* piew piew *quote:
Heb het gelezen in Dagblad De Pers.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar daarnaast hoor ik ook steeds meer dat men met Facebook stopt, omdat het nogal een privacy-gatenkaas is.
sta der bij beide in, maar alleen hyves gebruik ik regelmatig..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heb het gelezen in Dagblad De Pers.
Ik had me nog niet geregistreerd op Facebook en zal dat ook niet doen.
Het gaat vooral over de eigengeilerij van Raymond Spanjar en het kleffe imago van die site.quote:
eigengeilerij, ik heb zijn naam nog nooit voorbij zien komen op die sitequote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het gaat vooral over de eigengeilerij van Raymond Spanjar en het kleffe imago van die site.
En dat Hyves de populairste website van Nederland is...
Ik heb geen enkel bericht daarover zien gaan.
Telefoonverkeer is niet best tussen die heuvels daarquote:
Dat maakt het nog geen hoaxquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het gaat vooral over de eigengeilerij van Raymond Spanjar en het kleffe imago van die site.
En dat Hyves de populairste website van Nederland is...
Ik heb geen enkel bericht daarover zien gaan.
Dat komt omdat Hilversum zo ver weg is, niet omdat Heerlen tussen heuvels ligtquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Telefoonverkeer is niet best tussen die heuvels daar
die zijn er nietquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:51 schreef Againzender het volgende:
o god, krijg je nog alle Limburge woorden voor foto als je niet uitkijkt
De bruikbaarheid, die zocht ik ook.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:48 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
eigengeilerij, ik heb zijn naam nog nooit voorbij zien komen op die site![]()
tweede argument heeft ook behoorlijk weinig invloed op de bruikbaarheid van de site
Ja echt vriendelijk voor een verliefd stelletjequote:
ja he, wat zullen zij een lol hebben met z'n tweetjes...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:53 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ja echt vriendelijk voor een verliefd stelletje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |