Jongequote:Op woensdag 19 mei 2010 13:28 schreef Flammie het volgende:
Ik krijg nieuws dat thailand nu ook bang is voor invading countries als burma en cambodia waar ze eik ook al tijdje mee clinchen... die kunnen dalijk als het land zwak is naarbinnen rennen en de boel nog meer op stelten zetten.. maar ook dat is suggestief gesproken natuurlijk.
Ik ook niet.. het is maar iets wat ik gehoord hebquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:31 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Jonge
Daar geloof ik echt helemaal niks van. Cambodja en Myanmar zijn zo'n beetje de grootste faalstaten van Azië.
Ja, echt te bizar voor woorden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:38 schreef Bowny het volgende:
Als ik die foto's van Central World bekijk......KIP-PE-VEL!
O M G.....
Ik zou zweren dat ik daar net op geantwoord had. Bij deze een redelijk actuele lijst:quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:30 schreef Guppyfriend het volgende:
CentralWorld![]()
Ik ben benieuwd of ze Siam Paragon ook aanvallen... Daar in de kelders zit Ocean World... Arme visjes
Dat schap met die condooms en scheermesjes is anders nog aardig vol................quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Run op supermarkten door het straatverbod dat om 8 uur ingaat (over 1 uur).
http://twitpic.com/1p47wc
geen bloedbad, wel een burgeroorlog.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:18 schreef Flammie het volgende:
Op het moment denk ik dat niemand een bloedbad wil dus ik weet niet wat het leger gaat doen (met in het achterhoofd houdende dat ze internationaal in de gaten gehoudne worden) maar aan de andere kant moet er snel iets gaan gebeuren want een mad-max brandende post-apocalyptische stad wil ook niemand hebben.
Die reds blijven toch met aanvullende eisen komen.
Ik denk dat niemand echt een inschatting kan maken op het moment.
waarom zou je in godsnaam nu naar Thailand gaan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:47 schreef Bowny het volgende:
Ik zit te denken om vanavond of morgen naar Thailand te gaan, ben ik nog gedekt door de verzekering, gezien het advies van BuZa?
Dat denk ik wel, als je maar gaat voordat ze een volledig negatief reisadvies uitvaardigen. Want je verzekering zal toch niet ophouden wanneer je onderweg bent. En is dat wel zo dan zal Buza wel weer het nodige regelen voor de gestranden. Ik denk dat ik ook maar een heel klein beetje zou twijfelen en van het standpunt uit zou gaan dat als de KLM crew het veilig genoeg vindt om te gaan en dan lekker 5 dagen vakantie in het Lebua Hotel te vieren, dan zal het voor mij ook wel veilig zijn.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:47 schreef Bowny het volgende:
Ik zit te denken om vanavond of morgen naar Thailand te gaan, ben ik nog gedekt door de verzekering, gezien het advies van BuZa?
Ik weet het, maar het doet het lekker voor de beeldvorming. En een paar daagjes aan het zwembad van het Lebua is ook geen straf, toch? Alleen vliegt je zakgeld er wel snel doorheen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:58 schreef Bowny het volgende:
Het is trouwens niet 5 dagen feest vieren, ze moeten in de tussentijd ook nog even op en neer naar TPE
Agree!quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:16 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik weet het, maar het doet het lekker voor de beeldvorming. En een paar daagjes aan het zwembad van het Lebua is ook geen straf, toch? Alleen vliegt je zakgeld er wel snel doorheen.
Je maakt een grapje zeker.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:09 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft de koning zich al uitgesproken?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:55 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, als je maar gaat voordat ze een volledig negatief reisadvies uitvaardigen. Want je verzekering zal toch niet ophouden wanneer je onderweg bent. En is dat wel zo dan zal Buza wel weer het nodige regelen voor de gestranden. Ik denk dat ik ook maar een heel klein beetje zou twijfelen en van het standpunt uit zou gaan dat als de KLM crew het veilig genoeg vindt om te gaan en dan lekker 5 dagen vakantie in het Lebua Hotel te vieren, dan zal het voor mij ook wel veilig zijn.
Ik vlieg door naar Chiang Mai maar daar schijnt het ook te gaan gebeuren binnenkort.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:17 schreef Sinceria het volgende:
Bizar allemaal. Ik stop maar even met de voorbereidingen voor mijn reis (binnenlandse vluchten boeken etc.). Hoewel ik het wel met Flammie eens ben: als het vliegveld nog open is ga ik erheen. Kijken of ik meteen door kan reizen naar Hanoi bijvoorbeeld.
@ Gaoxing: succes met de hele situatie, lijkt me spannend nu in Thailand te zitten met je kinderen. Merk je er iets van waar jij zit?
Dat was vanmiddag al op GeenStijl.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:18 schreef Sinceria het volgende:
Linkje Hart van Nederland:
http://www.hartvannederla(...)ote-chaos-in-bankok/
Ja, tis wel even spannend. Wanneer ga je?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:22 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik vlieg door naar Chiang Mai maar daar schijnt het ook te gaan gebeuren binnenkort.
Nja, voor mij was het nieuw.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:36 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dat was vanmiddag al op GeenStijl.
Die kunnen heel moeilijk gaan doen. Als het een negatief reisadvies wordt ben je misschien wel niet meer verzekerd zelfs.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:47 schreef mindyourstep het volgende:
HOe zit het met de verzekering bij dit advies ?
Wil gewoon gaan
Die regering kan beter blijven zitten en met harde hand de orde herstellen. Het is toch van de ratten besnuffeld wat die rooien daar uitgehaald hebben met het hele Central World Complex in de as te zetten. De tegenstellingen die er al waren zullen alleen maar groter worden. Het wordt nu echt de rooien tegenover de rest van weldenkend Thailand. En laten we hopen dat door deze akties de rooien alle symphatie verloren hebben. De mijne in ieder geval al wel.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:11 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Wel is het verstandig om na deze acties toch het aftreden van de regering af te kondingen en nieuwe verkiezingen uit te schrijven, al is het alleen maar om de rust terug te brengen in het land, want je zult uiteindelijk toch met de hele bevolking verder moeten.
Die stemmen zijn volgens mij voor 200 Baht per stuk te koop.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:41 schreef Flammie het volgende:
Verder gaan die rode door deze terreur een volgende verkiezing waarschijnlijk ook niet meer winnen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |