Uiteraardquote:foto Op woensdag 19 mei 2010 16:01 schreef ranja het volgende:
[..]
Ok, omdat je reageerde op een 'maaike is girl next door' reactie.
Dan blijven we het eens
quote:
Mar, wat vond je nou van haar optreden bij Giel?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:01 schreef Marlalala het volgende:
Ze heeft wel een paar keer gezegd dat ze dankbaar was blabla. Dat vond ik dan weer gezeik. Ook op Hyves steeds weer dat dankbare gedoe. Dus Gordon
Oh! Ga ik nu luisteren!!quote:foto Op woensdag 19 mei 2010 22:02 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Mar, wat vond je nou van haar optreden bij Giel?
Hmmm eerlijk gezegd vond ik haar zondag beter bij Carlo en Irene. Ik vind dit een zeiknummer en iets te veel vibrato. Maar ik vind haar wel geweldig hoorquote:foto Op woensdag 19 mei 2010 22:02 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Mar, wat vond je nou van haar optreden bij Giel?
Ik snap niet dat dony er nog inzitquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:14 schreef Deceit het volgende:
Ja ik ook, snap niet dat kelvin er nog in zit..
quote:foto Op vrijdag 21 mei 2010 16:21 schreef eleusis het volgende:
Ik snap niet dat iemand er nog in zit, vanavond ga ik de hele avond met een sjagrijnige kutsmoel kijken.
Nee toch hèquote:foto Op vrijdag 21 mei 2010 16:32 schreef ranja het volgende:
Trouwens ik gok op vanavond 3x Dony en 3x Bad Boyz
Dat trek ik zeker niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop