Ik vindt het eigenlijk wel een beetje zielig worden....quote:
Die fase zijn we al voorbij. Eerst lult ie dat hij een Mercedes heeft van 90K , nu lult ie dat hij een Toeareg heeft.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:48 schreef Parzival het volgende:
[..]
Ik vindt het eigenlijk wel een beetje zielig worden....
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:40 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nou dat is hier niet het geval hoor. Als mn vriendin morgen een Ferrari wil kopen dan doet ze dat toch lekker. Zolang ze maar niet in een BMW of Audi aan komt zetten, die gaat linea recta terug naar de dealer.
Denk het ook! Als je als kerel jezelf al een Touareg laat aansmeren, heb je thuis vast weinig in te brengenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:53 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
![]()
Als jou vriendin een BMW of Audi aanschaft heb jij daar daarna niks over te zeggen ook al denk je als Internetheld wel
Die Touareg is ingeruild op een MB.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:51 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Die fase zijn we al voorbij. Eerst lult ie dat hij een Mercedes heeft van 90K , nu lult ie dat hij een Toeareg heeft.
Nou dat denk ik dus wel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:53 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
![]()
Als jou vriendin een BMW of Audi aanschaft heb jij daar daarna niks over te zeggen ook al denk je als Internetheld wel
Dat gelooft TS nooit, volgens hem kunnen vrouwen alleen in een Ka oid rijdenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:14 schreef snakelady het volgende:
pff Touareg.![]()
Ik rij in een Chevrolet Suburban en in een Chevrolet Camaro, dat zijn pas auto's![]()
hahaha,heb er foto's van, en als TS foto's laat zien van zijn auto laat ik die van mij zien.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:15 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Dat gelooft TS nooit, volgens hem kunnen vrouwen alleen in een Ka oid rijden
Een Camaro is trouwensquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
hahaha,heb er foto's van, en als TS foto's laat zien van zijn auto laat ik die van mij zien.
Ja he, hij is alleen geel.quote:
Ik vind m vetquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja he, hij is alleen geel.
Maar dat is de originele kleur dus hoort bij deze auto.
De strips zijn er op deze foto af, was net na het spuiten.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja he, hij is alleen geel.
Maar dat is de originele kleur dus hoort bij deze auto.
De strips zijn er op deze foto af, was net na het spuiten.
[ afbeelding ]
Jij laat je auto spuiten met de platen er nog op?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:43 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]Er zitten geeneens nummerplaten op. Dat is gewoon een foto van iemand uit Amerika waar ze niet met voorplaten hoeven te rijden.
_!
Jij zet je auto buiten als ie net is gespoten?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:44 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Jij laat je auto spuiten met de platen er nog op?
Ik word zo moe van jou hequote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:47 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Jij zet je auto buiten als ie net is gespoten?
of wil je gewoon het laatste woorde hebben?quote:
Hier was de auto al droog hoor, en we wonen boven een bedrijf met een hele mooie grote garage, wel zo handig!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:43 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]Er zitten geeneens nummerplaten op. Dat is gewoon een foto van iemand uit Amerika waar ze niet met voorplaten hoeven te rijden.
_!
Niemand kan er wat aan doen dat jij zo'n mongool bent die altijd z'n gelijk moet hebbenquote:
Nee hoor, kennelijk heeft hij geen inhoudelijke argumenten meer, en daar wijs ik hem nog even fijntjes op.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:01 schreef Jumparound het volgende:
[..]
of wil je gewoon het laatste woorde hebben?
Zijquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:02 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nee hoor, kennelijk heeft hij geen inhoudelijke argumenten meer, en daar wijs ik hem nog even fijntjes op.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hier was de auto al droog hoor, en we wonen boven een bedrijf met een hele mooie grote garage, wel zo handig!
Maar ik weet het goed gemaakt met je, als jij nou met bewijs komt van jou auto maak ik daarna een foto van de auto hier uit het raam desnoods met een briefje erbij, speciaal voor jou.
Maar wacht even, dat zal lastig worden als je hem niet hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |