Je weet dat dat speciale "velgen" zijn tegen kogel inslagen en dergelijke?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:55 schreef Parzival het volgende:
een politie touarq met nep velgen en het GeK Joh nummerbord..
Spelen je hormonen op? knulquote:Op zondag 16 mei 2010 22:31 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
En waarom? Omdat ik de dingen gewoon durf te benoemen?
Ja, dit jaar gaat ie weg.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:54 schreef punchdrunk het volgende:
rij jij nu nog steeds in die ouwe touareg? ik meen dit soort troll topics van je over die overschatte sloeberkar al jaren geleden gezien te hebben...
boom?quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 08:37 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Audi is duur in de markt gezet om VW enorme winsten op te laten leveren. Je wist het misschien niet, maar als er een vw onderdeel de testen niet doorstaat wordt het in een audi gezet.
Marketingdirecteuren hebben dus puik werk geleverd door mensen te laten denken dat ze in iets exclusiefs zitten terwijl het gewoon 2e rangs materiaal is.
Dus ik blijf iedereen uitlachen met mijn VW.
Jij komt toch met stoere acceleratie filmpjes aanquote:Op maandag 17 mei 2010 11:35 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Een opgevoerde benzine met een standaard diesel vergelijken.
Dan is het toch normaal dat je vergelijkbare auto's naast elkaar zet. Toch geen opgevoerde benzine tegen een standaard diesel.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:16 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Jij komt toch met stoere acceleratie filmpjes aan
chippen opvoeren noemenquote:Op maandag 17 mei 2010 15:40 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dan is het toch normaal dat je vergelijkbare auto's naast elkaar zet. Toch geen opgevoerde benzine tegen een standaard diesel.
Maar laat ze dan iig niet lijken op de originele velgen met zo'n debiel stukje verf wat elke idioot van 10km afstand ziet.. maak er dan wat leuks van..quote:Op maandag 17 mei 2010 14:32 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Je weet dat dat speciale "velgen" zijn tegen kogel inslagen en dergelijke?
Tis iig geen sportauto. Wanneer de snelheid een beetje serieus wordt, is er van de acceleratie al niets meer over. Maar ja, dat krijg je met een slechte stroomlijn en hoog gewicht.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:08 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Kijk anders deze even. Zoals de TS daar al aangeeft is het inderdaad net een Jumbo Jet.![]()
En die komen gewoon nooit vast te zitten.![]()
maar het gaat mij niet om de afschrijving en onderhoudquote:Op maandag 17 mei 2010 11:10 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Zegt iemand met een BMW icon.
Ik denk dat je BMW en Mercedes sowieso mag omdraaien als het gaat om afschrijving en onderhoud.
En jij zet 3 merken op rij waarvan ik de volgorde betwist. Lezen knul, zou de discussie ten goede komen.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:04 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
maar het gaat mij niet om de afschrijving en onderhoud
jij bent hier degene die beweert dat vw beter is dan audi.....
Heeft niks met afkraken te maken hoor. Het zijn de feiten.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:33 schreef .ZilveR. het volgende:
Wordt TS niet moe van zichzelf, altijd maar anderen afkraken?
Je hebt in ieder geval negatief commentaar.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:39 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Heeft niks met afkraken te maken hoor. Het zijn de feiten.
Ook niet, maar wellicht dat jij zelf alles graag in een kwaad daglicht zet en alles negatief bekijkt?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:41 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval negatief commentaar.
Nee dat doe ik niet, maar ik vat jou OP negatief op, dat ligt aan jouquote:Op maandag 17 mei 2010 18:42 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ook niet, maar wellicht dat jij zelf alles graag in een kwaad daglicht zet en alles negatief bekijkt?
Het is dezelfde techniek en kwaliteit lamzak.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:05 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
2) Audi kan technisch en kwalitatief gezien niet in de schaduw van VW staan
Hoe vaak moet ik mezelf gaan herhalen? Lezen jullie jezelf niet meer in? Is er geen interesse meer in het na inlezen waardevol meeposten?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:03 schreef Pokerstar het volgende:
[..]
Het is dezelfde techniek en kwaliteit lamzak.
kom eens af met een bron dan, dat eeuwige geblaat van je kennen we nu wel!quote:Op maandag 17 mei 2010 21:11 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik mezelf gaan herhalen? Lezen jullie jezelf niet meer in? Is er geen interesse meer in het na inlezen waardevol meeposten?
Audi krijgt technieken onder de motorkap wat door VW is afgeschreven en niet goed genoeg wordt bevonden.
Zet een audi en VW naast elkaar en vergelijk de techniek maar eens, dan zie je het duidelijk.
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:22 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
En jij zet 3 merken op rij waarvan ik de volgorde betwist. Lezen knul, zou de discussie ten goede komen.
Ja, en als ik met bronnen kom dan zijn ze weer niet goed genoeg, niet professioneel genoeg of is er iets anders wat niet aan de normen van de gemiddelde fok!ker voldoetquote:Op maandag 17 mei 2010 22:03 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
kom eens af met een bron dan, dat eeuwige geblaat van je kennen we nu wel!
Jij bent degene die dit soort stellingen zo stellig durft te beweren, dan mogen we toch iig minimaal wel VAN JE VERWACHTEN dat je je uitspraken ook kunt backuppen.
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:10 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
je begint over punten te discussiëren waar het mij totaal niet om ging om je eigen falen te verbergen
ga vooral zo door, zo kom je er wel.knul
![]()
leuk zo'n backfire topic
Nou probeer het iig! Jij bent degene die het hier zo stellig beweert!quote:Op maandag 17 mei 2010 22:10 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja, en als ik met bronnen kom dan zijn ze weer niet goed genoeg, niet professioneel genoeg of is er iets anders wat niet aan de normen van de gemiddelde fok!ker voldoet
Ik kan wel aan de gang blijven op deze manier.
Het duidelijkste voorbeeld wat ik je kan geven heb ik ook al genoemd. Zet een Audi en een VW naast elkaar en trek de motorkap open. Dan zie je duidelijke verschillen. Is dat bron genoeg?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:13 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Nou probeer het iig! Jij bent degene die het hier zo stellig beweert!
Anders val je bij deze wel erg door de mand he!?Dan vanaf nu gewoon je mondje op slot doen en de sleutel doorslikken!
JA! Top bron! Echt....nu je het zegt!quote:Zet een Audi en een VW naast elkaar en trek de motorkap open. Dan zie je duidelijke verschillen.
En wat zou ik moeten zien dan?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:17 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Het duidelijkste voorbeeld wat ik je kan geven heb ik ook al genoemd. Zet een Audi en een VW naast elkaar en trek de motorkap open. Dan zie je duidelijke verschillen. Is dat bron genoeg?
Dat bedoel ik dus. Kun je het met eigen ogen zien is het nog niet goed. Je bekijkt het maar lekker.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:20 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
JA! Top bron! Echt....nu je het zegt!![]()
Welke verschillen zie jij zoal dan? En wat is daar het duidelijk aantoonbare kwaliteitsverschil in? (VW tov Audi)
Gaat snel zat. Ik rij die pauperbak van jou er met gemak uit. Als je al een auto hebt.quote:
Verschillen in techniek en kwaliteit. Dat is duidelijk te zien. Probeer het eerst maar eens voordat je me allerhande antwoord wilt ontlokken.quote:
Welke nooduitgang? Ik heb een duidelijk voorbeeld gegeven, duidelijker kan ik het echt niet maken hoor.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:27 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Te makkelijk!![]()
Sinnerz verlaat het pand wederom via de nooduitgang! Veel succes met je volgende topic!
dat je daarnaast volledig mijn punt mist laat je dan weer lekker buiten beschouwing.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:11 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Jij plaatst de reactie dat BMW bovenaan de lijst staat gevolgd door MB en Audi.
Ik geef daar een reactie op en vervolgens ga jij offtopic._!
Nogmaals het zijn dezelfde blokken ik geloof dat ze er alleen verschil zit in de versnellingsbakken. Dus nogmaals kom eens met voorbeelden van verschillen. En hoe verklaar jij trouwens ook dat de Audi dan toch duurder is dan een Volkswagen. Zet de A6 eens tegenover een Passat, ik geloof dat je voor de Audi dan toch wat meer kwijt ben.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:27 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Verschillen in techniek en kwaliteit. Dat is duidelijk te zien. Probeer het eerst maar eens voordat je me allerhande antwoord wilt ontlokken.
Je geeft helemaal geen voorbeeld....je gaat zelf ergens van uit.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:33 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Welke nooduitgang? Ik heb een duidelijk voorbeeld gegeven, duidelijker kan ik het echt niet maken hoor.![]()
Maar als je er zelf geen moeite in wilt steken door zelf even te kijken dan weet ik het ook niet.
Of dacht je dat VW een briefje stuurt naar alle bezitters van een Audi met daarin de vermelding dat ze eigenlijk een 2e rangs auto rijden?
laat ik nou toevallig veel in een a6 en een passat gereden hebben.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:48 schreef Pokerstar het volgende:
[..]
Nogmaals het zijn dezelfde blokken ik geloof dat ze er alleen verschil zit in de versnellingsbakken. Dus nogmaals kom eens met voorbeelden van verschillen. En hoe verklaar jij trouwens ook dat de Audi dan toch duurder is dan een Volkswagen. Zet de A6 eens tegenover een Passat, ik geloof dat je voor de Audi dan toch wat meer kwijt ben.
Klopt ja, de Passat is inderdaad niet zo`n bochtenridder komt denk ik omdat de Passat een iets zachtere vering heeft. Maar beiden zijn top auto`s.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:54 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
laat ik nou toevallig veel in een a6 en een passat gereden hebben.
ik kan je vertellen dat het qua kwaliteit elkaar niet veel onderdoet.. maar audi rijdt toch echt een stuk fijner.
en het oogt oog een stuk minder saai als zo'n passat.
fucking veel grip ook altijd met een audi.
Ik laat niks buiten beschouwing. Jij komt het topic binnen met je persoonlijke top 3, ik geef aan dat je daarmee fout zit. Vervolgens begin je heel denigrerend met "knul"quote:Op maandag 17 mei 2010 22:45 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
dat je daarnaast volledig mijn punt mist laat je dan weer lekker buiten beschouwing.
er zijn trouwens voldoende testen met een hele zwik auto's waar mijn top 3 toch echt wel naar voren komt.
maar daar ging het dus niet eens om..
het punt is dat jij denkt dat een vw superieur is dan een audi
ik zeg niet dat vw een slecht merk is,,, maar beter dan een audi ?![]()
je blijft gewoon falen,, knul
quote:Op maandag 17 mei 2010 23:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:
VolkswagenEcht een 13 in een dozijn auto voor Jan met de Pet die er dag in dag uit mee naar z'n 9tot5 baantje rijdt. Iemand die het niet gemaakt heeft in het leven rijd VW om vervolgens met veel afgunst op de A merken af te geven
Of voor mensen die het niet zoveel uitmaakt waar ze in rijden. Of voor de mensen die het wel gemaakt hebben maar dat niet perse te hoeven laten zien.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:
VolkswagenEcht een 13 in een dozijn auto voor Jan met de Pet die er dag in dag uit mee naar z'n 9tot5 baantje rijdt. Iemand die het niet gemaakt heeft in het leven rijd VW om vervolgens met veel afgunst op de A merken af te geven
Zekers er bestaat een categorie voor wie een auto puur een gebruiksvoorwerp is, die ze van A naar B brengt, net als een koelkast dient op hun eten en drinken te koelen en de combiketel dient om hun huis te verwarmen. Ik kan me ook voorstellen als je plotseling een gezin hebt je een Skoda Octavia verkiest boven een BMW 3-serie, functioneel nagenoeg hetzelfde, alleen bij BMW betaal je voor de naam en wat luxe die niet per se functioneel hoeft te zijnquote:Op maandag 17 mei 2010 23:07 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Of voor mensen die het niet zoveel uitmaakt waar ze in rijden. Of voor de mensen die het wel gemaakt hebben maar dat niet perse te hoeven laten zien.
Ik denk dat er meer geslaagde mensen in een gewone auto rijden dan andersom.
Zeker de mensen die zelf hun auto betalen.
Ik denk het niet...belastingtechnisch is het namelijk heel aantrekkelijk een dure wagen te rijden aangezien dat aftrekbaar is binnen je bedrijf.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:07 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer geslaagde mensen in een gewone auto rijden dan andersom.
Zeker de mensen die zelf hun auto betalen.
Als je hem zakelijk afschrijft betaal je hem toch niet zelf.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:12 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Ik denk het niet...belastingtechnisch is het namelijk heel aantrekkelijk een dure wagen te rijden aangezien dat aftrekbaar is binnen je bedrijf.
Dus het is kiezen, of ze betalen inkomsten belasting of kopen zakelijk een dure bak en schrijven het af....ehmmm???
Hmmm...ik doe he niet graag maar ik moet toegeven, voor 1 keer heb je me te pakken en moet ik je helemaal gelijk geven! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 17 mei 2010 23:29 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Als je hem zakelijk afschrijft betaal je hem toch niet zelf.![]()
Ik heb het over de mensen die een auto kopen van hun eigen geld.
Ik moest lachenquote:Op maandag 17 mei 2010 23:32 schreef Proximo het volgende:
Touareg, kutbak voor schreeuwerige types die graag "aanwezig" zijn
TS: Zoek een psycholoog om eens goed te praten over je compensatiedrang, wellicht dat je kleine lul toch het probleem is.
quote:Op maandag 17 mei 2010 23:32 schreef Proximo het volgende:
Touareg, kutbak voor schreeuwerige types die graag "aanwezig" zijn
TS: Zoek een psycholoog om eens goed te praten over je compensatiedrang, wellicht dat je kleine lul toch het probleem is.
Op de grill van de wat duurdere uitvoeringen na dan.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:41 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]![]()
Dat heb ik nu altijd met van die BMW en Audi rijders. Volkswagen is puur praktisch, geen enkel detail aan een auto wil aanwezig of schreeuwerig zijn.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:14 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
mannen noemen het vrouwen auto's maar weet je
waarom vrouwen in die koekblikken rijden?
Omdat ze van hun vent geen fatsoenlijke auto mogen kopen!
Ik hou van mooie sportieve auto's
en ik ben een vrouw en ik haat kleine autootjes!
Nou dat is hier niet het geval hoor. Als mn vriendin morgen een Ferrari wil kopen dan doet ze dat toch lekker. Zolang ze maar niet in een BMW of Audi aan komt zetten, die gaat linea recta terug naar de dealer.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:14 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
mannen noemen het vrouwen auto's maar weet je
waarom vrouwen in die koekblikken rijden?
Omdat ze van hun vent geen fatsoenlijke auto mogen kopen!
Ik hou van mooie sportieve auto's
en ik ben een vrouw en ik haat kleine autootjes!
Ik vindt het eigenlijk wel een beetje zielig worden....quote:
Die fase zijn we al voorbij. Eerst lult ie dat hij een Mercedes heeft van 90K , nu lult ie dat hij een Toeareg heeft.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:48 schreef Parzival het volgende:
[..]
Ik vindt het eigenlijk wel een beetje zielig worden....
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:40 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nou dat is hier niet het geval hoor. Als mn vriendin morgen een Ferrari wil kopen dan doet ze dat toch lekker. Zolang ze maar niet in een BMW of Audi aan komt zetten, die gaat linea recta terug naar de dealer.
Denk het ook! Als je als kerel jezelf al een Touareg laat aansmeren, heb je thuis vast weinig in te brengenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:53 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
![]()
Als jou vriendin een BMW of Audi aanschaft heb jij daar daarna niks over te zeggen ook al denk je als Internetheld wel
Die Touareg is ingeruild op een MB.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:51 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Die fase zijn we al voorbij. Eerst lult ie dat hij een Mercedes heeft van 90K , nu lult ie dat hij een Toeareg heeft.
Nou dat denk ik dus wel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:53 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
![]()
Als jou vriendin een BMW of Audi aanschaft heb jij daar daarna niks over te zeggen ook al denk je als Internetheld wel
Dat gelooft TS nooit, volgens hem kunnen vrouwen alleen in een Ka oid rijdenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:14 schreef snakelady het volgende:
pff Touareg.![]()
Ik rij in een Chevrolet Suburban en in een Chevrolet Camaro, dat zijn pas auto's![]()
hahaha,heb er foto's van, en als TS foto's laat zien van zijn auto laat ik die van mij zien.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:15 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Dat gelooft TS nooit, volgens hem kunnen vrouwen alleen in een Ka oid rijden
Een Camaro is trouwensquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
hahaha,heb er foto's van, en als TS foto's laat zien van zijn auto laat ik die van mij zien.
Ja he, hij is alleen geel.quote:
Ik vind m vetquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja he, hij is alleen geel.
Maar dat is de originele kleur dus hoort bij deze auto.
De strips zijn er op deze foto af, was net na het spuiten.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja he, hij is alleen geel.
Maar dat is de originele kleur dus hoort bij deze auto.
De strips zijn er op deze foto af, was net na het spuiten.
[ afbeelding ]
Jij laat je auto spuiten met de platen er nog op?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:43 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]Er zitten geeneens nummerplaten op. Dat is gewoon een foto van iemand uit Amerika waar ze niet met voorplaten hoeven te rijden.
_!
Jij zet je auto buiten als ie net is gespoten?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:44 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Jij laat je auto spuiten met de platen er nog op?
Ik word zo moe van jou hequote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:47 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Jij zet je auto buiten als ie net is gespoten?
of wil je gewoon het laatste woorde hebben?quote:
Hier was de auto al droog hoor, en we wonen boven een bedrijf met een hele mooie grote garage, wel zo handig!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:43 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]Er zitten geeneens nummerplaten op. Dat is gewoon een foto van iemand uit Amerika waar ze niet met voorplaten hoeven te rijden.
_!
Niemand kan er wat aan doen dat jij zo'n mongool bent die altijd z'n gelijk moet hebbenquote:
Nee hoor, kennelijk heeft hij geen inhoudelijke argumenten meer, en daar wijs ik hem nog even fijntjes op.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:01 schreef Jumparound het volgende:
[..]
of wil je gewoon het laatste woorde hebben?
Zijquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:02 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nee hoor, kennelijk heeft hij geen inhoudelijke argumenten meer, en daar wijs ik hem nog even fijntjes op.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hier was de auto al droog hoor, en we wonen boven een bedrijf met een hele mooie grote garage, wel zo handig!
Maar ik weet het goed gemaakt met je, als jij nou met bewijs komt van jou auto maak ik daarna een foto van de auto hier uit het raam desnoods met een briefje erbij, speciaal voor jou.
Maar wacht even, dat zal lastig worden als je hem niet hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |