quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:14 schreef Laydina het volgende:
Dat is gebaseerd op andere zaken dan de letters
En weer verderquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik wil ook Freecell daten, ondanks TARA. En BabyTARACell1.0 en BabyTARACell2.0. Want Freecell is echt heel tof
Zelfbeschermingquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:17 schreef Anthraxx het volgende:
Ik doorbreek het patroon wel even om te zeggen dat ik niemand wil daten.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:17 schreef Anthraxx het volgende:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:17 schreef Anthraxx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door cybermans op 14-05-2010 20:27:38 ]
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:20 schreef cybermans het volgende:
[..]
![]()
dan moet je hier toch echt vaker komen
MeMo![]()
FF![]()
Laydina![]()
FC![]()
CF![]()
DE![]()
Isa![]()
MoBlo![]()
Hobsel![]()
Krak![]()
Sun![]()
DuderellaIk ken een aantal mensen al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
![]()
MeMo![]()
FF![]()
Laydina![]()
FC![]()
CF![]()
DE![]()
Bluez
Isa![]()
MoBlo![]()
Hobsel![]()
Krak![]()
Sun![]()
DuderellaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben dateable!![]()
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Ik probeer er een vriendin onder te brengen, maar die wil nog niet helemaal. Ze past er echter supergoed tussen.quote:
Maareh, ik heb gehoord dat hij bezet is. Beetje jammer weer.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik date met alle liefde TAV![]()
want dat is een lekker ding
![]()
Ja dat is wel jammer ja. Maar ach, daar trek ik me lekker niets van aanquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maareh, ik heb gehoord dat hij bezet is. Beetje jammer weer.
niks mis met Amsterdammersquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:24 schreef Laydina het volgende:
Maar het vrouwtje is dan niet opvallend lelijk of wat dan ook. Of zo'n boer/amsterdammer/jostie die je als man dus vooral veel ziet in het programma.
ik zou zeggen: gewoon doen!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dat is wel jammer ja. Maar ach, daar trek ik me lekker niets van aan
![]()
MeMo![]()
FF![]()
Laydina![]()
FC![]()
CF![]()
DE![]()
Bluez
Isa![]()
MoBlo![]()
Hobsel![]()
Krak![]()
Sun![]()
DuderellaHUUUUUUUUUUUUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*kras*
vroegah toen ik nog mini me was en net van 020 naar 015 verhuisde werd er ook wel geklaagd over mijn Amsterdamse accentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo, dat lucht op
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:27 schreef Den_Haag het volgende:
Wow dat is wel heeel slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo, dat lucht op![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:27 schreef Den_Haag het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo, dat lucht opkomt allemaal goed, schatje
Confidence through competence
ik voel me vereerdquote:
Dat night!?!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik voel me vereerd![]()
ik moet weer gaan sorry, ga naar foute film in bios; date night.
doeiiiii schatten
Ruimte tussen de benen vind ik vaak lelijkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:30 schreef Stereotomy het volgende:
Er zit gewoon ruimte tussen haar benen![]()
![]()
Die stem
Dat mag ik hopen dat zoiets bij elke vrouw zitquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:30 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
Die stem
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:27 schreef Den_Haag het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo, dat lucht op
Wat slecht!
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:30 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ruimte tussen de benen vind ik vaak lelijk
daar is idd ducktape voor uitgevonden steerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:30 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
Die stem
Hier nog eentjequote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:31 schreef Laydina het volgende:
Ow en dat komt niet doordat ik dat niet heb
Niet naar Duitsland gaan tot het betaald is.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ach ja, het valt wel mee. nu is het maar 1000 euro. De vorige rekening was wat hoger
hehequote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:31 schreef Laydina het volgende:
Ow en dat komt niet doordat ik dat niet heb
het ergste is, ik ben er aan gewend. boek gewoon standaard elke keer geld van mijn spaarrekening terugquote:
Dat ie roze is zou opzich nog kunnen, maar dan had het wel zo'n strakke moeten zijn.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:32 schreef cybermans het volgende:
Toen die Pim zijn arm omhoog deed.... had die nou een roze boxer...
TE FOUT
Heeft dit weer met Enschede te maken, of... ?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hehe
een brugkut noemt men dat toch?? (waar ik dat nu weer vandaan haal, geen idee, maar goed![]()
)
Ja zoiets ja!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hehe
een brugkut noemt men dat toch?? (waar ik dat nu weer vandaan haal, geen idee, maar goed![]()
)
Nee.. met smaakquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heeft dit weer met Enschede te maken, of... ?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heeft dit weer met Enschede te maken, of... ?
Vorige maandquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:34 schreef krakkemieke het volgende:
Wanneer is het vatenbierenfeest trouwens Laydina?
Slecht ja, denk aan je rente!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
het ergste is, ik ben er aan gewend. boek gewoon standaard elke keer geld van mijn spaarrekening terug
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
het ergste is, ik ben er aan gewend. boek gewoon standaard elke keer geld van mijn spaarrekening terug
Is hartstikke leukquote:
Naja, ik wist iig dat het bestond. En dat het in het voorjaar was.quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Naja, ik wist iig dat het bestond. En dat het in het voorjaar was.
Ik ken iemand uit pluskut. Ik heb zelfs ooit op de campus gemeet met nerds. Was enorm leuk.quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ken iemand uit pluskut. Ik heb zelfs ooit op de campus gemeet met nerds. Was enorm leuk.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik date met alle liefde TAV![]()
want dat is een lekker ding
![]()
En ik was te oud om student te zijn, kwam ze op MIRC tegen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:38 schreef Laydina het volgende:
[..]![]()
Ik ben tijdens m'n studententijd eigenlijk nooit op de campus geweest
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En ik was te oud om student te zijn, kwam ze op MIRC tegen.
Toen was dat nog normaal. Sites hadden geen chat, dat moest je weten......quote:
Klopt ja. Heb het zelf nooit gekend alleen van gehoord.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Toen was dat nog normaal. Sites hadden geen chat, dat moest je weten......
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:43 schreef Laydina het volgende:
[..]
Geef ons niet de schuld van jouw afwezigheid tijdens je na-het-eten-dutjes
Grootmoeder vertelt.......quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:44 schreef Laydina het volgende:
[..]
Klopt ja. Heb het zelf nooit gekend alleen van gehoord.
Ik ook win 95.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:46 schreef cybermans het volgende:
gebruikte het al toen windows 95 nog de bom was
(al hoewel ik nu wel X-Chat gebruik)
Ah okeequote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:38 schreef freecell het volgende:
@Steer: las je vraag in het andere topic: de bijbel verbied geen specifieke standjes
Niet veel later wel. IRC bestaat sinds 1988. Je sinclair waarschijnlijk tussen 1982 en 1986.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:48 schreef golfer het volgende:
Toen ik op mijn Sinclair zat had je nog geen IRC.
maybe kent golfer nog BBS'en, die heb ik niet meer meegemaaktquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ook win 95.
Jemig, ik lijk wel oud!
Ziet hij er goed uit?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:49 schreef Laydina het volgende:
En misschien straks nog wel jonger als ik een 22 jarig jochie langs vraag te komen.. mocht hij nog zin hebben
Ik zie een 40'er jaren optreden voor me. In the mood en zo. Lijkt me heel tof!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:50 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil ook wel eens met een bigband optreden![]()
Ken het wel, maar nooit gebruikt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:50 schreef cybermans het volgende:
maybe kent golfer nog BBS'en, die heb ik niet meer meegemaakt
zit nog altijd in een MOOquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:52 schreef Anthraxx het volgende:
Iemand die nog MUDs/MOOs/MUSHes gespeeld heeft?
als ik in de buurt ben en weer eens geoefend heb met skatenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:35 schreef MissHobje het volgende:
Lachen, de fridaynight skate tour kwam weer langsdat is echt leuk, vette auto met dj's en flinke beat en dan een mega horde met skaters en allerlei verkeers regelaars (op skates uiteraard ) enne ook weer een afsluitend busje voor de pech gevallen.
verkeer wordt ten tijde van de route even stilgelegd enzo, echt super leuk georganiseerd, ik wil meedoen.
Gaat t/m augustus door dus moet wel een keer lukken.
De Digitale Metro ?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:53 schreef cybermans het volgende:
[..]
zit nog altijd in een MOO
een van de meet actieve in Nederland
Behalve Pong, Pacman en Larry heb ik nog nooit een game gespeeld.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:52 schreef Anthraxx het volgende:
Iemand die nog MUDs/MOOs/MUSHes gespeeld heeft?
Mijn vader werkte al vanaf de jaren 60 met computers. Hij kende ook allerlei talen. Hij heeft nog heeeeel lang zijn computer met win 3.1 gehouden, omdat hij dan (volgens hem) makkelijker in DOS kon werken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:50 schreef cybermans het volgende:
[..]
maybe kent golfer nog BBS'en, die heb ik niet meer meegemaakt
Neh, ik heb een TARAquote:
Ik kijk x factor vandaarquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:51 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zie een 40'er jaren optreden voor me. In the mood en zo. Lijkt me heel tof!
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:49 schreef Laydina het volgende:
En misschien straks nog wel jonger als ik een 22 jarig jochie langs vraag te komen.. mocht hij nog zin hebben
Yeah good for Uquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:55 schreef freecell het volgende:
Oeh, de buurman kwam net aan met een houten tuintafel
Wij hadden zo'n lelijke witte....
Grof vuil here we come
Nee, de bijbel verbiedt masturbatie en voor het zingen de kerk uit gaan toch wel? Meende ik me herinneren?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Neh, ik heb een TARA
En hoewel de bijbel niks tegen meer vrouwen voor één man lijkt te hebben en zelfs niks tegen rukken (op bijbelse gronden masturbatie verbieden is érg erg moeilijk, het wordt namelijk nergens verboden) heeft de bijbel wél wat tegen vreemdgaan
Eh, hoe zit het dat met masturberen en Onan dan? Of is dat alleen omdat hij geen kinderen wilde ofzo?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Neh, ik heb een TARA
En hoewel de bijbel niks tegen meer vrouwen voor één man lijkt te hebben en zelfs niks tegen rukken (op bijbelse gronden masturbatie verbieden is érg erg moeilijk, het wordt namelijk nergens verboden) heeft de bijbel wél wat tegen vreemdgaan
Volgens mij verbiedt de bijbel dat niet, maar zijn het die enge voorgangers/priesters of hoe die mensen ook heten, die het verbieden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:56 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, de bijbel verbiedt masturbatie en voor het zingen de kerk uit gaan toch wel? Meende ik me herinneren?
Mag niet zomaar zaad overal opspuitenhet moet erin
Feliquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De laatste jaren niets. Ik heb al vier jaar een relatie (vandaag exact vier jaar
).
Nop, geen zin in. Blijf lekker thuis.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ach, wat is leeftijd.
moest jij niet stappen?
Voordat mijn Alzheimer/Korzakov toeslaat heb ik het maar even opgeslagen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:00 schreef krakkemieke het volgende:
Hihihi, Golfer wil ook z'n letters niet vergeten!
er is één specifiek geval (Onan dus) van 'voor het zingen de kerk uit' die bestraft wordt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, de bijbel verbiedt masturbatie en voor het zingen de kerk uit gaan toch wel? Meende ik me herinneren?
Mag niet zomaar zaad overal opspuitenhet moet erin
Groot gelijk!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Voordat mijn Alzheimer/Korzakov toeslaat heb ik het maar even opgeslagen.
Aha, daarom was het dus, wat ik me herinnerde.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:03 schreef freecell het volgende:
[..]
er is één specifiek geval (Onan dus) van 'voor het zingen de kerk uit' die bestraft wordt.
Dat was een gevalletje zwagerhuwelijk. Als je man doodging, kon je met zijn broer trouwen en dan was het eerste kind in naam en rechten kind van je dode man. Onan had geen zin om erfenis te delen met een kind van zijn dode broer en voorkwam dus dat dat kind er kwam. Dat mocht niet
Maar verder wordt het echt NERGENS verboden
Kan best gezellig worden hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:07 schreef Laydina het volgende:
Hmm t jochie is momenteel aan de zuip volgens mij. Dat gaat hem dus ook niet worden
Zo vermoeiend......quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:12 schreef Anthraxx het volgende:
Gewoon meerdere toyboy's in je adresboekje zetten.
Toyboys liggen niet echt voor het oprapen heurquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:12 schreef Anthraxx het volgende:
Gewoon meerdere toyboy's in je adresboekje zetten.
Ik beloof lekker niks!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:13 schreef Sunnythesun het volgende:
wij gaan nu lekker muziekjes luisteren en een spelletje doen![]()
checken straks wel weer in, niet stiekem weer een topic vol lullen he!
Niet? Plaats een foto van je teen op Fok! en je hebt al tien debieltjes die reageren met "Neuken?".quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Toyboys liggen niet echt voor het oprapen heur
Haha nee dan wordt het waarschijnlijk wel irritant jaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:10 schreef Laydina het volgende:
[..]
Niet als ik de nuchterheid zelve ben en het wss eerder irritant ga vinden
Ik wil geen fokkersquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet? Plaats een foto van je teen op Fok! en je hebt al tien debieltjes die reageren met "Neuken?".
Ik had er ooit 2. Nu niet meerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Toyboys liggen niet echt voor het oprapen heur
Dat ja.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet? Plaats een foto van je teen op Fok! en je hebt al tien debieltjes die reageren met "Neuken?".
Die zijn toch allemaal al bezetquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Harde klap in het gezicht van de mannelijke SC-gangers.
Ga naar de kroeg en laat merken dat je een vrouw bent. Kies maar uit.quote:
Die gaan allemaal voor mijn vriendin(en)quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:17 schreef krakkemieke het volgende:
Ga naar de kroeg en laat merken dat je een vrouw bent. Kies maar uit.
quote:
Lees: loop in een iets te kort rokje op iets te hoge hakken/laarzen de kroeg in en vijf minuten later zit je met je kont op een koud prullenbakdeksel om een blaasontsteking op te lopen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ga naar de kroeg en laat merken dat je een vrouw bent. Kies maar uit.
Mijn tip is alleen bedoeld als je niet kieskeurig bent.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:17 schreef Laydina het volgende:
Misschien moet ik dan toch maar uitgaan... hmm
Met een te kort rokje schrik ik ze eerder afquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Lees: loop in een iets te kort rokje op iets te hoge hakken/laarzen de kroeg in en vijf minuten later zit je met je kont op een koud prullenbakdeksel om een blaasontsteking op te lopen.
Dat ben ik dan wel weer een beetjequote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mijn tip is alleen bedoeld als je niet kieskeurig bent.
Dan kun je net zo goed op Fok! zoeken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mijn tip is alleen bedoeld als je niet kieskeurig bent.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:18 schreef Anthraxx het volgende:
Lees: loop in een iets te kort rokje op iets te hoge hakken/laarzen de kroeg in en vijf minuten later zit je met je kont op een koud prullenbakdeksel om een blaasontsteking op te lopen.
"Te kort rokje op iets te hoge hakken/laarzen"quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:27 schreef Laydina het volgende:
En douchen en iets verzinnen om aan te trekken en m'n haren doen.. etc etc![]()
Aandoen wat je zelf leuk vindt, dan heb je meer zin. Ik wel iig.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:27 schreef Laydina het volgende:
Besloten om toch mee uit te gaan.. nu nog iets meer zin krijgen
En douchen en iets verzinnen om aan te trekken en m'n haren doen.. etc etc![]()
Met joggingbroek en slobbertrui hebben de kerels weer wat minder zinquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Aandoen wat je zelf leuk vindt, dan heb je meer zin. Ik wel iig.
is wel weer makkelijker uittrekken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
Met joggingbroek en slobbertrui hebben de kerels weer wat minder zin
Nou en?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met joggingbroek en slobbertrui hebben de kerels weer wat minder zin
Ik vind niks leuk wat ik op dit moment in m'n kledingkast heb hangenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Aandoen wat je zelf leuk vindt, dan heb je meer zin. Ik wel iig.
Naakt gaan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:37 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik vind niks leuk wat ik op dit moment in m'n kledingkast heb hangen
Keuze tussen:quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:38 schreef krakkemieke het volgende:
Hoe wil je je voelen? Stoer? Lief?
Daar past vast wel iets bij.
klinkt als "ik heb niets om aan te trekken"quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:37 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik vind niks leuk wat ik op dit moment in m'n kledingkast heb hangen
zo erg is het toch niet?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:43 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik wil niet dat ze van me wegrennen he
Dat dus maar doen, lijkt mij.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:42 schreef Laydina het volgende:
of een rok met te hoge hakken en geen idee nog wat erop (maar weet niet zeker of dat lekker uit gaat)
Zo werkt dat niet bij (de meeste) vrouwenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:43 schreef z80 het volgende:
[..]
klinkt als "ik heb niets om aan te trekken"
terwijl de kast vol hangt.
gewoon met de ogen dicht een greep doen.
Maar dat wordt al snel te netjes met de rokken die ik heb.. past niet echt bij de stijl van de 2 vriendinnen die mee gaanquote:
Heb je geen spijkerbroek met een leuk topje/t-shirt?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:42 schreef Laydina het volgende:
[..]
Keuze tussen:
of een rok met te hoge hakken en geen idee nog wat erop (maar weet niet zeker of dat lekker uit gaat)
of te netjes (pantalon met iets erop)
of een van mijn te grote broeken wat dus ook niet echt leuk staat
aah denk dat ik het al weet.. nu het alleen nog zien te vinden.. en dan gaan we gewoon voor easy not sexy outfitquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Heb je geen spijkerbroek met een leuk topje/t-shirt?
Zonder verpakking ook volgens het B&H topic.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:44 schreef z80 het volgende:
[..]
zo erg is het toch niet?
met verpakking zag het er goed uit.
Daar zijn de meningen over verdeeld hequote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zonder verpakking ook volgens het B&H topic.
Jou mening tegenover de rest?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:48 schreef Laydina het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld he
je hoort mij niet klagenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:48 schreef Laydina het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld he
Hahaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:50 schreef Anthraxx het volgende:
Jou mening tegenover de rest?. Nee, je ziet er goed uit
.
Ik doe zo meteen met je mee.quote:
Ik zeg niks..............quote:
Lief van je, maar ik verdoof gewoon de pijn met whisky in combi met diclofenac.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:18 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zeg niks..............
* krakkemieke Golfer een cotes du rhone aanbiedt
Ik verwijt je niks. Ik verdoof de zenuwontsteking ook met een combinatie.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Lief van je, maar ik verdoof gewoon de pijn met whisky in combi met diclofenac.
Werkt prima..
Niet gourmand!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:25 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
weg, en ik ruik naar leer, iris en cacao.
hoeveel procent alcohol?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:25 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
weg, en ik ruik naar leer, iris en cacao.
Heb je Laphroaig of hoe je dat ook schrijft?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja. Nu moet ik een nieuwe uitzoeken.
Hoi Memo!quote:
Jij neemt z'n taak waar?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hoi Memo!
Ik doe maar vast een, wie weet wanneer DH eens reageert....
![]()
Oh en ik vind je ook leuk!
Er staat wel ergens een Laphroaig geloof ik. Ik woon nu tijdelijk bij mijn ouders en er zwerven hier 70 flessen whisky door het huis. Op een paar na mag alles open en gedronken wordenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:32 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Heb je Laphroaig of hoe je dat ook schrijft?
Ging jij niet uit?quote:
Ergens tussen 11 en 12 wordt ik opgehaaldquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ging jij niet uit?
Ik ben zo'n 4 letterwoord dat zorgt voor mensen ja........
Ik ga DH niet vervangen......quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:36 schreef Laydina het volgende:
[..]
Jij neemt z'n taak waar?
DAn zou je er eenof
van moeten maken
Ik heb vanavond de letters van je test gelezen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:39 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ergens tussen 11 en 12 wordt ik opgehaald
Of wil je me gewoon weghebben?
Heb je nu een beter beeld van me?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb vanavond de letters van je test gelezen.
Nee, ik wil je niet weghebben.
Ik wil dat je een leuke avond hebt.
Hoe laat verwacht je me?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:37 schreef Anthraxx het volgende:
Ik woon nu tijdelijk bij mijn ouders en er zwerven hier 70 flessen whisky door het huis. Op een paar na mag alles open en gedronken worden.
Ik wel, want via op je naam klikken heb ik wat foto's van je gezien.quote:
en wat is er mis met de foto's?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wel, want via op je naam klikken heb ik wat foto's van je gezien.![]()
ik had werkelijk tot nu toe geen idee hoe jij er uit zou zien
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:51 schreef golfer het volgende:
Ik wel, want via op je naam klikken heb ik wat foto's van je gezien.![]()
ik had werkelijk tot nu toe geen idee hoe jij er uit zou zien
Waar zeg ik dat er iets mis zou zijn met die foto's?quote:
Waar staan de KPD foto's?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:53 schreef Laydina het volgende:
[..]je hebt idd de (normale) foto reeks gemist
gezien de smillie zijn de foto's niet jou smaakquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat er iets mis zou zijn met die foto's?
Volgens mij bedoelde hij dat niet.. en zo wel, dan maakt dat ook niks uit hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:01 schreef z80 het volgende:
[..]
gezien de smillie zijn de foto's niet jou smaak
Verkeerde conclusie van je.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:01 schreef z80 het volgende:
gezien de smillie zijn de foto's niet jou smaak
Ik ben gereformeerd opgevoed, maar ik zie nu een gesudderde hostie voor me....quote:
het was een stukje gemarineerd lamsvlees op een spies die we nog vanaf woensdag hadden luiggen, dus die moest nog even de pan in als late nite snack.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:08 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben gereformeerd opgevoed, maar ik zie nu een gesudderde hostie voor me....
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
het was een stukje gemarineerd lamsvlees op een spies die we nog vanaf woensdag hadden luiggen, dus die moest nog even de pan in als late nite snack.
Trusten z80quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:13 schreef z80 het volgende:
ik ben naar bed.
moet morgen op tijd weer opstaan.
Trustequote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:13 schreef z80 het volgende:
ik ben naar bed.
moet morgen op tijd weer opstaan.
Ik ben het er dus niet zomaar mee eens.quote:
Hoe laat kunnen we komen condoleren?quote:
Morgenavond na 21:00 uurquote:
Het komende jaar doe ik dit niet meerquote:
Nee. Ik heb liever gewoon drank of zoquote:
Toch maar een konijn aanschaffenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het komende jaar doe ik dit niet meerMaar het was supergezellig en lekker
Vlees en vis is op, groenten niet
[..]
Oef, iets te veel gegeten dus..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:58 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, ik heb wat doggybags uitgegeven en de rest is weggegaan. Ik werd net al misselijk toen ik naar de pannen keekIk vond dat niet tof eigenlijk
Ik had er zo mijn buik van vol
Welke CD's?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier ondertussen de nieuwe cd-oogst aan het beluisterenLeuk..
Nou, het zal je verbazenquote:
Ramones, verzameldingquote:
Ja dat is niet bevorderlijk iddquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:01 schreef PdeHoog het volgende:
Komt omdat je er al twee dagen bovenstaat zeg maar
TMIquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:44 schreef Sunnythesun het volgende:
wij zijn uitgespeeld.
Glaasje whisky er bij gepakt inmiddels..
ja, die zijn meestal wel de moeite waard.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh cool! Vind Uur van de Wolf vaak erg gave docu's hebben
Door Gerard Ekdom doet Jamie Lidell het best goed in NL tov de buurlanden.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Happerdehappie
Mčn wat is Jamie Lidell toch lekker
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:33 schreef golfer het volgende:
[..]
ja, die zijn meestal wel de moeite waard.
Snap ik nu ook niet. Nu met drie zenders die een goede profilering hebben. Oke er kan best geschaafd worden en in de overhead gesneden worden maar de indeling zoals die nu is, is goed.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
En dan willen die oppervlakkige opportunisten 2 van de 3 netten schrappenIs verdorie het enige wat ik kijk en nog enigszins de moeite waar is.. Dit soort programma's zijn dan natuurlijk als eerste de klos.. Ja leuk, laten we die nederlandse cultuur waar we zogenaamd zo trots op moeten zijn lekker uithollen
Ja, verbetering is niet erg, maar vermindering is vrij spel voor pulp en onzin.. en daar hebben we al genoeg van op de tvquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Snap ik nu ook niet. Nu met drie zenders die een goede profilering hebben. Oke er kan best geschaafd worden en in de overhead gesneden worden maar de indeling zoals die nu is, is goed.
Idd, ik ben de laatste tijd erg tevreden over de publieke omroep, veel interessante programma's toch inmiddels. Moet er echt niet aan denken dat ik alleen nog naar die bagger bij de commerciėlen moet kijken.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Snap ik nu ook niet. Nu met drie zenders die een goede profilering hebben. Oke er kan best geschaafd worden en in de overhead gesneden worden maar de indeling zoals die nu is, is goed.
Ik al uuuuren, maar ik doe het niet, heb halve wijntjes en flessen/glazen water. Moet er streng tegen aanquote:
Mocht het ooit zo ver komen schaffen we het tv abbo maar af en gaan over op internettv of zo..quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Idd, ik ben de laatste tijd erg tevreden over de publieke omroep, veel interessante programma's toch inmiddels. Moet er echt niet aan denken dat ik alleen nog naar die bagger bij de commerciėlen moet kijken.
Ieww, het enige leuke op de commerciėlen is Herrie & X factorquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:40 schreef TAV74 het volgende:
Idd, ik ben de laatste tijd erg tevreden over de publieke omroep, veel interessante programma's toch inmiddels. Moet er echt niet aan denken dat ik alleen nog naar die bagger bij de commerciėlen moet kijken.
BBC isquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:44 schreef PdeHoog het volgende:
Wat ik niet snap is dat ze niet een beetje naar de BBC kijkenDie doen het best goed volgens mij
Skip al die kleine omroepen en integreer alles. Hopsakee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |