Wel deels schuld van het team!! Die hadden hem moeten informeren!!!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:58 schreef Desunoto het volgende:
Die straf komt er vast wel inderdaad. Knullige actie van Massa.
ik hoop dat massa terug gezet wordt op de grid.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:56 schreef Schunckelstar het volgende:
massa had daar wel eens effe aan de kant kunnen gaan
Oh!!!! is dat zo!!!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:59 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Wel deels schuld van het team!! Die hadden hem moeten informeren!!!
Denk ook dat die nog een strafje gaat krijgenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:01 schreef Atreidez het volgende:
WebberNetjes hoor.. En Massa gaat nog wel naar achter, met 10 auto's op de baan was dat gewoon dom.
En morgen?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:05 schreef FlorentijnH het volgende:
webber
kubica
vettel
massa
hamilton
rosberg
schumacher
button
barichello
liuzzi
Denk het ook ja.... Nu een shot van de haven... je kan er op wachten tot Alonso weer komt...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:07 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hij is volgens mij de coureur die het meest in beeld is geweest deze kwalificatie.
wel hoor:quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:06 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Een voorspelling, of durf je dat niet aan?
Aan de data kunnen ze zo zien dat hij veel eerder remde dan normaal, button zat ook al een halve ronde achter hem.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:30 schreef wimderon het volgende:
Ik zie Massa nog zomaar niet teruggezet worden. Hij was gewoon aan een getimede ronde bezig. Dat dat nog geen ultieme ronde was doet daar weinig aan af lijkt me.
Nu dusquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:17 schreef D. het volgende:
Iemand die weet wanneer de calculator ge-update wordt?
Hij zegt zelf dat een auto voor hem op de rem ging. Bovendien was Button absoluut niet in een snelle ronde bezig. Geen straf nodig.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:34 schreef M.Melandri het volgende:
Massa krijgt gewoon 10plekken aan zijn broek, was totaal onnodig.
Over button ben ik volkomen met je eens, door 2 goede bandenkeuzes staat hij 1e in het klassement. Maar puur op snelheid is hamilton de veel betere coureur.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hij zegt zelf dat een auto voor hem op de rem ging. Bovendien was Button absoluut niet in een snelle ronde bezig. Geen straf nodig.
Button is gewoon aan het zeuren, hij heeft gewoonweg het talent niet. Dat de mensen bij de BBC zich blijven verbazen over het feit dat Hamilton hem er constant uitrijdt is wel vrij amusant.
Hij is ook geen racer, zoveel is duidelijk. De enige keer dat ik echt respect voor Button als racer had was toen hij in Brazilië zo sterk naar voren kwam.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:57 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ook onvoorstelbaar dat button vorige week begon te zeuren over dit moment:
Button wel zeker wel aan een snelle ronde bezig, hij reed groene tijden.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hij zegt zelf dat een auto voor hem op de rem ging. Bovendien was Button absoluut niet in een snelle ronde bezig. Geen straf nodig.
Vanuit Button's onboard beelden niet. Maar zowel Massa als Domenicale zeiden in de BBC interviews dat Massa ook van z'n gas moest om een gat naar de auto voor hem te laten vallen. Vergeet niet dat Massa zelf ook in een getimede ronde zat. Ze hadden er dus allebei nadeel van. Of eigenlijk niet, want ze haalden allebei Q3. Het maakte dus helemaal niets uit.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:25 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Button wel zeker wel aan een snelle ronde bezig, hij reed groene tijden.
Maar zag jij uberhaupt iemand voor Massa zitten?? Ik niet......
quote:
Volgens mij was het in Q3 dat dit gebeurden...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vanuit Button's onboard beelden niet. Maar zowel Massa als Domenicale zeiden in de BBC interviews dat Massa ook van z'n gas moest om een gat naar de auto voor hem te laten vallen. Vergeet niet dat Massa zelf ook in een getimede ronde zat. Ze hadden er dus allebei nadeel van. Of eigenlijk niet, want ze haalden allebei Q3. Het maakte dus helemaal niets uit.
GP3 rijdt dit weekend nietquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:05 schreef nils7 het volgende:
De gp3 zou op motorstv moeten beginnen stond op de EPG maar ik krijg de Britse gt
het was inderdaad in Q3 maar in de eerste stint dus het was zeker geen rondje voor pole van Button maar dat neemt niet weg dat hij is opgehouden.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Volgens mij was het in Q3 dat dit gebeurden...
Heb alleen Massa iets horen mompelen dat er iemand voor hem zat, z'n baas zei alleen dat Massa inderdaad langzaam was in de laatste bocht
Hmm, zeker in Q3? Dan zat ik dus fout wat dat betreft.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
het was inderdaad in Q3 maar in de eerste stint dus het was zeker geen rondje voor pole van Button maar dat neemt niet weg dat hij is opgehouden.
komt doordat er geen HTML is toegepastquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:39 schreef Schunckelstar het volgende:
de OP is trouwens redelijk kapot zie ik
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:21 schreef roelofjan het volgende:
Stefano Domenicali: He was a little bit slow
Massa: These things can happen.
De BBC is een beetje zielig, altijd alles verdraaien voor hun favorietjes. Button de Bandenfluisteraar is gewoon niet zo heel snel, nooit geweest ook. Geef hem dan credits voor wat hij wel goed doet, maar dat gegoochel met de feiten altijd. Ze zitten ook nog steeds in de ontkennigsfase wat betreft het choken van Hamilton op belangrijke momenten. En dan is Rosberg maar liefst 0.046 sneller dan Schumacher, in de onderstuurde auto, en dan heet het dat Rosberg zich bevestigd heeft als de sneller man en dat Schumacher niet had tergu moeten komen....quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:52 schreef Fir3fly het volgende:
Button is gewoon aan het zeuren, hij heeft gewoonweg het talent niet. Dat de mensen bij de BBC zich blijven verbazen over het feit dat Hamilton hem er constant uitrijdt is wel vrij amusant.
Ik denk dat zowel Barrichello als Schumacher in die auto hetzelfde zouden kunnen doen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:07 schreef SalsedoNL het volgende:
jammer van Alonso, maar ik moet toch wel de felicitaties afgeven aan het adres van Webber. Dat die gozer op deze leeftijd nog zo kan knallen met die auto. ze hebben hun huiswerk aardig gedaan in de winter dus dat zit wel snor. Alonso gaat morgen lekker inhalen, want die achterhoede stelt toch niet veel voor.
Jordan en Coulthard zijn vrij ongenuanceerd en ook ontzettend subjectief.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De BBC is een beetje zielig, altijd alles verdraaien voor hun favorietjes. Button de Bandenfluisteraar is gewoon niet zo heel snel, nooit geweest ook. Geef hem dan credits voor wat hij wel goed doet, maar dat gegoochel met de feiten altijd. Ze zitten ook nog steeds in de ontkennigsfase wat betreft het choken van Hamilton op belangrijke momenten. En dan is Rosberg maar liefst 0.046 sneller dan Schumacher, in de onderstuurde auto, en dan heet het dat Rosberg zich bevestigd heeft als de sneller man en dat Schumacher niet had tergu moeten komen....
Dankquote:
Maar toch opmerkelijk, want zoals eerder gezegd zo hard is de impact nu ook weer niet. Jammer ik had wel kans gezien voor Alonso, misschien geen pole maar een derde plaats had er wel ingezeten al weet je dat natuurlijk nooit zeker.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:36 schreef LuckyLuQ het volgende:
Nou de auto was in ieder geval ernstig genoeg beschadigd om hem niet op tijd gerepareerd te hebben voor de kwali. Dat is al erg genoeg
Kijk dat heb ik dus ook, al is het een optocht:quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:34 schreef vosss het volgende:
Ik heb er ook wel weer zin in. Dit is eik de enige race waarvan ik het niet zo heel erg vind als het een grote optocht is.
Meestal gebeurd er her en der toch wel wat spektakel omdat elk foutje afgestraft wordt.
Shit man wat is dat een geil wijf.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:37 schreef vosss het volgende:
En natuurlijk om op het einde van de race die slet van Albert II weer even te zien
[ afbeelding ]
Het lijkt alsof ze naar Guantanamo Bay wordt gebracht.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:37 schreef vosss het volgende:
En natuurlijk om op het einde van de race die slet van Albert II weer even te zien
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |