Die doet niets met F1 hoor.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:20 schreef Desunoto het volgende:
Het valt me op dat de McClaren de hobbels heel erg goed neemt
Observatief!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:24 schreef ElmarO het volgende:
Overigens is dit de eerste keer dat Trulli is verslagen door zijn teamgenoot in de kwalificatie voor de GP van Monaco. Dus zeer netjes van Heikki.
Ik las het ook maar ergens anders dat Trulli hier nog nooit was verslagen, dus de credits gaan naar die persoon.quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:28 schreef i2Them2 het volgende:
Petrov en Kubica mogen van mij wel vooraan komen te staan
Fransquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:35 schreef Sobraine het volgende:
Hebben we soms een spaanse regie??!!? Ik zie constant die Alonso in beeld! Ik weet inmiddels wel dat hij in de paddock staat!!!
Zou de regie hem leuk vinden? Of willen ze hem weer terug naar Renault....quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:44 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Inderdaad. Die man heeft een Alonso-fixatie.
Ik denk dat de regisseur verliefd is.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:46 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Zou de regie hem leuk vinden? Of willen ze hem weer terug naar Renault....
Word heel gaaf zometeen!!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:48 schreef dreamzk het volgende:
Redelijk spannende qualifier dit, top 10 zit lekker dicht op elkaar
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:46 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Zou de regie hem leuk vinden? Of willen ze hem weer terug naar Renault....
Nee nee jullie snappen het niet. De regisseur vindt het leuk om naar Alonso's verzuurde gezicht te kijken.quote:
Laten we hopen van welquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:50 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
leuk idd dat het niet bijna zeker is dat red bull pole pakt
Even een kleine verbetering.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
[..]
De regisseur vindt het leuk om naar Alonso's verzuurde gezicht te kijken.
Ik ben wat later ingeschakeld, alonso al in Q1 uitgechakeld?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:51 schreef Sally het volgende:
Of de regie zit zich te verkneukelen dat Aslonso niet kan starten in de kwali![]()
in FP3quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:51 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik ben wat later ingeschakeld, alonso al in Q1 uitgechakeld?
Nee hij crashte vanmorgen en z'n wagen kan niet gemaakt worden voor de quali.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:51 schreef dreamzk het volgende:
[..]
nee, hij is in de training gecrashed en de auto was dus niet optijd klaarquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:51 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |