quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:31 schreef motorbloempje het volgende:
maar wat wil zo iemand als Sumira doen als ze 'doorbreekt' en commentaar krijgt dat haar niet aanstaat? Als haar platen niet verkopen en haar concerten niet lopen..pruilen en gaan huilen? Daar win je echt geen extra fans mee hoor? Met een houding als die van Kelvin wel.
Oh, dat mensquote:
Een van de beste optredens in de Nederlandse talntenjachtgeschiedenis.quote:
Hoezo niet? Dan eindig je vaak boven je standaard... Anja, Nigel...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kunt beter niet gepusht worden door Oidale.
Dat dus!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een van de beste optredens in de Nederlandse talntenjachtgeschiedenis.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:33 schreef Bellatrix het volgende:
http://search.twitter.com/search?q=Sumera
quote:Mitsjol: @artamisia doe ff rustig joh.. sumera is fucking onzeker en dus totaal niet arrogant. even beter nadenken.
Klopt. Dit overtreft zelfs het moment dat Hind afviel en Jim doorging naar de finale van Idols.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:16 schreef Joooo-pi het volgende:
Dit is wel de slechtste wending in X-Factor/Idols ooit...
http://twitter.com/xfactorboycotquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:33 schreef Bellatrix het volgende:
http://search.twitter.com/search?q=Sumera
Je bent het vast met me eens dat dit de beste was he?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een van de beste optredens in de Nederlandse talntenjachtgeschiedenis.
die zit nu in een reclame toch?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:35 schreef Tomoya het volgende:
En van wie hoor je nog wel eens wat? Alleen Nikki en dan moet je nog heel goed zoeken.
dat was inderdaad een van de meest briljante optredens die ik ooit gezien heb bij een talentenjachtquote:
Ik vind het sowieso de meest dramatisch slechte editie van welke Idols/XFA dan ook.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:34 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Klopt. Dit overtreft zelfs het moment dat Hind afviel en Jim doorging naar de finale van Idols.
quote:
Ik vond het ook helemaal niets en was erg blij dat Nikki won. En die scoort nog steeds goed, dus terechte winnares.quote:
Die heeft net een nieuwe single uit...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:35 schreef Tomoya het volgende:
En van wie hoor je nog wel eens wat? Alleen Nikki en dan moet je nog heel goed zoeken.
het is boycotdag vandaagquote:
Raffaelaquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:35 schreef Oidale het volgende:
[..]
Je bent het vast met me eens dat dit de beste was he?
Nou, wat dat betreft staat X Factor 1 bij mij toch wel op eenzame laagte.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso de meest dramatisch slechte editie van welke Idols/XFA dan ook.
Wat dacht u hiervan?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Raffaela![]()
! Dat was ook de beste IDO-editie ooit.
nikki, jamai, jim, hind, borisquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:35 schreef Tomoya het volgende:
Lisa's album gaat als een speer. Veel Idols kandidaten scoren nu erg goed in musicals. Boris gaat erg goed in zijn genre. Enz enz enz.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:35 schreef Tomoya het volgende:
Floortjequote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Raffaela![]()
Btw, die finale toenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Raffaela![]()
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:34 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Klopt. Dit overtreft zelfs het moment dat Hind afviel en Jim doorging naar de finale van Idols.
Ik vond de halve finale leuker.quote:
Nou, nee. Dat was nog een graadje erger. Hind eruit en mister monotoon Jim in de finalequote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:34 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Omg, daarmee zaten we met FOK! in de zaalquote:
Jim was de BAD BOYZ van toen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb die Idols niet gezien maar was dat ook niet een gevalletje van nukkige-Hind die niet overal in de smaak viel en Jim wel?
precies, dat was echt onbegrijpelijk...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:39 schreef dubbel1 het volgende:
[..]
Nou, nee. Dat was nog een graadje erger. Hind eruit en mister monotoon Jim in de finale
Oh ja? Ik niet. Bij de meeste talentenshows konden alleen de nummers 1 en 2 zuiver zingen. De rest zong echt regelmatig erg vals. Bij deze X-factor gaat het zuiver zingen veel beter.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso de meest dramatisch slechte editie van welke Idols/XFA dan ook.
Waren we daar bij? Of waren we bij de Charlene-editie?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vond de halve finale leuker.
Exit vanEllen
.
.
Oh nee wij waren bij de Ellen exit. Dat zal ik nooit vergeten.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Waren we daar bij? Of waren we bij de Charlene-editie?
absoluut..quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:41 schreef dubbel1 het volgende:
[..]
Oh ja? Ik niet. Bij de meeste talentenshows konden alleen de nummers 1 en 2 zuiver zingen. De rest zong echt regelmatig erg vals. Bij deze X-factor gaat het zuiver zingen veel beter.
Mee eensquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jim was de BAD BOYZ van toen.
Hind was niet echt nukkig, was juist heel sympathiek, vind ik dan.
Ik had 'm in de hoofdrol bij Joseph (atATcDc). Qua zang echt niets op aan te merken. Al had Freek wel een lekkerder lijfquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:41 schreef motorbloempje het volgende:
Ik moet zeggen, ik heb Les Miserables gezien, met Jamai. Mijn moeder vroeg me mee, en eigenlijk had ik daar geen zin in. Een cast met Jamai![]()
maar toen ik eenmaal geweest was, vond ik Jamai een van de beste zangers en de grootste verrassing van die musical, en da's best moeilijk, want ik ben zéér kritisch als het gaat om wie Les Mis mogen zingen en wie niet
Jamai heeft heel veel bijgeleerd. Tijdens world idol ws hij nog het lachertje van de uitzending, maar inmiddels zingt hij vrij goed ja.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:41 schreef motorbloempje het volgende:
Ik moet zeggen, ik heb Les Miserables gezien, met Jamai. Mijn moeder vroeg me mee, en eigenlijk had ik daar geen zin in. Een cast met Jamai![]()
Met Sharon enzo toch?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:37 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Nou, wat dat betreft staat X Factor 1 bij mij toch wel op eenzame laagte.
ik ben blij dat Jamai voor de musical heeft gekozen. Hij is gewoon geen popster maar een hele goede musicalsterquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:41 schreef motorbloempje het volgende:
maar toen ik eenmaal geweest was, vond ik Jamai een van de beste zangers en de grootste verrassing van die musical, en da's best moeilijk, want ik ben zéér kritisch als het gaat om wie Les Mis mogen zingen en wie niet
Dony is ook niet bepaald standaard, maar die wordt wel gewaardeerd.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:42 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Hetzelfde met Sumera, ik zie er werkelijk niets arrogants in, ik vind haar juist lief overkomen.
Maar afwijken van de standaard wordt in Nederland weer eens niet gewaardeerd.![]()
true.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben blij dat Jamai voor de musical heeft gekozen. Hij is gewoon geen popster maar een hele goede musicalster
maar Freek is dan ook een klasse apartquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had 'm in de hoofdrol bij Joseph (atATcDc). Qua zang echt niets op aan te merken. Al had Freek wel een lekkerder lijf.
Ja en X6. En Richiequote:
Maar hij is knuffelbaar. Dat is heel wat anders.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dony is ook niet bepaald standaard, maar die wordt wel gewaardeerd.
Oh ja.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja en X6. En Richie. En Marianne, die in de eerste aflevering een van haar eigen acts eruit gooide
.
Marianne was ook wel leukquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh ja.
Ik vond Marianne wel leuk eigenlijk.
Oh, zeker. Zij had al veel meer muziekkennis dan 'Stees'.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Marianne was ook wel leuk. Die mogen ze zo in de plaats van Stacey zetten.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:45 schreef Dizer het volgende:
Ik wacht op de foto van hind met haar uitgelopen makeup
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:35 schreef Oidale het volgende:
[..]
Je bent het vast met me eens dat dit de beste was he?
Twee wel hele goede optredensquote:
'Gezellige' dikkerds zijn anders wel redelijk standaard in NL.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dony is ook niet bepaald standaard, maar die wordt wel gewaardeerd.
Maar niet neukbaar. Sumera dan weer wel, denk ik. Dat moet toch ook voor iets geldenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar hij is knuffelbaar. Dat is heel wat anders.
Mwah, ik zie niet zo vaak een Dony hoor....als ie nou nog blank was.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:47 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
'Gezellige' dikkerds zijn anders wel redelijk standaard in NL.
Check!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:47 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
'Gezellige' dikkerds zijn anders wel redelijk standaard in NL.
Ik zou sowieso niet met Beyonce (barbiegirl) vergeleken willen worden, maar ik snap wat je bedoelt en je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:49 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vind het wel onzin dat Sumera de Nederlandse Beyonce wordt genoemd. Zou ze willen.
*proest*quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:51 schreef Symphonic het volgende:
maar bij Xfactor hoort wmb ook een fairplay factor,
Hier snap ik niets van, maar slaap lekker.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:51 schreef Symphonic het volgende:
maar bij Xfactor hoort wmb ook een fairplay factor, en dan heeft de juiste gewonnen vandaag.
Wat mij betreft bij 'Hair' trouwens.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond Kelvins optredens vandaag echt vrij slecht. Ain't got no life hoort bij mij gewoon bij Nina Simone.
Ze zingt wel de sterren van de hemel, en ze zet een show neer, en ze ziet er goed uit, barbiegirl of niet.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zou sowieso niet met Beyonce (barbiegirl) vergeleken willen worden, maar ik snap wat je bedoelt en je hebt gelijk.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond Kelvins optredens vandaag echt vrij slecht. Ain't got no life hoort bij mij gewoon bij Nina Simone.
En met DIE versie in mijn hoofd ga ik slapen.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze zingt wel de sterren van de hemel, en ze zet een show neer, en ze ziet er goed uit, barbiegirl of niet.;-)
Hij zong got my balls.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ie ook ''I got my boobies'' zong?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |