En laat dat zo blijven!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:15 schreef ErikT het volgende:
[..]
Het is inderdaad een fantastische etappe.
Wederom wordt bevestigd dat Giro > Tour.
Die chip hebben ze al, maar wordt alleen aan de streep gebruikt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:16 schreef Wilskracht het volgende:
Wordt wel tijd dat alle renners een chip krijgen en dat we van elke renner de tijd verschillen kan zien via internet.
Lekker interessant.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:18 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Mijn laptop is bijna leeg ik wil mijn oplader niet ophalen.
Weening moet er ook sowieso nog tussen zitten, want die zat bij het opdraaien van de eerste strada bianchi nog in de voorste groep.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:21 schreef franklop het volgende:
hmm er gaat een Rabo wagen voorbij aan groep Basso/Nibali dus zal er nog wat tussen moeten zitten
Is wel mooi inderdaad, dat zie je alleen in de Giro en Vuelta. De Vuelta-etappes waarin het regent en de verbindingen constant wegvallen zijn ook altijd prachtig.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:19 schreef wimderon het volgende:
Het giswerk van waar iedereen zit is juist een van de charmes van de koers.
Al mag het wel iets overzichtelijker in beeld gebracht worden
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:19 schreef wimderon het volgende:
Het giswerk van waar iedereen zit is juist een van de charmes van de koers.
Al mag het wel iets overzichtelijker in beeld gebracht worden
Bij de marathon zeggen die tijden veel meer, is een vaste afstand.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:22 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
De charme van de koers van 30 jaar geleden.
Bij marathon lopen zie je toch ook om de 5km de beste 30 met tijden.
Jep.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:26 schreef Sheepcidus het volgende:
Was dat Weening die werd ingehaald door Scarponi?
Sprintje op frisheid lijkt me. Evans lijkt er nog aardig bij te zitten.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:30 schreef Ambrosius het volgende:
Sprintje Garzelli-Cunego op komst als het zo doorgaat.
Volgens mij zit hij in dat groepje achter Evans/Vinoquote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ben vooral benieuwd waar Sastre zit. Als die nog achter Nibali zit, dan gaat die wel al een heel eind achter Vino staan.
Dat zeker niet, misschien daar kort achter, maar de kans lijkt me groter dat hij achter de roze trui zit.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:36 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij in dat groepje achter Evans/Vino
Waar heb jij het over?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:38 schreef Felagund het volgende:
"Mollema zit in de tweede groep."
Welke tweede groep?
Die groep met Cioni bedoelde ikquote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zeker niet, misschien daar kort achter, maar de kans lijkt me groter dat hij achter de roze trui zit.
Dat zei Smeets. Maar volgens mij is dat allang achterhaald.quote:
Af en toe krijg je ook een shot van een groep waar helemaal niemand te herkennen is door de beregende lens.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
En ze hebben weer een demarrage van Vino gemist.
Er zijn sowieso al grote verschillen voor een eerste week van een grote ronde. Ook Evans heeft al veel verloren, Sastre kun je nu al wel afschrijven lijkt me.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:45 schreef Ambrosius het volgende:
Basso gaat meer dan 2 minuten verliezen, vrij veel hoor.
Basso zit er ook bij, de roze trui en één van de topfavorieten op voorhand.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Stop toch eens met die Nibali steeds in beeld te brengen, daar heeft niemand wat aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |