niet als je haar armen ook nog tegen r aan moet houden, zo heeft mevroi het t liefst..ons prinsesjequote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:53 schreef livelink het volgende:
Ach ja, die fase van naast het bed zitten hebben we allemaal denk ik wel eens gehad. Een goede tijd om weer eens aan lezen toe te komen. Gedwongen niksdoen kan soms best prettig zijn
Was ook maar een glapjequote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:38 schreef pinquit het volgende:
en er was heulemaal geen jurkverhaalik vond m tof voordat ik hem geassocieerd met minniemouse zag
nu vind ik m ook mouse.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:40 schreef k_i_m het volgende:
Ik zal de volgende keer foto's maken voor je. Het is echt om te janken.
dat ik de boel met de verrekijker van de baas in de gaten hou ook, maar dat is een heel ander verhaal natuurlijk.
Ik las spankdoekenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:37 schreef k_i_m het volgende:
Ik zit die treurigheid al vanaf 16.00 uur vanuit het raam van mijn kantoor te aanschouwen. En toen ik uit mijn werk langs het tentje liep waar ik wel eens bier drink, was het helemaal overgenomen door gekken met spandoeken
.
Ik ben echt heel benieuwd naar hem. Laat ik zo zeggen, ik had alleen in Brabant gezochtquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:53 schreef pinquit het volgende:
oeoeooeeh groof wat leukwaar komt ie vandaan?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:56 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ik ben echt heel benieuwd naar hem. Laat ik zo zeggen, ik had alleen in Brabant gezocht.
ik weet niet, ben op de laptop en die twittert niet zo fijnquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:57 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb een kwaaie dronk taart. (copyright by elcastel) Is er nog wat te twits0ren?.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:03 schreef k_i_m het volgende:
dat hoor ik altijd in mijn hoofd erbij als ik je username zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |