Wie had wat gedaan dan? Dat heb ik even gemist volgens mij...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:49 schreef Symphonic het volgende:
Owwww ik geniet hier zo van...
Weet je, als ze normaal had gedaan tegen Kelvin had ik misschien niet zo gereageerd, maar als je zo'n onsportief kutwijf bent mag je van mij weg...
Er zaten 3 echt potentiele sterren in en dat zijn Sumera, Maaike en Jaap... en dan nu al Sumera eruit. Straks kijkt Maaike 1 keer perongelul zogenaamd arrogant in de camera en dan is ook half fok tegen haar. Zo gaat dat in dit land. Kijk je als meisje even verkeerd in de camera dan ben je de klos.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:52 schreef eightone. het volgende:
Nou, episode over, X-Factor word nu wel een beetje een talentloze show.
Bad Boys of Dony er niet uit, maar Sumera. Tegen alle verwachtingen in.
Geen van beide...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:54 schreef henrydg het volgende:
Poll: Blijf jij nog X Factor kijken?Ja! Kelvin was véél beter! Nee! Sumera was véél beter!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Verschrikkelijk jaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:48 schreef LeNick het volgende:
Dat Nederlands Engels van haar is ook zo tenenkrommend.
Denk ik ook.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
En toch denk ik dat Erik en Gordon tactisch hebben gestemdZoals het ook moet! Strijd tussen de juryleden ook!
Maar dat is ook gewoon slim. JA Sumera is beter dan Kelvin, dus LOGISCH dat ze de beste van de twee naar huis sturen!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:53 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel zeker. Dat lulverhaal sloeg ook nergens op.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:55 schreef Symphonic het volgende:
Het is stiiiiiiiil aan de overkant, het is stiiiiiiil aan de overkant![]()
![]()
![]()
Dat klopt wel. Ik denk eigenlijk dat er best een last van haar schouders zal vallen, maar dat ze nu echt enorm baalt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:54 schreef promiss79 het volgende:
Eigenlijk wel terecht. Ze mist iets van een 'drive' om door te gaan en ballen te tonen..
![]()
echt nietquote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zegt wmb ook wel heel veel. kommop zeg, doe niet zo lamlendig en wees even realistisch en normaal. raap jezelf bij elkaar en bedank de mensen even die wel voor je gestemd hebben en zulks..
* iBenny ookquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
* charmed_angel heeft medelijden met Marlalala
everyone got een meningquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |