Tussen beide pelotons? Of tussen het eerste peleton en de koplopers?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:16 schreef TheArt het volgende:
Het verschil wordt op dit moment wel rap groter.
Tussen beide pelotons. Nu al zo'n 40 sec. al leek het op het helibeeld wel iets kleiner te zijn.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tussen beide pelotons? Of tussen het eerste peleton en de koplopers?
Nee, er zitten er minstens 2 in die eerste groep. Maar in die tweede groep zit sowieso Weening of Mollema, of misschien beide, want ze hielpen daar wel mee met rijden.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:30 schreef Chiappucci het volgende:
Het lijkt wel of de voltallige Raboploeg bij het 2e peloton zit.
Dat zie je nu ook. De mannen van Katusha zijn weg en Astana gaat wat rijden.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:37 schreef wimderon het volgende:
Ik zie echter niet in waarom Katusha vol door zou rijden als de vluchters teruggepakt zijn.
Ik denk dat ik Weening gezien heb in het 1e deel, maar ik kan me vergissen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:34 schreef Sheepcidus het volgende:
Weening zit er zeker bij, Mollema misshien
Mollema ook dus. 1.05![]()
Ik hoorde sporza over Weening maar zat niet te kijken misschien zagen ze verkeerde peletonquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Weening gezien heb in het 1e deel, maar ik kan me vergissen.
De mannen van Rabo in het eerste deel zijn volgens mij Ardila (die heb ik sowieso gezien) en Weening, gezien de wiegende stijl uit de lucht.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:43 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik hoorde sporza over Weening maar zat niet te kijken misschien zagen ze verkeerde peleton
Zeker, dat was in beeld.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:00 schreef Sheepcidus het volgende:
Dat 2e peleton moet die vallende renners toch wel ingehaald hebben?
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:02 schreef franklop het volgende:
nibali gevallen en in achterste groep beland?
Speciaal voor jou herhaald de RAI de valpartijquote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:02 schreef franklop het volgende:
uiteraard moeten mijn ouders net vandaag naar het station gebracht worden dus deel gemist,
nibali gevallen en in achterste groep beland?
Volgens mij: Groep Vino/Garzelli/Gerdemann op kop, daarachter groep Pozzato met Evans en daar weer achter de rest met Nibaliquote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:04 schreef Horloge het volgende:
wat een onoverzichtelijke beelden zeg. Het wordt me maar niet duidelijk wat de volgorde is.
Volgens mij inderdaad ook. Op zijn minst een opmerkelijke stand van zaken.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:06 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Volgens mij: Groep Vino/Garzelli/Gerdemann op kop, daarachter groep Pozzato met Evans en daar weer achter de rest met Nibali
De sponsors zullenj minder blij zijn met deze etappe, denk ik.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:11 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Die renners zijn gewoon helemaal bruin![]()
Vooral die Fuji Servetto met hun sowieso al bruine truitjes.
Het is inderdaad een fantastische etappe.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:14 schreef Steffie het volgende:
Schitterend parcours hebben ze gekozen. Moet gezegd worden dat de weerstomstandigheden ook een belangrijk aandeel hebben, maar echt alles en iedereen is in de aanval of achtervolging.
En laat dat zo blijven!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:15 schreef ErikT het volgende:
[..]
Het is inderdaad een fantastische etappe.
Wederom wordt bevestigd dat Giro > Tour.
Die chip hebben ze al, maar wordt alleen aan de streep gebruikt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:16 schreef Wilskracht het volgende:
Wordt wel tijd dat alle renners een chip krijgen en dat we van elke renner de tijd verschillen kan zien via internet.
Lekker interessant.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:18 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Mijn laptop is bijna leeg ik wil mijn oplader niet ophalen.
Weening moet er ook sowieso nog tussen zitten, want die zat bij het opdraaien van de eerste strada bianchi nog in de voorste groep.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:21 schreef franklop het volgende:
hmm er gaat een Rabo wagen voorbij aan groep Basso/Nibali dus zal er nog wat tussen moeten zitten
Is wel mooi inderdaad, dat zie je alleen in de Giro en Vuelta. De Vuelta-etappes waarin het regent en de verbindingen constant wegvallen zijn ook altijd prachtig.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:19 schreef wimderon het volgende:
Het giswerk van waar iedereen zit is juist een van de charmes van de koers.
Al mag het wel iets overzichtelijker in beeld gebracht worden
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:19 schreef wimderon het volgende:
Het giswerk van waar iedereen zit is juist een van de charmes van de koers.
Al mag het wel iets overzichtelijker in beeld gebracht worden
Bij de marathon zeggen die tijden veel meer, is een vaste afstand.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:22 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
De charme van de koers van 30 jaar geleden.
Bij marathon lopen zie je toch ook om de 5km de beste 30 met tijden.
Jep.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:26 schreef Sheepcidus het volgende:
Was dat Weening die werd ingehaald door Scarponi?
Sprintje op frisheid lijkt me. Evans lijkt er nog aardig bij te zitten.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:30 schreef Ambrosius het volgende:
Sprintje Garzelli-Cunego op komst als het zo doorgaat.
Volgens mij zit hij in dat groepje achter Evans/Vinoquote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ben vooral benieuwd waar Sastre zit. Als die nog achter Nibali zit, dan gaat die wel al een heel eind achter Vino staan.
Dat zeker niet, misschien daar kort achter, maar de kans lijkt me groter dat hij achter de roze trui zit.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:36 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij in dat groepje achter Evans/Vino
Waar heb jij het over?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:38 schreef Felagund het volgende:
"Mollema zit in de tweede groep."
Welke tweede groep?
Die groep met Cioni bedoelde ikquote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zeker niet, misschien daar kort achter, maar de kans lijkt me groter dat hij achter de roze trui zit.
Dat zei Smeets. Maar volgens mij is dat allang achterhaald.quote:
Af en toe krijg je ook een shot van een groep waar helemaal niemand te herkennen is door de beregende lens.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
En ze hebben weer een demarrage van Vino gemist.
Er zijn sowieso al grote verschillen voor een eerste week van een grote ronde. Ook Evans heeft al veel verloren, Sastre kun je nu al wel afschrijven lijkt me.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:45 schreef Ambrosius het volgende:
Basso gaat meer dan 2 minuten verliezen, vrij veel hoor.
Basso zit er ook bij, de roze trui en één van de topfavorieten op voorhand.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Stop toch eens met die Nibali steeds in beeld te brengen, daar heeft niemand wat aan.
1 - Evansquote:
Evansquote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:58 schreef franklop het volgende:
iemand een top 8 voor me?
Die tijdsverschillen kloppen meer, denk ik.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Evans
Cunego +0.02
Vinokourov
Pinotti +0.06
Arroyo +0.12
Garzelli +0.27
Gadret +0.29
Scarponi +1.01
Caruso ik wist geen eens dat er 2 warenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:02 schreef TheArt het volgende:
Haha Smeets, Italiaanse belofte Caruso. Nee Mart, jij bedoelt Damiano Caruso. Dit is Giampaolo Caruso die inmiddels al 29 is
Jep, het zijn er 2, die overigens niets met elkaar te maken hebben. Damiano is een groot talent, Giampaolo is een bovengemiddelde klimmer, die werd genoemd in Operacion Puerto, maar dat kon niet bewezen worden.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:04 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Caruso ik wist geen eens dat er 2 waren
En dan tolkt ie ook nog eens beroerd.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:09 schreef Horloge het volgende:
Smeets, stop eens met tolken. Hij praat Engels, dat verstaat iedereen tegenwoordig.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:09 schreef Horloge het volgende:
Smeets, stop eens met tolken. Hij praat Engels, dat verstaat iedereen tegenwoordig.
Je hebt PM.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:42 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Daar moet je ze eerst downloaden of hoe werkt dat precies daar
Scarponi blijkbaar gevallen en de Liquigas ploeg meegenomen (tuttobici). Nibali zal wel balen dat hij niet met Scarponi mee mocht.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:22 schreef eentwee het volgende:
Heerlijke etappe, een voorjaarsklassieker in de Giro![]()
De val van de Liquigas mannen leek me wel hun eigen fout..volgens mij lag Basso er gelijk bij en ook Tondo/Sastre waardoor Sastre gelijk al op anderhalve minuut achterstand begon en daarnaast zelf ook nog een slechte dag had. Waarom zat Scarponi eigenlijk zo ver? Leek me een kwestie van aan het begin eraf gereden worden of ging dat ook nog met incidenten gepaard?
Volgens mij viel Nibali zelf als eerste, of anders Agnoli. En Scarponi (of een ploegmaat) stond stil áchter het hoopje Liquigassers en reed daarna weg, toen Nibali voor de 2e keer van de fiets moet ging hij door. Hij reed ook een hele tijd met twee ploegmaats nog voor de Liquigas trein uit.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:14 schreef eentwee het volgende:
[..]
Scarponi blijkbaar gevallen en de Liquigas ploeg meegenomen (tuttobici). Nibali zal wel balen dat hij niet met Scarponi mee mocht.
Ze zeiden ook bij een shot dat Nibali totaal geparkeerd stond, maar hij was daar gewoon aan het wachten op Bassoquote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:14 schreef Ambrosius het volgende:
Dat commentaar bij de NOS net in het Sportjournaal:
"Ploegen door het mulle wegdek heen" (terwijl dat gewoon asfalt was).
Nou ja, Bettini en Boonen reden ook niet echt onverdienstelijk in de regenboogtrui, en Freire.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:56 schreef DeeBee het volgende:
Wat een etappe zeg, wow.![]()
![]()
![]()
De Giro is echt fantastisch.![]()
Morgen lekker aankomstje bergop, ben benieuwd hoe Vino zich zal houden.
Evans rijdt als een waardige wereldkampioen rond trouwens, laat die trui meer zien dan de kampioenen van de laatste 5 jaar samen ongeveer.
Hij heeft volgens mij meer zelfvertrouwen gekregen, dat straalt hij tenminste uit.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:26 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nou ja, Bettini en Boonen reden ook niet echt onverdienstelijk in de regenboogtrui, en Freire.
Maar Evans is een meer dan waardig wereldkampioen. Die trui geeft hem ook iets extra's, vind ik.
Had je de finish gezien?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:14 schreef Ambrosius het volgende:
Dat commentaar bij de NOS net in het Sportjournaal:
"Ploegen door het mulle wegdek heen" (terwijl dat gewoon asfalt was).
Heb de finish live gezien bij Sporza natuurlijk, in de samenvatting werd het opnieuw ingesproken.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Had je de finish gezien?
Ducrot helemaal door het dolle heen en Smeets die heel rustig oplepelde wie 1, 2 en 3 werden. Beschamend.
Check onderste filmpje maar eens. Dat is hetzelfde als het livecommentaar. Stuitend vind ik het.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heb de finish live gezien bij Sporza natuurlijk, in de samenvatting werd het opnieuw ingesproken.
Misschien , maar echt een berg oprijden is toch wat anders dan gisteren ... Ik ben benieuwd naar hoe Vino z'n roze gaat proberen te verdedigen ...quote:Op zondag 16 mei 2010 10:49 schreef Atreidez het volgende:
Denk dat vandaag die verschillen alleen maar groter worden. De vorm tussen gister en vandaag zal toch niet veel verschillen.. Alleen hopen dat er niet weer een beslissende valpartij is
Oei, ik verwacht weer veel beelden van de aankomst...quote:Op zondag 16 mei 2010 12:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tis in elk geval blijkbaar al hondeweer bij de aankomst ...
[ afbeelding ]
Van een mislukte Giro (en seizoen) gesproken ... Het jaartje teveel voor Petacchi ?quote:
Het nieuwe wielrennenquote:Op zondag 16 mei 2010 13:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Van een mislukte Giro (en seizoen) gesproken ... Het jaartje teveel voor Petacchi ?
Zal wel eens door de regen komen dat de heli's niet de lucht in mogen/kunnen.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:28 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Ze hebben nog geen beelden zegt die NOS-vent net
Ze beginnen iedere uitzending met een samenvattinkje van de vorige dag + alle klassementen.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:35 schreef VreemdeEend het volgende:
[..]
Ja, zo te zien hebben ze nog steeds geen beelden.
Verschil is niet groot: 1'55", met nog 88 km te gaan.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:41 schreef Felagund het volgende:
Leuke kopgroep op dit moment:
Back to the Giro and here are the names of our 17 leaders.
Ochoa, Rodriguez, Tschopp, Uran, Moncoutie, Brandle, Krujiswijk, Froome, Petrov, Chris Sorensen, Stortoni, Sarmiento, Ravard, Voeckler, Engels, Cummings
Cunego was gister ook erg sterk. Ben benieuwd of ie sinds lange tijd weer een rol kan spelen in een grote ronde.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:48 schreef Sheepcidus het volgende:
Lampre wil ze niet laten gaan
quote:Op zondag 16 mei 2010 15:57 schreef Zwansen het volgende:
16 A. Masciarelli (ITA, ASA)
17 F. Masciarelli (ITA, ASA)
Hebben die vandaag een verjaardag van hun moeder ofzo?
terwijl Liquigas toch echt zou moeten gaan koersenquote:Op zondag 16 mei 2010 16:48 schreef knep het volgende:
Wachten en wachten is weer het devies in het peloton.
En Sastre weer niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:03 schreef knep het volgende:
De favorieten gaan allemaal mee.
Mollema moet zijn eigen tempo rijden, misschien kan ie de schade beperkt houden.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |