maakt mij niet uit, ik geniet des te meerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan daalt het marktaandeel waarschijnlijk in rap tempo tot dat van Kink FM.
Zolang de muziek dan maar beter wordt. En Keane niet wordt gedraaidquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan daalt het marktaandeel waarschijnlijk in rap tempo tot dat van Kink FM.
Die kans acht ik zeer klein, anders zouden ze het nu ook niet draaien.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zolang de muziek dan maar beter wordt. En Keane niet wordt gedraaid![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
haal die e is gouw wegquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zolang de muziek dan maar beter wordt. En Keane niet wordt gedraaid![]()
![]()
... maar daarnaast hoor ik ook steeds meer dat men met Facebook stopt, omdat het nogal een privacy-gatenkaas is.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:38 schreef -Hans- het volgende:
Hyves. Bestaat dat nog? Hoor steeds meer geluiden van mensen die er mee stoppen.
Misschien vindt Roosmarijn dat wel leukquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die kans acht ik zeer klein, anders zouden ze het nu ook niet draaien.
haha ja die ookquote:
omdat ze ouder worden, niet omdat hyves ophoudquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:38 schreef -Hans- het volgende:
Hyves. Bestaat dat nog? Hoor steeds meer geluiden van mensen die er mee stoppen.
Hyves is de grootste hoax aller tijden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:38 schreef -Hans- het volgende:
dan heeft ze weer wat pluspunten bij mijquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Misschien vindt Roosmarijn dat wel leuk
Facebook heb ik sinds een paar dagen ontdektquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar daarnaast hoor ik ook steeds meer dat men met Facebook stopt, omdat het nogal een privacy-gatenkaas is.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hyves is de grootste hoax aller tijden.
uuhhm. Zit wat inquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:40 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
omdat ze ouder worden, niet omdat hyves ophoud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |