quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Sigara boregi?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:13 schreef Clownbaby het volgende:
Vandaag kreeg ik van iemand een hapje aangeboden uit de Turkse keuken, dus ik keek naar dat hapje en het zag er lekker uit, een soort van sigaar van bladerdeeg. Ik nam een hap met mijn hersens helemaal ingesteld om een snoep sensatie te gaan ervaren, ineens dus ook gewoon een dikke sperzieboon erin.Toch was het wel lekker, dat wou ik even melden.
Daar hoort Turkse kaas (feta) in te zitten, geen sperziebonen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:13 schreef Clownbaby het volgende:
Vandaag kreeg ik van iemand een hapje aangeboden uit de Turkse keuken, dus ik keek naar dat hapje en het zag er lekker uit, een soort van sigaar van bladerdeeg. Ik nam een hap met mijn hersens helemaal ingesteld om een snoep sensatie te gaan ervaren, ineens dus ook gewoon een dikke sperzieboon erin.Toch was het wel lekker, dat wou ik even melden.
Nu heb ik hongerquote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daar hoort Turkse kaas (feta) in te zitten, geen sperziebonen.
Ik heb gegoogled en het klopt, dat is wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:15 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Sigara boregi?
Is lekker met Turkse kaas
Ik was laatst in de wallen en ik zag alleen maar Perzen ! Hoerenlopers zijn het.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:21 schreef AryaMehr het volgende:
Ik was laatst in Duitsland, Duisburg om precies te zijn. We reden langs de hoerenbuurt en ik zal zweren dat 90% van de mensen daar Turks waren. Hoerenlopers zijn het!
Ik meen het IHVK. Turken zijn oververtegenwoordigd in hoerenbuurten en gokhallen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik was laatst in de wallen en ik zag alleen maar Perzen ! Hoerenlopers zijn het.
Je bent in Duitsland en je vind het gek dat je Turken ziet ergens.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik meen het IHVK. Turken zijn oververtegenwoordigd in hoerenbuurten en gokhallen.
Veel Turken, of in ieder geval 'Turks uitzienden'.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je bent in Duitsland en je vind het gek dat je Turken ziet ergens.
Jij was ook bij de Hoeren?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:29 schreef Bortecinem het volgende:
Ik was laatst in Duisburg maar ik zag alleen maar Koerden op straat.
Print ze uit.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Maandag tentamen, ik ben al aan het leren.
Maar wetenschappelijke artikelen in .pdf-formaat lezen op je computer is zoooo kut
Ik weet niet of dat kan.quote:
en Turken en negers en zwervers en bejaarde negers.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat kan.Ik raak sowieso afgeleid door al die Marokkanen daar. Daar heb je ALLEEN MAAR MAROKKANEN
De mocroboys daar hosselen zo veel als het maar kan.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar 'pssst... MEISJE!'-roepen mag toch helemaal niet in de bieb?
En vooral die meiden kunnen hun mond niet houdenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat kan.Ik raak sowieso afgeleid door al die Marokkanen daar. Daar heb je ALLEEN MAAR MAROKKANEN
Wel veel hete chicks daar, dat moet ik toegeven. Niet normaal gek.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:27 schreef o.us het volgende:
[..]
De mocroboys daar hosselen zo veel als het maar kan.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
En vooral die meiden kunnen hun mond niet houden
Nah, het is buiten de stilteruimte dus is het cool.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En dan? Open je er een topic over?
Hunzelf? HUNZELF?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:29 schreef IHVK het volgende:
Er was daar een keer een groep mocro meisjes die een negatieve opmerking over Turken maakten. Dus ik gunde ze een bedenkelijke blik, waarna ze zei dat hunzelf stinkMarokkanen waren en toen vond ik haar weer lief.
De hele studieverdieping is toch een stilteplek?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nah, het is buiten de stilteruimte dus is het cool.
Tegenwoordig kun je bijna alles doen met een mobieltjequote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:15 schreef Ayca het volgende:
Ik heb er wel eens een boek op gelezen, ging prima
Die heb ik ook gehadquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:42 schreef Julis het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je bijna alles doen met een mobieltje.
[ afbeelding ]
Snake!
Mijn vader had hem. Ik wilde er altijd Snake op spelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2010 15:48:10 ]
Ik heb gestemd op Bursaspor.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:53 schreef msnk het volgende:
Gestemd op FB omdat ik denk dat FB "gewoon" wint van TS.
GS hoe dom kun je zijn
Ik hoop op een stunt van Trabzonsporquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:59 schreef EchoAlpha het volgende:
Fener geeft dit echt niet meer weg hoor
Lekkerquote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:00 schreef IHVK het volgende:
Gelukkig ga ik Lahmacun eten en me niet druk maken over voetbal.
Ik ben niet eens aan het werk gegaan.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jij leert wel snelen je iphone kon je ook al niet met rust laten
Goed planquote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ben niet eens aan het werk gegaan.Ik ga morgen weer. Zonder iPhone.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |