Jup, als t geaccepteerd word word alles voor me geregeld en hebben ze 9 maanden om te betalen, waarna ze automatisch een deurwaarder krijgen. Ik hoef er niks voor te doen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:53 schreef FortunaHome het volgende:
Is het niet zo dat CJIB deze vordering voor je overneemt?
http://www.cjib.nl/onderw(...)chadevergoeding.aspx
Verzekering was gewoon dat ik graag kreeg wat ik kwijt was, en dat is gebeurdquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:15 schreef IggyM het volgende:
[..]
[..]
![]()
Overigens groot gelijk hoor, zou ik ook doen![]()
Succes ermee.
http://www.gelderlander.n(...)onge-overvallers.ecequote:ARNHEM/RHEDEN - De rechtbank in Arnhem heeft woensdag twee jongemannen van 19 jaar oud uit Arnhem en Rheden veroordeeld tot celstraffen van 40, respectievelijk 32 maanden wegens een brute overval op een leeftijdgenoot. Zij drongen in de nacht van 13 op 14 mei vorig jaar diens kamer binnen aan de Dennenweg in Velp, samen met twee minderjarige jongens.
De officier van justitie had vier jaar, respectievelijk veertig maanden cel geëist.
Het slachtoffer een vriend van de 19-jarige Arnhemmer lag te slapen toen overvallers met bivakmutsen binnenkwamen. Ze namen een telefoon, Playstation, lichtwekker mee en lieten de bewoner gekneveld achter.
Telefoongegevens leidden naar de 19-jarige Arnhemmer. Volgens de aanklager wist hij welke spullen er waren. Een minderjarige medeverdachte bekende vervolgens hoe het allemaal was gegaan.
De advocaten van de twee meerderjarige jongens vonden de strafeisen veel te hoog, zeker omdat ze nog zo jong zijn. Een van de niet eens veel jongere minderjarige jongens kreeg 90 dagen jeugddetentie, waarvan 51 dagen voorwaardelijk, na een eis van twaalf maanden waarvan zeven voorwaardelijk.
De rechtbank besloot echter ook tot hoge straffen, om te benadrukken hoe zorgelijk zij het vindt dat zulke jonge mannen zoiets doen om geld.© Gelderlander 2011, op dit artikel rust copyright.
Klopt, dat was (dacht ik) een hele goede vriend.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:16 schreef Zinedinho het volgende:
Ben je nou overvallen door een 'vriend'????
Dat is dader 1 (die "vriend" van me)quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, www.rechtspraak.nl zoek op BQ3353
(LJN: BQ3353, Rechtbank Arnhem , 05/900609-10)
Lekker danquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Klopt, dat was (dacht ik) een hele goede vriend.
Die heb ik inderdaad weer vervangen want zonder dat is niet tof opstaan..quote:
Dankje, ja deze kick was ook goed maar dat andere topic was minder nodig maar goed. Ik ben er erg blij mee inderdaad.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:16 schreef FortunaHome het volgende:
Blijf dit topic vooral omhoog kicken bij nieuws. Dit is wat Ik, en met mij vele anderen, graag lees.
Mooi dat het zo is afgelopen voor je
quote:
Wat stond hier?quote:
T was wel een aardig dure tv hoor, en dat geld ook voor de pc en de 30 games, uiteindelijke materiële waarde was iets van 7000 euro wat ze hebben mee genomen (en ik hoorde ook dat ze er 500 aan over hebben gehouden in totaal, de sukkels)quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:28 schreef Isabeau het volgende:
Toen ik je openingspost las dacht ik al: dat zijn (helaas) bekenden geweest...want geen enkele inbreker gaat met 3 man een tv en spelletjes jatten
Maar goed dat ze zijn gepakt
Maar het moesten wel bekenden zijn om te weten dat je dat had.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:34 schreef delano.888 het volgende:
T was wel een aardig dure tv hoor, en dat geld ook voor de pc en de 30 games, uiteindelijke materiële waarde was iets van 7000 euro wat ze hebben mee genomen (en ik hoorde ook dat ze er 500 aan over hebben gehouden in totaal, de sukkels)
Maarja idd blij dat ze zijn gepakt, en zeker die "vriend"
Ja daar ben ik ook erg benieuwd naar ..quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:38 schreef vosss het volgende:
Wanneer komen ze weer vrij?
Gaat dat nog issues opleveren denk je?
Op zijn vroegst pas na krap 2 jaar en ruim 2 jaar.quote:
Wat voor issues denk je dan aan?quote:Gaat dat nog issues opleveren denk je?
Ja weet ik veel. Dat ze hem de schuld ervan geven dat ze een paar jaar gezeten hebben ofzo en hem nog eens op zn bek willen rossen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op zijn vroegst pas na krap 2 jaar en ruim 2 jaar.
[..]
Wat voor issues denk je dan aan?
Doorgaans vindt vrijlating gefaseerd en onder voorwaarden plaats. Dat betekent doorgaans dat de reclassering de boefjes een beetje in de gaten houdt en bij gekke dingen (zoals iemand op z'n bek proberen te rossen) de boefjes de rest van de straf laat uitzitten, voordat er sprake is van de nieuwe veroordeling.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:45 schreef vosss het volgende:
Ja weet ik veel. Dat ze hem de schuld ervan geven dat ze een paar jaar gezeten hebben ofzo en hem nog eens op zn bek willen rossen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |