Maak dan wel een foto van zijn gezichtquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als we hem zien stappen we uit en tie wrap ik je (met kleren aan :p aan de auto vast, ok?
Daar heb je KEL-toegang voor nodig.quote:
Niet eens van mij aan de bulbar?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maak dan wel een foto van zijn gezicht
Daar kom ik nog steeds niet inquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar heb je KEL-toegang voor nodig.
En foliequote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
103 naaktfotos van DW, met oa Tie Wraps
Link naar dw.zip?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
103 naaktfotos van DW, met oa Tie Wraps
Duurt wel een paar maandenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:58 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Daar kom ik nog steeds niet inBlijkbaar maakte mijn e-mailtje geen indruk
eem een nieuwe sturen dan.
Nah, hij heeft foto;s van me met tiewraps waar ik naakt ben.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat hij dat dan zeker doet
Dat idee had ik alquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nah, hij heeft foto;s van me met tiewraps waar ik naakt ben.Of iig zo goed als naakt.
Ik heb ook en Bart gaat ze morgen uitproberenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en mn zweepjes
maar ik vond de folie het tofst
Ik bedoel dat DW mij een pmetje stuurt met haar foto's.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
yvonne haar pm box is kapot, overload.
ik ben jaloers op bart.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb ook en Bart gaat ze morgen uitproberen
Zal ik m;n sexy roze jurkje maar aandoen dan?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Hm, wel een goedidee btw, ik ga je gewoon een keer vastmaken aan de bullbar onderweg hoorff shoqueren
Nee.quote:
het keldertjequote:
Ik heb wel tie wraps.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben jaloers op bart.
maar goed, die heeft geen tie wraps.. en ik heb nu eextra brede zweepjes
maar ik gun je wel veel genot en plezier![]()
Hier gaat het altijd overal en nergens over dus dat maakt volgens mij niet veel uitquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:02 schreef DeLuna het volgende:
't Gaat hier alleen nog maar over bloedsex, bondages en andere niet-alledaagse-seksDaar hadden we toch juist KEL voor?
Niet iedereen heeft toegang tot KEL.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:02 schreef DeLuna het volgende:
't Gaat hier alleen nog maar over bloedsex, bondages en andere niet-alledaagse-seksDaar hadden we toch juist KEL voor?
Ik weet niet of iedereen het wel zo jammer vindquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft toegang tot KEL.
hoe sexyer hoe beter, dat weet jequote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zal ik m;n sexy roze jurkje maar aandoen dan?
industriële?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb wel tie wraps.
Morgen maar even een DVD'tje rippen
Ja maar het valt wel op.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier gaat het altijd overal en nergens over dus dat maakt volgens mij niet veel uit
Neem mee morgen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb wel tie wraps.
Morgen maar even een DVD'tje rippen
Ja en die krijg ik ook niet denk ik.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft toegang tot KEL.
ik ben blij dat het er rustig isquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet niet of iedereen het wel zo jammer vind
Ik wel.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet niet of iedereen het wel zo jammer vind
Ligt er gewoon aan wie er isquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar het valt wel op.Het gaat hier altijd overal over, da's het probleem niet, maar dit onderwerp komt steeds vaker terug
Ja, Trev wil niet over geitjes praten... vandaar!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar het valt wel op.Het gaat hier altijd overal over, da's het probleem niet, maar dit onderwerp komt steeds vaker terug
Dat wordt wel koud, ;s ochtends vroeg.quote:
Da's waar. En ik wil nou ook niet zeggen dat ik altijd met een onderwerp komquote:
Eerst ging ;t er nooit over neequote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind het niet gek met dat je eerst toestemming moet vragenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben blij dat het er rustig isook al is het soms wel ERG rustig
Hoezo dan?quote:
Ik begin met toch aan je wat af te vragenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, Trev wil niet over geitjes praten... vandaar!
Ik wil er ook in.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het niet gek met dat je eerst toestemming moet vragen
[..]
Hoezo dan?
heb standaard een dekentje in de auto, no problemoquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat wordt wel koud, ;s ochtends vroeg.
okequote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb standaard een dekentje in de auto, no problemo
Ik vind het niet erg hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Eerst ging ;t er nooit over neeDus?
Zal ik jou dan ook eens naakt vastbinden en op de foto zetten?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg hoor![]()
Maar het viel me op.
Oke gelukkigquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg hoor![]()
Maar het viel me op.
Nope. Vorige week ofzo gemaild.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb jij dan ook nog steeds geen toegang?
Nee.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zal ik jou dan ook eens naakt vastbinden en op de foto zetten?
Hoe bedoel jequote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:27 schreef Trollface. het volgende:
Ik kan nu als enige op FOK! de search gebruiken.
Voor niet-abohouders werkt de search sowieso niet, voor de anderen is hij uitgeschakeld wegens herindexering. GM is alleen mij vergeten.quote:
Kan je het nu nog wel of ook al niet meer? het lijkt me sterk dat hij alleen jou kan vergetenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:30 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Voor niet-abohouders werkt de search sowieso niet, voor de anderen is hij uitgeschakeld wegens herindexering. GM is alleen mij vergeten.
Als je geen idee hebt waarover ik het heb: DE SEARCH IS ER
Ik kan nog zoeken. Had speciale privileges wegens weddenschap.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je het nu nog wel of ook al niet meer? het lijkt me sterk dat hij alleen jou kan vergeten
rechtengroepen he?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je het nu nog wel of ook al niet meer? het lijkt me sterk dat hij alleen jou kan vergeten
Oh zo, maar wat Alex hieronder zegtquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:34 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik kan nog zoeken. Had speciale privileges wegens weddenschap.
Yup gewoon de groepen rechten geven lijkt mij het makkelijstequote:
Oow, die heb ik alquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Slaap Lekker![]()
![]()
[..]
Van DW, dus vraag het haar maar
mag ik 3 ezels stukslaan op je rug en dan mij zusje een hangstand laten doen terwijl ze 3 negers pijpt?quote:
Dat eerste niet, met dat 2de denk ik dat je ruzie krijgt met je ouders maar dat moet je zelf wetenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:47 schreef SmokeSome het volgende:
[..]
mag ik 3 ezels stukslaan op je rug en dan mij zusje een hangstand laten doen terwijl ze 3 negers pijpt?
me oudersquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat eerste niet, met dat 2de denk ik dat je ruzie krijgt met je ouders maar dat moet je zelf weten
En daar doe je het voorquote:
Helaas nietquote:
Kan ik toch niet ruikenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:50 schreef SmokeSome het volgende:
[..]
me ouders
zijn er niet meer fijn dat je me eraan herinnerd stuk onbenul
quote:Matthijs zegt:
*HOI NANDA
Nanda (L) Dennis zegt:
*oh, hallo ;D
jhezsysus stoppen met rirndken?quote:
Laten wij haar dwingen met onze fysieke overmacht.quote:
Ik vraag het voor jequote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Ze heeft vast weer een even postaantal en dan komt ze op 12 uur weer ?
Users die overal worden uitgekotstquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:56 schreef Gezicht het volgende:
Waar staat UDOWU eigenlijk voor?
Ja ik ben een Fok! newb
Users die overal waardering uitlokken / worden uitgekotst.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:56 schreef Gezicht het volgende:
Ja ik ben een Fok! newb
Users Die Overal Werkelijk Uitblinkenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:56 schreef Gezicht het volgende:
Ja ik ben een Fok! newb
Zal dit dus wel zijn.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Users die overal worden uitgekotst
Iedereen is welkomquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:58 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Zal dit dus wel zijn.
Dan ben ik bang dit ik hier goed tussen pas.![]()
Dat doe je snel dan, als je newb bentquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:58 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Zal dit dus wel zijn.
Dan ben ik bang dit ik hier goed tussen pas.![]()
Sinds weet ik veel. Vraag niet hoe het kan, maar geniet ervan.quote:
Wat een eer.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:02 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Sinds weet ik veel. Vraag niet hoe het kan, maar geniet ervan.
Un bisou pour mon p'tit chouquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:02 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Sinds weet ik veel. Vraag niet hoe het kan, maar geniet ervan.
Nope, maar ik ben weer herenigd met m'n manquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heb je nu werk, want ik zie je niet meer zo vaak op fok ?
Ah oke, maar dat is misschien wel beterquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nope, maar ik ben weer herenigd met m'n man![]()
Dus elke nacht op fok zit er niet meer in
Dat is zeker beter, nachtrust is best wel fijn heel stiekemquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ah oke, maar dat is misschien wel beter
Ja hoor, Yvonne is weer bezig.quote:
Ik kan er toch niks aan doen. Eigenlijk zo ik nu gaan slapen maar toen kwam jm zeuren dat er mensne hier om mij zeurden. Dus.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, poe hee, wat een verrassing
dat heb ik nooit gedaan, poppekontjequote:
Nee, kan je ook niets aan doenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan er toch niks aan doen. Eigenlijk zo ik nu gaan slapen maar toen kwam jm zeuren dat er mensne hier om mij zeurden. Dus.
Zoiets.quote:
Ik heb liever ochtendrustquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is zeker beter, nachtrust is best wel fijn heel stiekem
Oh, in dat geval. HOI hoe issut???quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat heb ik nooit gedaan, poppekontje
Ja, dat is ook lekker, maar dat heb ik sowieso weinig door mini-meneerquote:
Hoi! Jaaaa, goed! Met jou?quote:
Ja dat geloof ik welquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat is ook lekker, maar dat heb ik sowieso weinig door mini-meneer
Je kan haar post nog nalezen :pquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:14 schreef Trevland het volgende:
He shit sta ik weer eens even onder de douchemis ik ST weer
Dat is het punt niet, ik wou haar wat vragen maar nu moet het maar weer wachtenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je kan haar post nog nalezen :p
Je kan haar ook een PM sturenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is het punt niet, ik wou haar wat vragen maar nu moet het maar weer wachten
Het is meer iets wat even in overleg moet gebeuren en echt belangrijk is het ook weer niet. Volgende keer weer beterquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je kan haar ook een PM sturen
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is meer iets wat even in overleg moet gebeuren en echt belangrijk is het ook weer niet. Volgende keer weer beter
Das mooi, ik zit nu hier alleen met een probleemquote:
Idd, volgende keer meer gelukquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is meer iets wat even in overleg moet gebeuren en echt belangrijk is het ook weer niet. Volgende keer weer beter
Of heeft ie het over mijn nieuwe fotos?quote:
*checkt FoBoquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:40 schreef laforest het volgende:
[..]
Of heeft ie het over mijn nieuwe fotos?
S en G natuurlijkquote:
Ohh ja dat kwam zo omdat men hier het een keer had of mooie vrouwen en ik kon maar weinig nog levende vrouwen opnoemen omdat ik van een andere stijl houd en dus heb ik wat fotos in mijn fobo gezet.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zo dat is heel wat beter dan wat je eerst had laforest.
de zon schijnt in ieder gevalquote:Op zaterdag 15 mei 2010 08:01 schreef DeLuna het volgende:
En de dag is weer begonnen! We zullen eens zien hoe lang het vandaag duurt
Mag ook wel eens... op naar beter weer... ik heb altijd meestal mooi weer met mijn verjaardagquote:
Zit er een bugje? Even bij T_T meldenquote:
Welke film heb je gister nou gezienquote:
Geenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Welke film heb je gister nou gezien?
Boh. Een Trollface TR toevallig?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:58 schreef murp het volgende:
[..]
Ik had een TR en die behandelde ik gewoon
Nee, geen TRollface.quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Geen
Geen zin meer gehad om te branden enzo. Maar ze staan klaar
Nee, zit op m'n laptop. Te klein scherm.quote:
Hoeveel inch is je TV scherm ?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, zit op m'n laptop. Te klein scherm.
42. Groot zat.quote:
Jup, je hebt hem gezienquote:
En af en toe vind ik hem alsnog te kleinquote:
Bij de mediamarkt hier in Leeuwarden staat een leukequote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jup, je hebt hem gezien
[..]
En af en toe vind ik hem alsnog te klein
ik weet ik heb er gewerktquote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:44 schreef justmattie het volgende:
[..] er gewerk
Bij de mediamarkt hier in Leeuwarden staat een leuke
102 of 105 inch, en kost maar 79.999 eurie
Je kan pinnen neem ik aan?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Bij de mediamarkt hier in Leeuwarden staat een leuke
102 of 105 inch, en kost maar 79.999 eurie
Een nieuwe TV.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
Wat zal ik eens voor mijn verjaardag vragen ?
Hier in Leeuwardenquote:
Cash betalen lijkt me mooierquote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je kan pinnen neem ik aan?
[..]
Een nieuwe TV.
Sorry, inkoppertje.
Dan sluiten ze de hele winkel zodat alle cassières mee kunnen tellenquote:
Die TV staat dus in meerdere vestigingenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks mis met mijn huidige tv
[..]
Nee in Alkmaar
In Alkmaar stond er maar 1quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:51 schreef justmattie het volgende:
Die TV staat dus in meerdere vestigingen
Flinke investering. Die poot van dat ding was trouwens al erg verkleurd en beschadigd dus die raak je never nooit meer kwijt voor die prijs.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In Alkmaar stond er maar 1
Bij de MM in a'dam hadden ze er zelfs 6 geloof ik (of 4) dunno
De speler jaquote:
Dacht je dat ik de CD's bedoelde danquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:35 schreef Sistyria het volgende:
[..]
De speler ja
Mijn oude die wel alles draait hebben ze mee naar een festival
Ik weet ook niet wat ik voor m;n verjaardag wil.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
Wat zal ik eens voor mijn verjaardag vragen ?
Weet maar nooitquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dacht je dat ik de CD's bedoelde dan
Is dat zwarte haar je eigen haarkleur, of ben je van nature blondquote:
Dat zwarte is kunstmatige intelligentie die faalt wel eensquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Is dat zwarte haar je eigen haarkleur, of ben je van nature blond![]()
Het is wel zaterdag, dus het zij je vergevenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:44 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Dat zwarte is kunstmatige intelligentie die faalt wel eens
Het is hier zo saai dat mn hersen activiteit terug looptquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het is wel zaterdag, dus het zij je vergeven
Komt dat door de muziek, of heb je gewoon niets te doen?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:50 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Het is hier zo saai dat mn hersen activiteit terug loopt
Neuh aan de muziek ligt het niet, maar 4 klanten geweest in 2 uur tijd die ook nog niks kochtenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Komt dat door de muziek, of heb je gewoon niets te doen?
Heb je een eigen zaak?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:01 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Neuh aan de muziek ligt het niet, maar 4 klanten geweest in 2 uur tijd die ook nog niks kochten
Dus dan maar fokken?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:01 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Neuh aan de muziek ligt het niet, maar 4 klanten geweest in 2 uur tijd die ook nog niks kochten
Goed bezig joh. Kom je morgen dan wel op mijn party?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Kater
En we gaan lekker niet naar het familiefeest vandaag dus ik heb geen tolk nodig
Nee ben bevriend met de eigenaars en val wel eens in als ze weg zijn naar festival enzo.quote:
Ja moet toch watquote:
Wijffie dat kost me 40 euro om te treinenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goed bezig joh. Kom je morgen dan wel op mijn party?
Dat is waar. Ik moet eigenlijk opruimen en stofzuigen, want Ez is hier straks, maar ik word steeds afgeleidquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:09 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Nee ben bevriend met de eigenaars en val wel eens in als ze weg zijn naar festival enzo.
[..]
Ja moet toch wat
Maar je komt volgende week welquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wijffie dat kost me 40 euro om te treinen
Dat heb ik niet
Als er amper klanten komen kun je de zaak wel dicht gooien en ook naar dat festival gaanquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:09 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Nee ben bevriend met de eigenaars en val wel eens in als ze weg zijn naar festival enzo.
[..]
Ja moet toch wat
Is te ver wegquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als er amper klanten komen kun je de zaak wel dicht gooien en ook naar dat festival gaan
Wat verkopen ze zoal? En waar zit iequote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:18 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Is te ver weg
Nah hopelijk komt er straks wat volk.
*nieuwe cd met maffe new wave muziek erin gooit
Wat voor winkel is ;t?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:18 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Is te ver weg
Nah hopelijk komt er straks wat volk.
*nieuwe cd met maffe new wave muziek erin gooit
Goth/metal/rockabilly spul in Maastrichtquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat verkopen ze zoal? En waar zit ie?
Oooow, dat ligt maar aan de andere kant van het landquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:25 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Goth/metal/rockabilly spul in Maastricht
Daar wil ik heenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:25 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Goth/metal/rockabilly spul in Maastricht
Idd een pokke endquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Oooow, dat ligt maar aan de andere kant van het land
Vanaf Leeuwarden gezien wel jaquote:
Maastricht is leuk!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:33 schreef justmattie het volgende:
[..]
Vanaf Leeuwarden gezien wel ja![]()
Mn vriendin wil ook nog eens een weekendje Maastricht, maar wat is er zo mooi aan daar
Hoi Stoep.quote:
Yepzquote:
Oh. Wij kunnen het onmogelijk met elkaar eens zijn. Jij vindt maar een andere provincie leuk. Ik heb Zuid-Holland al gekozen.quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:43 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh. Wij kunnen het onmogelijk met elkaar eens zijn. Jij vindt maar een andere provincie leuk. Ik heb Zuid-Holland al gekozen.
Valt Noordwijk onder Zuid-Holland?quote:
Kies jij maar voor Flevoland.quote:
Ja. Want dat ligt in Zuid-Holland. Volgens mij.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Valt Noordwijk onder Zuid-Holland?
Volgens mij wel.Zuid-Holland is tof.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja. Want dat ligt in Zuid-Holland. Volgens mij.
Geen idee.
Nouquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:47 schreef Gezicht het volgende:
Wat was de nachtbagger nachtbadger toch baas afgelopen nacht.
Ik blijf bij ZH, want daar woon ikquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:45 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Kies jij maar voor Flevoland.
Flevoland is nog niet zo oud...en jij ziet er niet zo oud uit dus...leg die link zelf maar. Gawd.
En dat wil ik ook graag zo houdenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:49 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik heb jou niet eens zien baggeren afgelopen nacht.
Maar Rainb0ws woont in...een andere provincie. Waarom zou je die dan niet kiezen?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik blijf bij ZH, want daar woon iken daar woont saaaaab ook, dus 3 keer raak, want jij woont er ook
Nachtbaggerquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:49 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik heb jou niet eens zien baggeren afgelopen nacht.
Goed en met jou?quote:
Weet ik niet. Het is mooi in ieder geval.quote:
WTFquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
NachtbaggerDenkend dat je er dan bij hoort
Omdat ze het daar niet naar dr zin heeftquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar Rainb0ws woont in...een andere provincie. Waarom zou je die dan niet kiezen?
Ook wel goedquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goed en met jou?
[..]
Weet ik niet. Het is mooi in ieder geval.
Wat jij wiltquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:52 schreef Gezicht het volgende:
[..]
WTF
Waar slaat dat nu weer op dan. Is in principe gewoon een gezellige slowchat hoor...
Van we ben jij een kloon?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:52 schreef Gezicht het volgende:
[..]
WTF
Waar slaat dat nu weer op dan. Is in principe gewoon een gezellige slowchat hoor...
Ik weet.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat ze het daar niet naar dr zin heeft
Kom je gewoon ontvoerenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ook wel goed
Sorry dat ik er op je verjaardag niet ben. Huppelmuts stelde het net voor.
Z-Hquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik weet.
Maar daar gaat het niet om.
BLIJF VAN MIJN ZUID-HOLLAND AF.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:33 schreef justmattie het volgende:
[..]
Vanaf Leeuwarden gezien wel ja![]()
Mn vriendin wil ook nog eens een weekendje Maastricht, maar wat is er zo mooi aan daar
Toch woon ik ook in ZHquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik weet.
Maar daar gaat het niet om.
BLIJF VAN MIJN ZUID-HOLLAND AF.
Maar het was eerst mijn favoriete provincie.quote:
Geile fantasie hè?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:55 schreef naatje_1 het volgende:
Dan zou ik van stoep zijn, als een slaaf
We wonen met 16 miljoen mensen in 1 land, er kunnen heus wel meer mensen 1 dezelfde provincie als favoriet hebbenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:55 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar het was eerst mijn favoriete provincie.
NEE NEE NEE ONMOGELIJK NEEquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We wonen met 16 miljoen mensen in 1 land, er kunnen heus wel meer mensen 1 dezelfde provincie als favoriet hebben
Een gids is wel nodig in dat buitenland jaquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:55 schreef Sistyria het volgende:
[..]
![]()
Ik kan heel goed rondleidingen geven trouwens
quote:
Dat wordt een ban Stoepjequote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:00 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
![]()
NAATJE HEEFT ME AAN HET HUILEN GEMAAKT
KNOKPLOEG! MAAK 'M DOOD
Aw stoepie, moet je nu huilenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:00 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
![]()
NAATJE HEEFT ME AAN HET HUILEN GEMAAKT
KNOKPLOEG! MAAK 'M DOOD
Hoezo? Ik wens 'm toch niet dood? Ik hou van 'm.quote:
Neuh.quote:
SWJ zou je bannenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:01 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hoezo? Ik wens 'm toch niet dood? Ik hou van 'm.
Maar hij is geen FA, dus hij kan m'n onbehaarde ballen aaien.quote:
Heh, gelukkigquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:02 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Neuh.
Zo'n babybekkie kan mij toch niet aan het huilen maken ahkoetsjiekoetsjiekoe
EEN AANBEVELING TOT BANquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:03 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar hij is geen FA, dus hij kan m'n onbehaarde ballen aaien.
Nee.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:04 schreef justmattie het volgende:
[..]
EEN AANBEVELING TOT BAN![]()
Ga mountainbiken of zo
Zogenaamd? Ik trek je haren uit je kop, takkewijf.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
een zogenaamde bitchfight tussen stoep en mij
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:14 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Zogenaamd? Ik trek je haren uit je kop, takkewijf.
Je wil deze kijken vanwege de relletjes die uitbrekenquote:
Anoniem is dan nu niet meer zo anoniem denk ikquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:19 schreef SuperwormJim het volgende:
Wil degene die de anonieme TR's plaatst er ook even bij vermelden WAAR precies de doodverwensingen staan?
Dank u.
Nee, omdat het een awesome optreden is.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:20 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je wil deze kijken vanwege de relletjes die uitbreken??
Hij staat ook niet op de nieuwsgroepen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:21 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, omdat het een awesome optreden is.
KIJKquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:21 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, omdat het een awesome optreden is.
Kun je 'm niet gewoon slotten op 299, en dan de lapo makenquote:
Maar ik voer geen msn gesprekken, dus hoe kan dat nouquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Een msn gesprek tussen naatje en poepstrand
niets dus
Dat heeft ie al een keer gedaanquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:23 schreef justmattie het volgende:
[..]
Kun je 'm niet gewoon slotten op 299, en dan de lapo maken![]()
Wel met je unieke slotpost natuurlijk
De hele SC is één groot msn gesprek.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar ik voer geen msn gesprekken, dus hoe kan dat nou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |