doe het is met de maan dan krijg je het zelfde effectquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:58 schreef huupia het volgende:
sporen van bebouwing gegemetrische patronen die wijzen op een onnatuurlijke omgeving.
let wel. als je van aardse steden van grote hoogte foto's maakt je vergelijkbaar resultaat krijgt.
heb je wel naar het filmpje gekeken??
met een beetje Windows Paint eroverheen kun je al een heel end komenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:50 schreef huupia het volgende:
misschien zijn er mensen hier die handig zijn met foto bewerkingstools en die kunnen misschien een nog beter resultaat krijgen.
Ik heb het 30 seconden uitgehouden, daarna afgezet omdat ik me ergerde aan die man die dat filmpje heeft ingesprokenquote:
Doe zoals ik, pak de nuttige shit er uit en negeer de trolls.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:41 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Dit topic
Elke willekeurig ander topic uit TRU
TRU
deze waren mij ook al bekend. topquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:22 schreef Salvad0R het volgende:
Marketing poster van Boeing met betrekking tot Mars missies. Die bouwwerken rechts zijn wel interessant mijn inziens:
[ afbeelding ]
etc.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zo.
Zoals mijn perfect onderbouwde post beantwoorden met een niets zeggend plaatje.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:50 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Doe zoals ik, pak de nuttige shit er uit en negeer de trolls.
nou wat perfect onderbouwd was je postquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:07 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Zoals mijn perfect onderbouwde post beantwoorden met een niets zeggend plaatje.
Waarom überhaupt een topic openen als je alleen open staat voor je eigen opvattingen. Ga dan lekker bloggen of zo.
Zijn er verschillende foto's van hetzelfde gebied die op dezelfde plek dezelfde vormen laten zien?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:24 schreef MiVer het volgende:
photoshop: levels (zwarte schuif naar rechts), levels laag in colorburn zetten, unsharp mask
conclusie: eens met TS
klikbaar voor groter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat verandert de zaak al wat..quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:32 schreef huupia het volgende:
kleine aanvulling: er zijn meerdere foto's van dit gebied te bekijken op de site van esa
als het om jpeg compressie zou gaan dan zou je niet dezelfde patronen kunnen zien van verschillende invalshoeken.
Gewoon compressie artifacts, google maar eens:quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:24 schreef MiVer het volgende:
photoshop: levels (zwarte schuif naar rechts), levels laag in colorburn zetten, unsharp mask
conclusie: eens met TS
klikbaar voor groter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |