quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:31 schreef motorbloempje het volgende:
maar wat wil zo iemand als Sumira doen als ze 'doorbreekt' en commentaar krijgt dat haar niet aanstaat? Als haar platen niet verkopen en haar concerten niet lopen..pruilen en gaan huilen? Daar win je echt geen extra fans mee hoor? Met een houding als die van Kelvin wel.
Oh, dat mensquote:
Een van de beste optredens in de Nederlandse talntenjachtgeschiedenis.quote:
Hoezo niet? Dan eindig je vaak boven je standaard... Anja, Nigel...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kunt beter niet gepusht worden door Oidale.
Dat dus!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een van de beste optredens in de Nederlandse talntenjachtgeschiedenis.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:33 schreef Bellatrix het volgende:
http://search.twitter.com/search?q=Sumera
quote:Mitsjol: @artamisia doe ff rustig joh.. sumera is fucking onzeker en dus totaal niet arrogant. even beter nadenken.
Klopt. Dit overtreft zelfs het moment dat Hind afviel en Jim doorging naar de finale van Idols.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:16 schreef Joooo-pi het volgende:
Dit is wel de slechtste wending in X-Factor/Idols ooit...
http://twitter.com/xfactorboycotquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:33 schreef Bellatrix het volgende:
http://search.twitter.com/search?q=Sumera
Je bent het vast met me eens dat dit de beste was he?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een van de beste optredens in de Nederlandse talntenjachtgeschiedenis.
die zit nu in een reclame toch?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:35 schreef Tomoya het volgende:
En van wie hoor je nog wel eens wat? Alleen Nikki en dan moet je nog heel goed zoeken.
dat was inderdaad een van de meest briljante optredens die ik ooit gezien heb bij een talentenjachtquote:
Ik vind het sowieso de meest dramatisch slechte editie van welke Idols/XFA dan ook.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:34 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Klopt. Dit overtreft zelfs het moment dat Hind afviel en Jim doorging naar de finale van Idols.
quote:
Ik vond het ook helemaal niets en was erg blij dat Nikki won. En die scoort nog steeds goed, dus terechte winnares.quote:
Die heeft net een nieuwe single uit...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:35 schreef Tomoya het volgende:
En van wie hoor je nog wel eens wat? Alleen Nikki en dan moet je nog heel goed zoeken.
het is boycotdag vandaagquote:
Raffaelaquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:35 schreef Oidale het volgende:
[..]
Je bent het vast met me eens dat dit de beste was he?
Nou, wat dat betreft staat X Factor 1 bij mij toch wel op eenzame laagte.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso de meest dramatisch slechte editie van welke Idols/XFA dan ook.
Wat dacht u hiervan?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Raffaela![]()
! Dat was ook de beste IDO-editie ooit.
nikki, jamai, jim, hind, borisquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:35 schreef Tomoya het volgende:
Lisa's album gaat als een speer. Veel Idols kandidaten scoren nu erg goed in musicals. Boris gaat erg goed in zijn genre. Enz enz enz.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:35 schreef Tomoya het volgende:
Floortjequote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Raffaela![]()
Btw, die finale toenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Raffaela![]()
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:34 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Klopt. Dit overtreft zelfs het moment dat Hind afviel en Jim doorging naar de finale van Idols.
Ik vond de halve finale leuker.quote:
Nou, nee. Dat was nog een graadje erger. Hind eruit en mister monotoon Jim in de finalequote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:34 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Omg, daarmee zaten we met FOK! in de zaalquote:
Jim was de BAD BOYZ van toen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb die Idols niet gezien maar was dat ook niet een gevalletje van nukkige-Hind die niet overal in de smaak viel en Jim wel?
precies, dat was echt onbegrijpelijk...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:39 schreef dubbel1 het volgende:
[..]
Nou, nee. Dat was nog een graadje erger. Hind eruit en mister monotoon Jim in de finale
Oh ja? Ik niet. Bij de meeste talentenshows konden alleen de nummers 1 en 2 zuiver zingen. De rest zong echt regelmatig erg vals. Bij deze X-factor gaat het zuiver zingen veel beter.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso de meest dramatisch slechte editie van welke Idols/XFA dan ook.
Waren we daar bij? Of waren we bij de Charlene-editie?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vond de halve finale leuker.
Exit vanEllen
.
.
Oh nee wij waren bij de Ellen exit. Dat zal ik nooit vergeten.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Waren we daar bij? Of waren we bij de Charlene-editie?
absoluut..quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:41 schreef dubbel1 het volgende:
[..]
Oh ja? Ik niet. Bij de meeste talentenshows konden alleen de nummers 1 en 2 zuiver zingen. De rest zong echt regelmatig erg vals. Bij deze X-factor gaat het zuiver zingen veel beter.
Mee eensquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jim was de BAD BOYZ van toen.
Hind was niet echt nukkig, was juist heel sympathiek, vind ik dan.
Ik had 'm in de hoofdrol bij Joseph (atATcDc). Qua zang echt niets op aan te merken. Al had Freek wel een lekkerder lijfquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:41 schreef motorbloempje het volgende:
Ik moet zeggen, ik heb Les Miserables gezien, met Jamai. Mijn moeder vroeg me mee, en eigenlijk had ik daar geen zin in. Een cast met Jamai![]()
maar toen ik eenmaal geweest was, vond ik Jamai een van de beste zangers en de grootste verrassing van die musical, en da's best moeilijk, want ik ben zéér kritisch als het gaat om wie Les Mis mogen zingen en wie niet
Jamai heeft heel veel bijgeleerd. Tijdens world idol ws hij nog het lachertje van de uitzending, maar inmiddels zingt hij vrij goed ja.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:41 schreef motorbloempje het volgende:
Ik moet zeggen, ik heb Les Miserables gezien, met Jamai. Mijn moeder vroeg me mee, en eigenlijk had ik daar geen zin in. Een cast met Jamai![]()
Met Sharon enzo toch?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:37 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Nou, wat dat betreft staat X Factor 1 bij mij toch wel op eenzame laagte.
ik ben blij dat Jamai voor de musical heeft gekozen. Hij is gewoon geen popster maar een hele goede musicalsterquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:41 schreef motorbloempje het volgende:
maar toen ik eenmaal geweest was, vond ik Jamai een van de beste zangers en de grootste verrassing van die musical, en da's best moeilijk, want ik ben zéér kritisch als het gaat om wie Les Mis mogen zingen en wie niet
Dony is ook niet bepaald standaard, maar die wordt wel gewaardeerd.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:42 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Hetzelfde met Sumera, ik zie er werkelijk niets arrogants in, ik vind haar juist lief overkomen.
Maar afwijken van de standaard wordt in Nederland weer eens niet gewaardeerd.![]()
true.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben blij dat Jamai voor de musical heeft gekozen. Hij is gewoon geen popster maar een hele goede musicalster
maar Freek is dan ook een klasse apartquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had 'm in de hoofdrol bij Joseph (atATcDc). Qua zang echt niets op aan te merken. Al had Freek wel een lekkerder lijf.
Ja en X6. En Richiequote:
Maar hij is knuffelbaar. Dat is heel wat anders.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dony is ook niet bepaald standaard, maar die wordt wel gewaardeerd.
Oh ja.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja en X6. En Richie. En Marianne, die in de eerste aflevering een van haar eigen acts eruit gooide
.
Marianne was ook wel leukquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh ja.
Ik vond Marianne wel leuk eigenlijk.
Oh, zeker. Zij had al veel meer muziekkennis dan 'Stees'.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Marianne was ook wel leuk. Die mogen ze zo in de plaats van Stacey zetten.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:45 schreef Dizer het volgende:
Ik wacht op de foto van hind met haar uitgelopen makeup
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:35 schreef Oidale het volgende:
[..]
Je bent het vast met me eens dat dit de beste was he?
Twee wel hele goede optredensquote:
'Gezellige' dikkerds zijn anders wel redelijk standaard in NL.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dony is ook niet bepaald standaard, maar die wordt wel gewaardeerd.
Maar niet neukbaar. Sumera dan weer wel, denk ik. Dat moet toch ook voor iets geldenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar hij is knuffelbaar. Dat is heel wat anders.
Mwah, ik zie niet zo vaak een Dony hoor....als ie nou nog blank was.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:47 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
'Gezellige' dikkerds zijn anders wel redelijk standaard in NL.
Check!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:47 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
'Gezellige' dikkerds zijn anders wel redelijk standaard in NL.
Ik zou sowieso niet met Beyonce (barbiegirl) vergeleken willen worden, maar ik snap wat je bedoelt en je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:49 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vind het wel onzin dat Sumera de Nederlandse Beyonce wordt genoemd. Zou ze willen.
*proest*quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:51 schreef Symphonic het volgende:
maar bij Xfactor hoort wmb ook een fairplay factor,
Hier snap ik niets van, maar slaap lekker.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:51 schreef Symphonic het volgende:
maar bij Xfactor hoort wmb ook een fairplay factor, en dan heeft de juiste gewonnen vandaag.
Wat mij betreft bij 'Hair' trouwens.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond Kelvins optredens vandaag echt vrij slecht. Ain't got no life hoort bij mij gewoon bij Nina Simone.
Ze zingt wel de sterren van de hemel, en ze zet een show neer, en ze ziet er goed uit, barbiegirl of niet.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zou sowieso niet met Beyonce (barbiegirl) vergeleken willen worden, maar ik snap wat je bedoelt en je hebt gelijk.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond Kelvins optredens vandaag echt vrij slecht. Ain't got no life hoort bij mij gewoon bij Nina Simone.
En met DIE versie in mijn hoofd ga ik slapen.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze zingt wel de sterren van de hemel, en ze zet een show neer, en ze ziet er goed uit, barbiegirl of niet.;-)
Hij zong got my balls.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ie ook ''I got my boobies'' zong?
Hij zong "I got my balls"quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ie ook ''I got my boobies'' zong?
Ja, mooie versie deze.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Mwa, vind ik niet. Maar sowieso is het beter dan Kelvins versie(s) van vandaagquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Nina Simone is zo doodgedraaid. Jammer. Ik kan het niet meer aanhoren.
Iedereen vangt weer andere nummers te vaak op.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mwa, vind ik niet. Maar sowieso is het beter dan Kelvins versie(s) van vandaag.
Ik vind die versie helemaal niksquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:56 schreef Tha_Erik het volgende:
asociaal is een beter statementquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:53 schreef dubbel1 het volgende:
[..]
Ja, Sumera reageerde niet lief genoeg tegen Kelvin
Ik heb vast iets gemist.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
asociaal is een beter statement
Ik had Kelvin vandaag stevig op de laatste plaats staan, maar door zulk gedrag creeër je vanzelf een gunfactor.
En zo slecht heeft de jury dat niet doorzien.
En meer zeg ik er niet meer over.............
Ik zie het nu pas, ........ je bent een man.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zou sowieso niet met Beyonce (barbiegirl) vergeleken willen worden, maar ik snap wat je bedoelt en je hebt gelijk.
Ik heb Sumera de afgelopen weken ook gezien en er iets niets mis met dat meisje. Dat ze op het moment dat haar nachtmerrie uitkwam even niet juist reageerde, vergeef ik haar meteen. Dat overdreven gedoe van 'zie mij eens sportief zijn' komt me ook de strot uit.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had Kelvin vandaag stevig op de laatste plaats staan, maar door zulk gedrag creeër je vanzelf een gunfactor.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:19 schreef UltraR het volgende:
Ik was erbij vanavond. (In Romy-shirt, waar ik nog op werd aangesproken door de crew)
Geweldig. Echt een supershow!
Verrassend genoeg vond ik Maaike de topper van de avond. Met name son of a preacher man was echt geniaal.
Dony heeft m'n hart definitief veroverd. Wat een geweldige gozer is dat. Niemand die de zaal ook zó achter zich had als hij.
Sing-off tussen Sumera en Kelvin was terecht. Sumera was saaaaai. Daar mag ze Stacey wel even voor bedanken voor de kansloze nummerkeuze.
Toen zij in de herkansing kwamen dacht ik "einde verhaal voor Kelvin." Maar hij kreeg de zaal zó extreem achter zich bij zijn optreden dat dat de jury naar zijn kant deed overslaan. Beetje vreemd overigens. Het was eigenlijk alleen maar een hoop rennen wat hij deed... Maar ja, ik klaag niet, Sumera eruit!!!!! Wat een geweldige verrassing, de avond kon definitief niet meer stuk. (Haar stem deed me in het echt -nog- meer gruwen, echt vreselijk.)
Conclusie van vanavond is voor mij dat het aanwezige publiek echt opvallend veel invloed heeft. Zowel qua gejuich bij, met name, de overzichtfilmpjes wat veel invloed heeft, denk ik, op de stemmers thuis. En op de jury qua reactie bij de herkansingen.
Tenslotte... Wat is die Stacey onvoorstelbaar dom!
Echt niet te geloven. Een 3 minuten durende cursus "hoe gooi ik mijn eigen glazen in?" bij het afbranden van Kelvin. Zaal keerde zich en masse tegen haar en haar pupil Sumera. Zo ontzettend dom. Ik moest meteen denken aan Agnes Kant die Geert Wilder persoonlijk aanviel in een tv-debat, wat haar haar politieke carričre kostte.
Maar goed, ze heeft gelukkig nog maar 1 kandidaat over. Haha Stacey. Opeens niet meer zo florissant hoe je ervoor staat he?
Zo, nu naar bed en morgen reageer ik nog wel in de verschillende kandidaten-topics. En in dat van megamuts Stacey.
Daar stopte ik met lezen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:19 schreef UltraR het volgende:
Dony heeft m'n hart definitief veroverd. Wat een geweldige gozer is dat. Niemand die de zaal ook zó achter zich had als hij.
Ik moest hierom hardop lachenquote:Tenslotte... Wat is die Stacey onvoorstelbaar dom!
Echt niet te geloven. Een 3 minuten durende cursus "hoe gooi ik mijn eigen glazen in?" bij het afbranden van Kelvin. Zaal keerde zich en masse tegen haar en haar pupil Sumera. Zo ontzettend dom. Ik moest meteen denken aan Agnes Kant die Geert Wilders persoonlijk aanviel in een tv-debat, wat haar haar politieke carričre kostte.
Maar goed, ze heeft gelukkig nog maar 1 kandidaat over. Haha Stacey. Opeens niet meer zo florissant hoe je ervoor staat he?
en dat zou je niet moeten doen, want er staat redelijk beschreven hoe zo'n show werkt.quote:
Ik weet precies hoe zo'n show werkt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dat zou je niet moeten doen, want er staat redelijk beschreven hoe zo'n show werkt.
Reaction pic: http://img230.imageshack.us/img230/7013/76644157.pngquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik was erbij vanavond. (In Romy-shirt, waar ik nog op werd aangesproken door de crew)
Geweldig. Echt een supershow!
Verrassend genoeg vond ik Maaike de topper van de avond. Met name son of a preacher man was echt geniaal.
Sing-off tussen Sumera en Kelvin was terecht. Sumera was saaaaai. Daar mag ze Stacey wel even voor bedanken voor de kansloze nummerkeuze.
Toen zij in de herkansing kwamen dacht ik "einde verhaal voor Kelvin." Maar hij kreeg de zaal zó extreem achter zich bij zijn optreden dat dat de jury naar zijn kant deed overslaan. Beetje vreemd overigens. Het was eigenlijk alleen maar een hoop rennen wat hij deed... Maar ja, ik klaag niet, Sumera eruit!!!!! Wat een geweldige verrassing, de avond kon definitief niet meer stuk. (Haar stem deed me in het echt -nog- meer gruwen, echt vreselijk.)
Conclusie van vanavond is voor mij dat het aanwezige publiek echt opvallend veel invloed heeft. Zowel qua gejuich bij, met name, de overzichtfilmpjes wat veel invloed heeft, denk ik, op de stemmers thuis. En op de jury qua reactie bij de herkansingen.
Tenslotte... Wat is die Stacey onvoorstelbaar dom!
Echt niet te geloven. Een 3 minuten durende cursus "hoe gooi ik mijn eigen glazen in?" bij het afbranden van Kelvin. Zaal keerde zich en masse tegen haar en haar pupil Sumera. Zo ontzettend dom. Ik moest meteen denken aan Agnes Kant die Geert Wilders persoonlijk aanviel in een tv-debat, wat haar haar politieke carričre kostte.
Zo, nu naar bed en morgen reageer ik nog wel in de verschillende kandidaten-topics. En in dat van megamuts Stacey.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:16 schreef speknek het volgende:
God jullie hebben er echt geen verstand van heh.
Ik kom wel terug in dit topic als Sumera gewonnen heeft.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet nog even deze quoten hoor
[..]
ik vond de keuze van BB en Maaike erg goed.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:53 schreef ThunderBitch het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar de muziekkeuzes (de meeste) die gemaakt zijn, vind ik onbegrijpelijk.
V.w.b. de big band serie vind ik die van Bad Boyz nog het best gekozen (al ben ik geen fan). Had meer van dat soort nummers verwacht. De coaches willen vast vernieuwend zijn en niet de uitgesproken liedjes ten gehore laten brengen, maar ik moet zeggen, dan kun je het beter beoordelen omdat je de nummers heel goed kent.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vond de keuze van BB en Maaike erg goed.
Het eerste nummer van SUmera was overigens ook goed gekozen. Voor de rest vond ik het BigBand gehalte erg tegenvallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Tuurlijk joh.quote:En nee, het is helemaal niet strategisch gedaan. Dat bedacht ik me pas later dat er een heel grote concurrent weg was.
Nou, Gordon is er in ieder geval niet bij, dus dan hoef je niet naar die grafkop te kijkenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:32 schreef chufi het volgende:
Gaat er vrijdag überhaupt nog iemand kijken ......?
Ja waarom nietquote:Op maandag 17 mei 2010 20:32 schreef chufi het volgende:
Waarom nietquote:Op maandag 17 mei 2010 20:32 schreef chufi het volgende:
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja waarom niet? Een van de slechtste kandidaten is eruit dus het kan alleen nog maar beter worden toch
?
quote:
Ja dat was dan ook een geniaal optreden, daarna ging het steed harder bergafwaarts.quote:
Daarom viel het me nu alleen even op dat je haar een van de slechtste kandidaten noemtquote:Op maandag 17 mei 2010 20:47 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja dat was dan ook een geniaal optreden, daarna ging het steed harder bergafwaarts.
Je hebt gelijk, 4Granted is er inderdaad al een tijdje uit.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja waarom niet? Een van de slechtste kandidaten is eruit dus het kan alleen nog maar beter worden toch
?
Er zijn in de tussentijd toch ook een heleboel kandidaten al weggegaan?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:48 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Daarom viel het me nu alleen even op dat je haar een van de slechtste kandidaten noemt
Die deden niet mee afgelopen vrijdag, vriend.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:50 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, 4Granted is er inderdaad al een tijdje uit.
Niet per se omdat Sumera eruit is. Ook omdat er zoveel slechte kandidaten nog in zitten, de jury compleet ongeloofwaardig is en het stemgedrag van de kijker totaal belachelijk.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom nietOmdat sumera eruit is? Doe niet zo kinderachtig
de show draaide niet alleen om haar hoor
Dat meen je.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Die deden niet mee afgelopen vrijdag, vriend.
Weet ik niet, maar dat is elke week weer de vraag. Anders kijk ik zaterdag of zondag wel.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:32 schreef chufi het volgende:
Denk het wel.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:32 schreef chufi het volgende:
Nou ja Maaike en Jaap zijn echt geen slechte kandidaten hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 20:54 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Niet per se omdat Sumera eruit is. Ook omdat er zoveel slechte kandidaten nog in zitten, de jury compleet ongeloofwaardig is en het stemgedrag van de kijker totaal belachelijk.
Dat gaat wel gebeuren hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel een uitstekende overview.Alleen een cd voor Dony gaat me wat te ver.
Ja, waarschijnlijk Jaap en Maaike want dan is het doel bereikt, alle kwaliteit uit de show.quote:
Nee? Waarom?quote:
de 28stequote:
Omdat Justin Bieber?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk niet dat Kelvin in de herkansing staat vanavond
Ik denk dat ie er uitligt vanavondquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:24 schreef charmed_angel het volgende:
Paparazziquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:33 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat is het genre vanavond? Is dat al bekend?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:24 schreef charmed_angel het volgende:
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:
Das een goeie vraagquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:36 schreef Bellatrix het volgende:
Oh. Maaike zegt nu dat het allemaal nummers zijn van mensen die een blunder hebben begaan.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das een goeie vraag
Dit is het enige wat ik weet...:
[..]
Oh ja, beetje lastig, ben nu ook zeker benieuwd wat voor liedjes dat worden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das een goeie vraag
Dit is het enige wat ik weet...:
[..]
Het is denk ik ook hetzelfde.. alleen dan 'specifieker'quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
etc... waarom geen POP thema.. is het zelfde
Poeh Poeh... dat maakt het voor het liedje echt niks uitquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is denk ik ook hetzelfde.. alleen dan 'specifieker'
Breng ze niet op ideeen.quote:
Bad Boyz moeten eruit!quote:
Que huh hoe wie wat? Hoezo? Waar is Gordon? En waarom Edsilia?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:03 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Bad Boyz moeten eruit!
Nu hebben ze gelukkig niet die vadsige Gordon die op de jurydesk los gaat
misschien gaat Edsilia wel spontaan meezingen
Gordon heeft een optreden in de Arena, zoals hij al 4000x heeft gezegd in de vorige liveshow. Edsilia Rombley vervangt hemquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Que huh hoe wie wat? Hoezo? Waar is Gordon? En waarom Edsilia?
Edsiliaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:11 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Gordon heeft een optreden in de Arena, zoals hij al 4000x heeft gezegd in de vorige liveshow. Edsilia Rombley vervangt hem
quote:Paparazzi
Vanavond staat alles in het teken van verse roddels en schandalen. Het thema is paparazzi. De laatste 5 kandidaten van X FACTOR gaan nummers zingen van artiesten die niet bang zijn voor een relletje. Kelvin, Jaap, Dony, Maaike en de BadBoyz strijden vanavond allemaal voor een plek in de halve finale van volgende week.
Edsilia Rombley
De BadBoyz moeten het zonder “Papa Gordon” doen vanavond. Gordon staat in een volgepakte Amsterdam ArenA waar de Toppers hun tweede concert geven. Edsilia Rombley zal de taak van Gordon overnemen
Macy Gray
De grootste hit van Macy Gray is het nummer I Try wat in Nederland in de Top 40 terecht kwam. In 2001 won Macy Gray de Grammy Award voor Beste Vrouwelijke Bijdrage in de categorie pop voor ditzelfde nummer. Vanavond zal ze in X FACTOR haar nieuwe single "Beauty in the World" zingen.
Backstage
Vanaf 20:15 zullen Eva & Nathalie je weer meenemen achter de schermen van X FACTOR. Hier zien we de juryleden zich voorbereiden op de LIVESHOW en de kandidaten zich gereed maken voor de optredens. Kijk vanavond vanaf 20:15 via www.xfactor.nl naar de backstageshow
bedankt voor de informatiequote:
geen Kelvinquote:
het is mooi weer hequote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Niks mee te maken..
Ik lig al vanaf zaterdag ochtend 6:30uur in een slaapzak voor de tv te wachten...
quote:
Schiet op danquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:14 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik kom eraan hoor, moet nog ff paar dingen afronden !!
quote:
quote:
Mijn BS faaltquote:
Ik ben voor Dony......dat hij eruit gestemt wordt danquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:19 schreef iBenny het volgende:
"Voor wie zijn jullie?'
'Voor Jaap...ennnuuuh *lange stilte*,... Jaap eigenlijk alleen'
O.a., ik zit overal geloof ikquote:
Dat zei iemand in het publiek hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben voor Dony......dat hij eruit gestemt wordt dan
Anyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:21 schreef Anonymousz het volgende:
niet zo veel fokkers aanwezig
Wijntje ?quote:
Eensquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:22 schreef Anonymousz het volgende:
ik had liever dat stacey wegging ivp gordon vandaag
Ik had liever dat Gordon *HELEMAAL* weg gingquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:22 schreef Anonymousz het volgende:
ik had liever dat stacey wegging ivp gordon vandaag
ik walg echt van staceyquote:
Gordon is wel goed bezig dit seizoen.. die hoort erbijquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:24 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik had liever dat Gordon *HELEMAAL* weg ging
eensquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:24 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik had liever dat Stacey *HELEMAAL* weg ging
Joooo-piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Joooo-piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
mag ik?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
Wijn en Prinsessengebak
[ afbeelding ]
Hier ookquote:
backstagequote:
Die doet het ook nietquote:
Mobloooooooooooooooooooooooquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:29 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!!!!
ben wat laat! maar heb net een nieuwe camera gekochtdus at wat later dan verwacht en zulks
![]()
maar, hoi!
goeie vraagquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kom maar halen, ik heb er nog 3 over
Wie mag eruit van jou?
Vorige week hadden we een feestje
hihi! dank je!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:30 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Moblooooooooooooooooooooooo
Jammer dat je niet hebt gewonnen bij de fok!-idols, ik had op je gestemd !!
quote:
Geloof mijn droom van vannacht, Kelvin staat niet in de herkansing vanavond!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:30 schreef D. het volgende:
Zag ik het gewoon slecht, of heeft Kevin daadwerkelijk een scheermesje gevonden?
BS?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:31 schreef Kally het volgende:
Kan iemand even een link plaatsen please
ik ga voor Dony hoor, BadBoyz vind ik nog even leukquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:30 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
goeie vraag
Dony of Badboys
maar ik verwacht dat Kelvin eruit gaat
vorig week was leuk
Ook nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/components/vipchat/xfactor3/backstage/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |