quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:14 schreef Laydina het volgende:
Dat is gebaseerd op andere zaken dan de letters
En weer verderquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik wil ook Freecell daten, ondanks TARA. En BabyTARACell1.0 en BabyTARACell2.0. Want Freecell is echt heel tof
Zelfbeschermingquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:17 schreef Anthraxx het volgende:
Ik doorbreek het patroon wel even om te zeggen dat ik niemand wil daten.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:17 schreef Anthraxx het volgende:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:17 schreef Anthraxx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door cybermans op 14-05-2010 20:27:38 ]
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:20 schreef cybermans het volgende:
[..]
![]()
dan moet je hier toch echt vaker komen
MeMo![]()
FF![]()
Laydina![]()
FC![]()
CF![]()
DE![]()
Isa![]()
MoBlo![]()
Hobsel![]()
Krak![]()
Sun![]()
DuderellaIk ken een aantal mensen al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
![]()
MeMo![]()
FF![]()
Laydina![]()
FC![]()
CF![]()
DE![]()
Bluez
Isa![]()
MoBlo![]()
Hobsel![]()
Krak![]()
Sun![]()
DuderellaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben dateable!![]()
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Ik probeer er een vriendin onder te brengen, maar die wil nog niet helemaal. Ze past er echter supergoed tussen.quote:
Maareh, ik heb gehoord dat hij bezet is. Beetje jammer weer.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik date met alle liefde TAV![]()
want dat is een lekker ding
![]()
Ja dat is wel jammer ja. Maar ach, daar trek ik me lekker niets van aanquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maareh, ik heb gehoord dat hij bezet is. Beetje jammer weer.
niks mis met Amsterdammersquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:24 schreef Laydina het volgende:
Maar het vrouwtje is dan niet opvallend lelijk of wat dan ook. Of zo'n boer/amsterdammer/jostie die je als man dus vooral veel ziet in het programma.
ik zou zeggen: gewoon doen!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dat is wel jammer ja. Maar ach, daar trek ik me lekker niets van aan
![]()
MeMo![]()
FF![]()
Laydina![]()
FC![]()
CF![]()
DE![]()
Bluez
Isa![]()
MoBlo![]()
Hobsel![]()
Krak![]()
Sun![]()
DuderellaHUUUUUUUUUUUUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*kras*
vroegah toen ik nog mini me was en net van 020 naar 015 verhuisde werd er ook wel geklaagd over mijn Amsterdamse accentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo, dat lucht op
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:27 schreef Den_Haag het volgende:
Wow dat is wel heeel slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo, dat lucht op![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:27 schreef Den_Haag het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo, dat lucht opkomt allemaal goed, schatje
Confidence through competence
ik voel me vereerdquote:
Dat night!?!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik voel me vereerd![]()
ik moet weer gaan sorry, ga naar foute film in bios; date night.
doeiiiii schatten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |