amenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:51 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik sowieso.
X Factor publiek![]()
Die debielen wijven die gaan voor BB omdat ze er leuk uitzien, Eric en mede-debiel Gordon kiezen voor Kelvin omdat hij door het publiek rent.
Dit klopt gewoon niet.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:51 schreef Joooo-pi het volgende:
Dony, kom nou
Kelvin, kom nou
Sumera is toch heul veul beter!!!
Jeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjj voor jaap dusquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:50 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is het vooral
Al die non-talenten gaan door
Hi!quote:
quote:
Wat deed ze dan eigenlijkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:50 schreef Symphonic het volgende:
Owwww ik geniet hier zo van...
Weet je, als ze normaal had gedaan tegen Kelvin had ik misschien niet zo gereageerd, maar als je zo'n onsportief kutwijf bent mag je van mij weg...
als Symphonic en Hara en ik dan ook stoppenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:51 schreef Rauzer het volgende:
Ik ga ook stoppen met kijken trouwens! -Vaduz- doe je mee
?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:51 schreef Mike het volgende:
[..]
Het heet 'X-factor', niet 'wie kan het beste zingen'.
Overigens kan ik ook slecht tegen d'r stem...veel te veel vibrato bij zowat elk woord.
Woest van een televisieprogramma?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:47 schreef Injetta het volgende:
Typisch Nederland.
Je moet gewoon doorsnee zijn en lelijk en een underdog en vooral niet speciaal en apart...
Ik ben woest... Ik ga er niet meer naar kijken.
Ze zijn boos op het publiek?? Hoezo dan?
Die twee achterlijken Gordon en Eric stemmen haar er toch uit??????
Als je voor de act gaat kun jij maar beter Hollands Got Talent gaan kijken, X Factor gaat gewoon om de zang. Waarom zouden er anders allemaal zang coaches zijn en een jury met 'ervaring' in de muziekindustrie?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:51 schreef Mike het volgende:
[..]
Het heet 'X-factor', niet 'wie kan het beste zingen'.
Overigens kan ik ook slecht tegen d'r stem...veel te veel vibrato bij zowat elk woord.
en zoals ze zich gedroeg tov Kelvin was echt te ziek voor woorden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:49 schreef Mike het volgende:
Terecht dat ze eruit is, ze weet gewoon niet hoe ze zich moet gedragen op het podium. Ze staat er elke keer weer als een dood vogeltje en weet geen woord uit te brengen. Da's niet de X-Factor voor mij.
Dat vind ik helemaal niet logisch, als vakjury stem je voor de beste en niet voor degene die je toevallig vanuit entertainment overwegingen zijn toegewezen. Dan ben je dus gewoon slecht in je vak.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:50 schreef dubbel1 het volgende:
[..]
Van Angela is dat toch logisch. Die stemt voor haar eigen act. Het is om te kotsen van Gordon en Eric.
Daar ben ik ook geen fan van.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee die Kelvin staat er lekker bij
Het enige waar die tegen aan mag leunen is een gilette.
Ik neem de mod-taken dan wel overquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als Symphonic en Hara en ik dan ook stoppen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |