quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:14 schreef Laydina het volgende:
Dat is gebaseerd op andere zaken dan de letters
En weer verderquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik wil ook Freecell daten, ondanks TARA. En BabyTARACell1.0 en BabyTARACell2.0. Want Freecell is echt heel tof
Zelfbeschermingquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:17 schreef Anthraxx het volgende:
Ik doorbreek het patroon wel even om te zeggen dat ik niemand wil daten.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:17 schreef Anthraxx het volgende:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:17 schreef Anthraxx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door cybermans op 14-05-2010 20:27:38 ]
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:20 schreef cybermans het volgende:
[..]
![]()
dan moet je hier toch echt vaker komen
MeMo![]()
FF![]()
Laydina![]()
FC![]()
CF![]()
DE![]()
Isa![]()
MoBlo![]()
Hobsel![]()
Krak![]()
Sun![]()
DuderellaIk ken een aantal mensen al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
![]()
MeMo![]()
FF![]()
Laydina![]()
FC![]()
CF![]()
DE![]()
Bluez
Isa![]()
MoBlo![]()
Hobsel![]()
Krak![]()
Sun![]()
DuderellaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben dateable!![]()
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Ik probeer er een vriendin onder te brengen, maar die wil nog niet helemaal. Ze past er echter supergoed tussen.quote:
Maareh, ik heb gehoord dat hij bezet is. Beetje jammer weer.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik date met alle liefde TAV![]()
want dat is een lekker ding
![]()
Ja dat is wel jammer ja. Maar ach, daar trek ik me lekker niets van aanquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maareh, ik heb gehoord dat hij bezet is. Beetje jammer weer.
niks mis met Amsterdammersquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:24 schreef Laydina het volgende:
Maar het vrouwtje is dan niet opvallend lelijk of wat dan ook. Of zo'n boer/amsterdammer/jostie die je als man dus vooral veel ziet in het programma.
ik zou zeggen: gewoon doen!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dat is wel jammer ja. Maar ach, daar trek ik me lekker niets van aan
![]()
MeMo![]()
FF![]()
Laydina![]()
FC![]()
CF![]()
DE![]()
Bluez
Isa![]()
MoBlo![]()
Hobsel![]()
Krak![]()
Sun![]()
DuderellaHUUUUUUUUUUUUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*kras*
vroegah toen ik nog mini me was en net van 020 naar 015 verhuisde werd er ook wel geklaagd over mijn Amsterdamse accentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo, dat lucht op
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:27 schreef Den_Haag het volgende:
Wow dat is wel heeel slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo, dat lucht op![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:27 schreef Den_Haag het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo, dat lucht opkomt allemaal goed, schatje
Confidence through competence
ik voel me vereerdquote:
Dat night!?!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik voel me vereerd![]()
ik moet weer gaan sorry, ga naar foute film in bios; date night.
doeiiiii schatten
Ruimte tussen de benen vind ik vaak lelijkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:30 schreef Stereotomy het volgende:
Er zit gewoon ruimte tussen haar benen![]()
![]()
Die stem
Dat mag ik hopen dat zoiets bij elke vrouw zitquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:30 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
Die stem
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:27 schreef Den_Haag het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo, dat lucht op
Wat slecht!
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:30 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ruimte tussen de benen vind ik vaak lelijk
daar is idd ducktape voor uitgevonden steerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:30 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
Die stem
Hier nog eentjequote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:31 schreef Laydina het volgende:
Ow en dat komt niet doordat ik dat niet heb
Niet naar Duitsland gaan tot het betaald is.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ach ja, het valt wel mee. nu is het maar 1000 euro. De vorige rekening was wat hoger
hehequote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:31 schreef Laydina het volgende:
Ow en dat komt niet doordat ik dat niet heb
het ergste is, ik ben er aan gewend. boek gewoon standaard elke keer geld van mijn spaarrekening terugquote:
Dat ie roze is zou opzich nog kunnen, maar dan had het wel zo'n strakke moeten zijn.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:32 schreef cybermans het volgende:
Toen die Pim zijn arm omhoog deed.... had die nou een roze boxer...
TE FOUT
Heeft dit weer met Enschede te maken, of... ?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hehe
een brugkut noemt men dat toch?? (waar ik dat nu weer vandaan haal, geen idee, maar goed![]()
)
Ja zoiets ja!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hehe
een brugkut noemt men dat toch?? (waar ik dat nu weer vandaan haal, geen idee, maar goed![]()
)
Nee.. met smaakquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heeft dit weer met Enschede te maken, of... ?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heeft dit weer met Enschede te maken, of... ?
Vorige maandquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:34 schreef krakkemieke het volgende:
Wanneer is het vatenbierenfeest trouwens Laydina?
Slecht ja, denk aan je rente!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
het ergste is, ik ben er aan gewend. boek gewoon standaard elke keer geld van mijn spaarrekening terug
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
het ergste is, ik ben er aan gewend. boek gewoon standaard elke keer geld van mijn spaarrekening terug
Is hartstikke leukquote:
Naja, ik wist iig dat het bestond. En dat het in het voorjaar was.quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Naja, ik wist iig dat het bestond. En dat het in het voorjaar was.
Ik ken iemand uit pluskut. Ik heb zelfs ooit op de campus gemeet met nerds. Was enorm leuk.quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ken iemand uit pluskut. Ik heb zelfs ooit op de campus gemeet met nerds. Was enorm leuk.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik date met alle liefde TAV![]()
want dat is een lekker ding
![]()
En ik was te oud om student te zijn, kwam ze op MIRC tegen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:38 schreef Laydina het volgende:
[..]![]()
Ik ben tijdens m'n studententijd eigenlijk nooit op de campus geweest
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En ik was te oud om student te zijn, kwam ze op MIRC tegen.
Toen was dat nog normaal. Sites hadden geen chat, dat moest je weten......quote:
Klopt ja. Heb het zelf nooit gekend alleen van gehoord.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Toen was dat nog normaal. Sites hadden geen chat, dat moest je weten......
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:43 schreef Laydina het volgende:
[..]
Geef ons niet de schuld van jouw afwezigheid tijdens je na-het-eten-dutjes
Grootmoeder vertelt.......quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:44 schreef Laydina het volgende:
[..]
Klopt ja. Heb het zelf nooit gekend alleen van gehoord.
Ik ook win 95.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:46 schreef cybermans het volgende:
gebruikte het al toen windows 95 nog de bom was
(al hoewel ik nu wel X-Chat gebruik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |