daar zie ik die onzekerheid niet eens zoquote:Op zondag 16 mei 2010 13:06 schreef megje83 het volgende:
[..]
Tja, wat kan ik hier van zeggen...![]()
Vind het wel raar dat ze zichzelf voordeed als onzeker terwijl ze toch al enige ervaring heeft met talentenshows......
Dat wil toch niet zeggen dat je daarna niet meer onzeker kunt of mag zijn?quote:Op zondag 16 mei 2010 13:06 schreef megje83 het volgende:
[..]
Tja, wat kan ik hier van zeggen...![]()
Vind het wel raar dat ze zichzelf voordeed als onzeker terwijl ze toch al enige ervaring heeft met talentenshows......
maar dan snap ik niet waarom daar dan niets (zichtbaars) aan is gedaanquote:Op zondag 16 mei 2010 13:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Misschien hielp dat ze in een groepje zong of dat ze in het spaans zong, of beide....
quote:Op zondag 16 mei 2010 12:19 schreef Toky het volgende:
ik snap niet dat mensen iets aan dat hoofd zien...ik zie een bloedmooie vrouw die ontzettend teleurgesteld is en die doodmoe is van al dat zielige gedoe van de juryleden....niets arrogantie, als dit al arrogantie is kan beter iedereen naar de kliniek van schumacher rennen om een kop ala marijke helwegen te laten aanmeten....
Of gewoon geen genoeg fansquote:Op zondag 16 mei 2010 13:58 schreef Irois het volgende:
Gordon stemde gewoon de 'toekomstige' concurrent van de Badboyz eruit, zodat zij nu nog een kans hebben om hoger te eindigen. Sumera's stem is gewoon zó veel beter als die van Kelvin, maar omdat zij het niet zo groots uitpakte (door de zaal rennen etc.) is ze niet doorgegaan. Onzin.
Valt wel mee denk ik, anders was ze wel vaker in de gevarenzone geweest. Juist de "zwevende stemmer" is denk ik deze week niet meegekomen.quote:
Asjeblieft zegquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:23 schreef Woelli het volgende:
[..]
Die blikken in haar ogen... meisje hebben dat soort dingen onderling veel sneller door
quote:Op zondag 16 mei 2010 14:08 schreef caroline1234 het volgende:
[..]
Asjeblieft zeg![]()
Dat is net zoiets als al die seriemoordenaars die omschreven worden als 'leuke,lieve, gezellige, spontane mensen'. Je weet gewoon niet wat in iemands hoofd omgaat.
Dat je dat wel denkt te weten aan de hand van een bepaalde houding, geeft alleen maar aan hoe oppervlakkig jij bent.
En het is ook projectie.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:08 schreef caroline1234 het volgende:
Dat je dat wel denkt te weten aan de hand van een bepaalde houding, geeft alleen maar aan hoe oppervlakkig jij bent.
Wel een tekort aan fans die bereid waren sms-jes te sturen.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aan het aantal fans lag het zeker niet
Dat bewijzen de reacties na de uitslag wel
Daar heb jij dan weer een puntquote:Op zondag 16 mei 2010 14:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wel een tekort aan fans die bereid waren sms-jes te sturen.
Dat bewees het feit dat ze in de herkansing stond wel.
Ik kwam er achter dat ik geen pret-SMSjes mag sturen met mijn zakelijk T-mobile aboquote:Op zondag 16 mei 2010 14:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wel een tekort aan fans die bereid waren sms-jes te sturen.
het is dus eigenlijk jouw schuldquote:Op zondag 16 mei 2010 14:42 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ik kwam er achter dat ik geen pret-SMSjes mag sturen met mijn zakelijk T-mobile aboGewoon dikke error.
Maar goed, ik keek toch pas zaterdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |