ik continu hints ga geven voor, ja, voor wie eigenlijkNiemand die iets vraagt of met de gegeven hints doet.
Steppin' Out van Joe Jackson kwam inderdaad meteen in me op:quote:Op maandag 17 mei 2010 11:55 schreef WeezerButler het volgende:
Ik hoor vooral daar de baslijn in van Stepping Out van Joe Jackson
maar ook wel Nooduitgang van het Goede Doel komt in aanmerking.
Ik wil best hints geven in reactie op een gok of vraag, een hint geven op 'geen idee' vind ik moeilijk. Nog een foto of nog een albumhoes heeft dan ook niet zoveel zin. Dan wacht ik liever op iemand die vers online komt, de foto ziet en het meteen weet. Maar als die niet komt...quote:Op maandag 17 mei 2010 11:56 schreef MadMaster het volgende:
Uit het feit dat je geen enkel concreet antwoord krijgt op je vaarg/hints sinds vrijdagavond kan je toch opmaken dat kennelijk niemand er iets mee kan? Vrijwel iedereen heeft sindsdien namelijk wel een posting gedaan zonder echt in te gaan op de vraag of door 'geen idee' aan te geven.
Ik weet dat jij minder van de hints bent dan ik bijvoorbeeld, maar zelf streef ik er altijd naar om een vraag binnen een paar uur beantwoordt te krijgen om het tempo er een beetje in te houden.
Als die niet komt stel je een andere vraag. Want als vragen te lang open staan komen er steeds minder mensen 'vers online'.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:00 schreef ranja het volgende:
Ik wil best hints geven in reactie op een gok of vraag, een hint geven op 'geen idee' vind ik moeilijk. Nog een foto of nog een albumhoes heeft dan ook niet zoveel zin. Dan wacht ik liever op iemand die vers online komt, de foto ziet en het meteen weet. Maar als die niet komt...
quote:Als een vraagsteller te lang, zeg een uur, niet reageert op antwoorden, dan wordt de openstaande vraag geparkeerd. Iemand anders mag dan een vraag stellen, zodat het spel gewoon verder kan.
Nee. Wel meegedaan aan de nationale popquiz, daar zijn ze ook niet heel scheutig met hintsquote:Op maandag 17 mei 2010 12:18 schreef Burnett het volgende:
Persoonlijke vraag aan ranja:"Heb je wel eens zelf een popquiz samengesteld en gepresenteerd?"
Is in veel gevallen ook niet nodig, scores boven de 90% zijn daar haalbaar is in het verleden gebleken...quote:Op maandag 17 mei 2010 12:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Nee. Wel meegedaan aan de nationale popquiz, daar zijn ze ook niet heel scheutig met hints
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |