Maak dan wel een foto van zijn gezichtquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als we hem zien stappen we uit en tie wrap ik je (met kleren aan :p aan de auto vast, ok?
Daar heb je KEL-toegang voor nodig.quote:
Niet eens van mij aan de bulbar?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maak dan wel een foto van zijn gezicht
Daar kom ik nog steeds niet inquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar heb je KEL-toegang voor nodig.
En foliequote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
103 naaktfotos van DW, met oa Tie Wraps
Link naar dw.zip?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
103 naaktfotos van DW, met oa Tie Wraps
Duurt wel een paar maandenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:58 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Daar kom ik nog steeds niet inBlijkbaar maakte mijn e-mailtje geen indruk
eem een nieuwe sturen dan.
Nah, hij heeft foto;s van me met tiewraps waar ik naakt ben.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat hij dat dan zeker doet
Dat idee had ik alquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nah, hij heeft foto;s van me met tiewraps waar ik naakt ben.Of iig zo goed als naakt.
Ik heb ook en Bart gaat ze morgen uitproberenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en mn zweepjes
maar ik vond de folie het tofst
Ik bedoel dat DW mij een pmetje stuurt met haar foto's.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
yvonne haar pm box is kapot, overload.
ik ben jaloers op bart.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb ook en Bart gaat ze morgen uitproberen
Zal ik m;n sexy roze jurkje maar aandoen dan?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Hm, wel een goedidee btw, ik ga je gewoon een keer vastmaken aan de bullbar onderweg hoorff shoqueren
Nee.quote:
het keldertjequote:
Ik heb wel tie wraps.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben jaloers op bart.
maar goed, die heeft geen tie wraps.. en ik heb nu eextra brede zweepjes
maar ik gun je wel veel genot en plezier![]()
Hier gaat het altijd overal en nergens over dus dat maakt volgens mij niet veel uitquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:02 schreef DeLuna het volgende:
't Gaat hier alleen nog maar over bloedsex, bondages en andere niet-alledaagse-seksDaar hadden we toch juist KEL voor?
Niet iedereen heeft toegang tot KEL.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:02 schreef DeLuna het volgende:
't Gaat hier alleen nog maar over bloedsex, bondages en andere niet-alledaagse-seksDaar hadden we toch juist KEL voor?
Ik weet niet of iedereen het wel zo jammer vindquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft toegang tot KEL.
hoe sexyer hoe beter, dat weet jequote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zal ik m;n sexy roze jurkje maar aandoen dan?
industriële?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb wel tie wraps.
Morgen maar even een DVD'tje rippen
Ja maar het valt wel op.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier gaat het altijd overal en nergens over dus dat maakt volgens mij niet veel uit
Neem mee morgen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb wel tie wraps.
Morgen maar even een DVD'tje rippen
Ja en die krijg ik ook niet denk ik.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft toegang tot KEL.
ik ben blij dat het er rustig isquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet niet of iedereen het wel zo jammer vind
Ik wel.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet niet of iedereen het wel zo jammer vind
Ligt er gewoon aan wie er isquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar het valt wel op.Het gaat hier altijd overal over, da's het probleem niet, maar dit onderwerp komt steeds vaker terug
Ja, Trev wil niet over geitjes praten... vandaar!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar het valt wel op.Het gaat hier altijd overal over, da's het probleem niet, maar dit onderwerp komt steeds vaker terug
Dat wordt wel koud, ;s ochtends vroeg.quote:
Da's waar. En ik wil nou ook niet zeggen dat ik altijd met een onderwerp komquote:
Eerst ging ;t er nooit over neequote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind het niet gek met dat je eerst toestemming moet vragenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben blij dat het er rustig isook al is het soms wel ERG rustig
Hoezo dan?quote:
Ik begin met toch aan je wat af te vragenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, Trev wil niet over geitjes praten... vandaar!
Ik wil er ook in.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het niet gek met dat je eerst toestemming moet vragen
[..]
Hoezo dan?
heb standaard een dekentje in de auto, no problemoquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat wordt wel koud, ;s ochtends vroeg.
okequote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb standaard een dekentje in de auto, no problemo
Ik vind het niet erg hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Eerst ging ;t er nooit over neeDus?
Zal ik jou dan ook eens naakt vastbinden en op de foto zetten?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg hoor![]()
Maar het viel me op.
Oke gelukkigquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg hoor![]()
Maar het viel me op.
Nope. Vorige week ofzo gemaild.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb jij dan ook nog steeds geen toegang?
Nee.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zal ik jou dan ook eens naakt vastbinden en op de foto zetten?
Hoe bedoel jequote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:27 schreef Trollface. het volgende:
Ik kan nu als enige op FOK! de search gebruiken.
Voor niet-abohouders werkt de search sowieso niet, voor de anderen is hij uitgeschakeld wegens herindexering. GM is alleen mij vergeten.quote:
Kan je het nu nog wel of ook al niet meer? het lijkt me sterk dat hij alleen jou kan vergetenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:30 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Voor niet-abohouders werkt de search sowieso niet, voor de anderen is hij uitgeschakeld wegens herindexering. GM is alleen mij vergeten.
Als je geen idee hebt waarover ik het heb: DE SEARCH IS ER
Ik kan nog zoeken. Had speciale privileges wegens weddenschap.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je het nu nog wel of ook al niet meer? het lijkt me sterk dat hij alleen jou kan vergeten
rechtengroepen he?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je het nu nog wel of ook al niet meer? het lijkt me sterk dat hij alleen jou kan vergeten
Oh zo, maar wat Alex hieronder zegtquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:34 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik kan nog zoeken. Had speciale privileges wegens weddenschap.
Yup gewoon de groepen rechten geven lijkt mij het makkelijstequote:
Oow, die heb ik alquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Slaap Lekker![]()
![]()
[..]
Van DW, dus vraag het haar maar
mag ik 3 ezels stukslaan op je rug en dan mij zusje een hangstand laten doen terwijl ze 3 negers pijpt?quote:
Dat eerste niet, met dat 2de denk ik dat je ruzie krijgt met je ouders maar dat moet je zelf wetenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:47 schreef SmokeSome het volgende:
[..]
mag ik 3 ezels stukslaan op je rug en dan mij zusje een hangstand laten doen terwijl ze 3 negers pijpt?
me oudersquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat eerste niet, met dat 2de denk ik dat je ruzie krijgt met je ouders maar dat moet je zelf weten
En daar doe je het voorquote:
Helaas nietquote:
Kan ik toch niet ruikenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:50 schreef SmokeSome het volgende:
[..]
me ouders
zijn er niet meer fijn dat je me eraan herinnerd stuk onbenul
quote:Matthijs zegt:
*HOI NANDA
Nanda (L) Dennis zegt:
*oh, hallo ;D
jhezsysus stoppen met rirndken?quote:
Laten wij haar dwingen met onze fysieke overmacht.quote:
Ik vraag het voor jequote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Ze heeft vast weer een even postaantal en dan komt ze op 12 uur weer ?
Users die overal worden uitgekotstquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:56 schreef Gezicht het volgende:
Waar staat UDOWU eigenlijk voor?
Ja ik ben een Fok! newb
Users die overal waardering uitlokken / worden uitgekotst.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:56 schreef Gezicht het volgende:
Waar staat UDOWU eigenlijk voor?
Ja ik ben een Fok! newb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |