quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:13 schreef blablabla99 het volgende:
Huis van Viev'-ik-wil-dichter-bij-Amsterdam en John-heerlijk-die-rust-hier staat nu echt te koop.
Voor (net geen) 3 miljoen mag je het hebben...
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:08 schreef Vivi het volgende:
Die teksten op die shirts zijn ook echt van die one-liners die John oplepelde om van het gezeik van Viv af te zijn, die hem erbij wilde betrekken, bij het "creatieve proces" .
OHOF *Aha-erlebnis heeft* John knapte zodanig af op de copywritingskills van Viv, dat hij ook een gapend zwart gat voelde loeren, het gat van " Hoe kan ze dit soort teksten mooi vinden en tegelijkertijd mij begrijpen?! Ik, die zo'n diep gevoelsleven heeft, hence mijn songteksten" .
Et voila, "Mijn vrouw begrijpt me niet" kreeg een geheel nieuwe lading. " Mijn vrouw ontwerpt zwangerschaps-shirts" doet het wellicht ook wel goed, als pick-upline. Je stuurt zo'n drommel toch ook niet terug naar een hormonster die lagere school-poezie op textiel drukt, waarschijnlijk al schuimbekkend. Van enthousiasme of van gistende speltboterhammetjes, dat wil ik dan nog in het midden laten. Srsly, je moet wel ultiem hardvochtig zijn om dat langs je af te laten glijden. Alleen Viv kan dat, want die heeft geen heupen.
Is daar een linkje van?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:13 schreef blablabla99 het volgende:
Huis van Viev'-ik-wil-dichter-bij-Amsterdam en John-heerlijk-die-rust-hier staat nu echt te koop.
Voor (net geen) 3 miljoen mag je het hebben...
Ja, de arme drommel moest wel vreemd gaan met zo'n vrouw hè.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar John zelf is wel een leuk gezelschap?
quote:John Ewbank gaat scheiden na overspel
Uitgegeven: 17 juni 2010 11:07
Laatst gewijzigd: 17 juni 2010 11:14
AMSTERDAM - John Ewbank en zijn vrouw Vivian gaan scheiden. Hun huwelijk, dat vijf jaar duurde, is niet meer te redden, zo bevestigt een woordvoerder van het stel donderdag aan Story.
In mei biechtte de producent en liedjesschrijver publiekelijk op dat hij was vreemdgegaan.
"Ik kon niet meer omgaan met het feit dat ik moest liegen om wie ik was en merkte dat ik verwijderd was geraakt van mijzelf en ons gezin. Ik zag geen weg terug met de leugen tussen ons in", zo liet hij toen weten.
Het koppel besloot daarna samen op vakantie te gaan naar Ibiza, om te kijken of hun huwelijk nog te redden viel. Aanvankelijk bleek dat te zijn gelukt. "Naar omstandigheden voel ik me goed", liet Vivian vorige maand nog weten. Maar naar nu blijkt is het vertrouwen toch weg.
Dochtertje
John en Vivian trouwden in 2005 en hebben samen een dochtertje van vijf. De liedjesschrijver was eerder getrouwd met presentatrice Ellemieke Vermolen. Hun huwelijk duurde slechts een aantal maanden.
Ah dus tochquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja het zou gesust zijn met die veeekeesiejon op Ibiza, maar niets is minder waar.
Als zij niet meer thuis woont dan is het een kaarsje dat langzaam uitgaat.
Maar voor de pers is het ook prettiger om niet meteen "de definitieve breuk" te laten merken
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:31 schreef Luna3 het volgende:
Bridget? Gigi?
Zelfs een ezel stoot zich in 't gemeen... enz enz enzquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:25 schreef Pisces29 het volgende:
Nou de hamvraag is eigenlijk, welk blondje van tv wordt de volgende?
Ellemieke, Vivienne,......?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zelfs een ezel stoot zich in 't gemeen... enz enz enz
De volgende is er al. Die heeft aangedrongen op de scheiding natuurlijkquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou, dat er geen volgende komt?
Dat John geen ezel isquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou, dat er geen volgende komt?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:42 schreef Ole het volgende:
Die heeft aangedrongen op de scheiding natuurlijk
Mag hopen dat het haar besissing is ja. Kan John lekker huilen en in therapie. Bezoekersregeling voor kleine Day (die in deze zaak weer de grootse pineut is natuurlijk)quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof Vivienne niet zelf de knoop door heeft kunnen hakken
Vivian..quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:26 schreef Luna3 het volgende:
Even tussendoor; ze heet toch Vivian?! ipv Vivienne? Of heeft ie nog een wijfie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |