niet als je haar armen ook nog tegen r aan moet houden, zo heeft mevroi het t liefst..ons prinsesjequote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:53 schreef livelink het volgende:
Ach ja, die fase van naast het bed zitten hebben we allemaal denk ik wel eens gehad. Een goede tijd om weer eens aan lezen toe te komen. Gedwongen niksdoen kan soms best prettig zijn
Was ook maar een glapjequote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:38 schreef pinquit het volgende:
en er was heulemaal geen jurkverhaalik vond m tof voordat ik hem geassocieerd met minniemouse zag
nu vind ik m ook mouse.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:40 schreef k_i_m het volgende:
Ik zal de volgende keer foto's maken voor je. Het is echt om te janken.
dat ik de boel met de verrekijker van de baas in de gaten hou ook, maar dat is een heel ander verhaal natuurlijk.
Ik las spankdoekenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:37 schreef k_i_m het volgende:
Ik zit die treurigheid al vanaf 16.00 uur vanuit het raam van mijn kantoor te aanschouwen. En toen ik uit mijn werk langs het tentje liep waar ik wel eens bier drink, was het helemaal overgenomen door gekken met spandoeken
.
Ik ben echt heel benieuwd naar hem. Laat ik zo zeggen, ik had alleen in Brabant gezochtquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:53 schreef pinquit het volgende:
oeoeooeeh groof wat leukwaar komt ie vandaan?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:56 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ik ben echt heel benieuwd naar hem. Laat ik zo zeggen, ik had alleen in Brabant gezocht.
ik weet niet, ben op de laptop en die twittert niet zo fijnquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:57 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb een kwaaie dronk taart. (copyright by elcastel) Is er nog wat te twits0ren?.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:03 schreef k_i_m het volgende:
dat hoor ik altijd in mijn hoofd erbij als ik je username zie.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:04 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Mijn dochter heeft vandaag haar eerste tweewoordszin gezegd tegen de poes
'Ksht ui!'
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:04 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Mijn dochter heeft vandaag haar eerste tweewoordszin gezegd tegen de poes
'Ksht ui!'
dude...shut up!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:06 schreef Verhuisdooske het volgende:
[..]
en goddomme wat is mijn pizza awesome
creamybacon
oftewel
een rondje spekvet
Gister was ik ergens mee aan het pielen toen kwam ze tegen me aan staan vrijen en vroeg toen op haar allerliefst 'Mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa? Kijjjjjjjjjjjjjk?????"quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:06 schreef k_i_m het volgende:
Dan bof je nog. Hier is het de hele dag "Feeje aandoen" (tv aandoen) en als je dan zegt dat het niet kan is het "doetetnietmeeeeâh".
Da's voor mij m'n normale doen. En nu begint Ivan er ookal mee.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:15 schreef Verhuisdooske het volgende:
t feit dat ik mn creamybacon als een schlemiel aan het wegstouwen ben terwijl t begin alweer omhoog komt zegt al genoeg volgens mij
Ik vraag me al de hele dag af wat voor act dat nou zou zijn. Zou ze vier borsten hebben of drie ogen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:55 schreef oeke het volgende:
Ja he? Gelukkig heeft zijn vrouw een zeer goed lopende act waarmee ze het geld op dit moment verdient.![]()
Oh, die had ik nog niet gezien! Heb ik nu een kloon ontmaskerd?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:15 schreef Verhuisdooske het volgende:
t feit dat ik mn creamybacon als een schlemiel aan het wegstouwen ben terwijl t begin alweer omhoog komt zegt al genoeg volgens mij
quote:
Haha, nee, ze heeft samen met een vriendin een geweldig ding bedacht. -Even weg voor de privacy-quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:25 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vraag me al de hele dag af wat voor act dat nou zou zijn. Zou ze vier borsten hebben of drie ogen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik vind het zo leuk!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
hahah nee dat kwam zomaar ff 'tussendoor wippen'*grijns*quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:38 schreef Diaan73 het volgende:
VD, supernieuws zegGefeliciteerd!!! Daar was je dus druk mee?? Ipv met verhuizen.
![]()
Dat mobiele naai atelier heb ik gezien op Lowlands volgens mij, was best gaaf.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:41 schreef Verhuisdooske het volgende:
[..]
hahah nee dat kwam zomaar ff 'tussendoor wippen'*grijns*
ik zag t ff niet aankomen iig![]()
en dank Trui
ik ben ook verliefd op kast
bedje is nu ook al in de bewerkmodus evenals t kozijn maar t moet met kleine stapjes aangezien mevrouw er moet maffen en ik r niet wil vergassen met mijn lakwalmen
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:42 schreef trui het volgende:
mobiel naai-atelier. al zou 't ook een mooi scheldwoord kunnen zijn.![]()
neequote:
het is zelfs nog ruimer! t heeft aan de zijkant nog een flink stukquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:49 schreef huuphuup het volgende:
Ik ben gek op mijn bankvoor een prikje overgenomen van een vriendin die altijd keizuinig was op haar spullen. En ze was is ook een enorme workaholic. (lees: had nooit tijd om op die bank te zitten).
Hij zit zo lekker <3
Kamertje klinkt echt heel tof, ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat. T ziet er in elk geval al goed uit! Lekker ruim.
geen idee.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:52 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb nu een grijze Kramfors van Ikea.
Maar ik wil een wat tuttigere bank hebben, dus ik dacht aan een model Ektorp (hoekbank) van Ikea.
Hoeft niet persé van Ikea te zijn maar zo'n model.
Wat voor bank heb jij?
oh en ik vind je vloer keimooi!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:56 schreef Verhuisdooske het volgende:
en ik ben keiverliefd op mijn marktplaats bank
hij zit zo
Iszo, hier ook verbazing alom..ik ben er helemaal verliefd opquote:
niks mis met Ikea alom!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:02 schreef Verhuisdooske het volgende:
[..]
Iszo, hier ook verbazing alom..ik ben er helemaal verliefd opverder is t een beetje ikea alom met veel snuisterijtjes (dol op
en retrospullies, oude lampjes enzo
)
Dat dusquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:01 schreef Diaan73 het volgende:
Ow die stoelen van SC vind ik echt niet mooi, sorry. Veel te stylisch voor mij.
Maar dat die stoelen zo stylish zijn is juist leuk bij de rest van mijn inrichting.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:07 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dat dusPlus dat ze eruit ziet alsof ze niet echt lekker zitten
(mja dacht ik ook van mijn stoelen, die hebben we gekocht omdat dat de enige stoelen waren die erbij pastten die ze in de winkel haddenEn die zitten uiteindelijk toch nog lekker
)
Alles is te koopquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
niks mis met Ikea alom!![]()
Ik vind de vloer die hier ligt ook keimooimaarja, kanniemeenemennie hè... dan gaat TF slaan
quote:
Ik ben helemaal niet stylisch, ik hou meer van gemakkelijk, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:10 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Maar dat die stoelen zo stylish zijn is juist leuk bij de rest van mijn inrichting.
En ze zitten juist goddelijk.
Mot ik een keertje vrienden komen maken?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja ja met huis erbij zeker?zit k voor altijd vast aan dat kinderdagverblijf in de achterdeur
vandaag overigens ook annex houtzagerij en knutselparadijs...![]()
mja ze blijven gewoon niet mooiquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:10 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Maar dat die stoelen zo stylish zijn is juist leuk bij de rest van mijn inrichting.
En ze zitten juist goddelijk.
Ook in mijn ogen....quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:20 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
mja ze blijven gewoon niet mooi(in mijn ogen dan)
Ik stel me nu zo`n 18-persoons inrichting voor bij deze omschrijvingquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:23 schreef Basboussa het volgende:
Als ik ga verhuizen neem ik alleen mijn kind mee, ik weet niet wat de man bezielde toen hij dit interieur aanschafte, maar een roze bloementapijt en een GIGANTISCHE bank, die ook nog niet eens lekker zit, zijn niet helemaal mijn ding.... En de GIGANTISCHE bank heeft ook nog twee GIGANTISCHE stoelen, en daarnaast een zeer onpraktische glazen tafel (sowieso, glazen tafels....) met rotstoelen...
Als ze maar op hun vingertjes lettenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:18 schreef trui het volgende:
kdv gecombineerd met houtzagerij... klinkt een tikkeltje riskant!
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:23 schreef Basboussa het volgende:
Als ik ga verhuizen neem ik alleen mijn kind mee, ik weet niet wat de man bezielde toen hij dit interieur aanschafte, maar een roze bloementapijt en een GIGANTISCHE bank, die ook nog niet eens lekker zit, zijn niet helemaal mijn ding.... En de GIGANTISCHE bank heeft ook nog twee GIGANTISCHE stoelen, en daarnaast een zeer onpraktische glazen tafel (sowieso, glazen tafels....) met rotstoelen...
Nee de S stoelen. Van de foto.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:29 schreef trui het volgende:
ik heb sacrecoeurs stoelen gemist geloof ik? de kangaroo's bedoelen jullie?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:33 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ik heb alles hier in huis uitgekozen. Van het hysterische bankstel tot de fuchsiaroze muur. De man vond alles prima, hij stelde zelfs voor om nog wat meer roze toe te voegen als ik dat wilde
Ik ga niet eens over tot discussie ik koop het meestal gewoon.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:36 schreef Incantrix het volgende:
Wij komen gaandeweg tot interessante compromissen hoor, dus ik klaag niet.. Maar soms zou ik best wat minder discussie willen voor we tot iets constructiefs komen
Oh maar ik noem hem steeds anders, en nu toevallig een keer 'de man'quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:36 schreef livelink het volgende:
Gaan we nu allemaal ineens over 'de man' praten? Het klinkt zo afstandelijk als je het over je vriend/man hebt. SacreCoeur deed het vanmiddag ook al in het Vaderdagtopic, in dit topic Basboussa en nu ook Taartjesfee.
meh, das alleen als je erdoor moet met je kinderwagenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:18 schreef trui het volgende:
kdv gecombineerd met houtzagerij... klinkt een tikkeltje riskant!
ach, het is weer es wat anders dan 'm vervangen door een "quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:36 schreef livelink het volgende:
Gaan we nu allemaal ineens over 'de man' praten? Het klinkt zo afstandelijk als je het over je vriend/man hebt. SacreCoeur deed het vanmiddag ook al in het Vaderdagtopic, in dit topic Basboussa en nu ook Taartjesfee.
De man....nee, dan zou ik zeggen DE MAN. Er is voor mij maar 1quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:36 schreef livelink het volgende:
nou ik vind dat mijn vriend ook inspraak heeft in onze inrichtingquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:38 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik ga niet eens over tot discussie ik koop het meestal gewoon.
'k Heb heel slim het behang alleen gekocht.
Vissen...is dat codetaal voor zuipen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:40 schreef trui het volgende:
[..]
ach, het is weer es wat anders dan 'm vervangen door een "" .
mijnDM
![]()
is momenteel aan 't vissen (en kamperen) in Luxemburg. en hij smste net dat ie geen droge kleren meer heeft omdat ie al een paar keer om is gekukeld met z'n waadpak.
![]()
Het is voor jouw 'DM' te hopen dat het morgen heerlijk weer isquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:40 schreef trui het volgende:
[..]
ach, het is weer es wat anders dan 'm vervangen door een "" .
mijnDM
![]()
is momenteel aan 't vissen (en kamperen) in Luxemburg. en hij smste net dat ie geen droge kleren meer heeft omdat ie al een paar keer om is gekukeld met z'n waadpak.
![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
nou ik vind dat mijn vriend ook inspraak heeft in onze inrichting
Ik bedoel we wonen samen..het huis is net zo goed van mij als van hem. Dat ik (en hij) dan wat water bij de wijn moet doen so be it..we moeten ons allebei op ons gemak voelen thuis
We komen er uiteindelijk wel uit, alleen als ik alleen zou wonen zou mijn huis er anders uit zien. Maar ik ga niet zo maar dingen komen (geen grote dingen dan), tis ook zijn geld...
haha nee, hij vindt vissen nog leuker dan zuipen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:42 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Vissen...is dat codetaal voor zuipen?
Vertel vertel vertel welke klassiekers heb je nu?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:45 schreef mefke79 het volgende:
ohhoo ik was net bij de buren en buuf wees me op een keigave site, winkel zit ook nog in de buurt zeg...www.mevrouwdeuil.nl. Retroliefhebbers niet kijken. En mensen die van speelgoed uit mijn tijd houden ook niet..Ik wil zo'n kleuterstoeltje + tafeltje![]()
Ik vind phantomstoelen wel gaaf. Maar goed, wij hebben nu al designklassiekers binnen staan en die waren duur genoeg. Maar die phantoms...ah, nog duurder, maar zo gaaf.
VD, leuk! (en ik zat er al weer naast, zorry Huup)
oh!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:45 schreef mefke79 het volgende:
ohhoo ik was net bij de buren en buuf wees me op een keigave site, winkel zit ook nog in de buurt zeg...www.mevrouwdeuil.nl. Retroliefhebbers niet kijken. En mensen die van speelgoed uit mijn tijd houden ook niet..Ik wil zo'n kleuterstoeltje + tafeltje![]()
Ik vind phantomstoelen wel gaaf. Maar goed, wij hebben nu al designklassiekers binnen staan en die waren duur genoeg. Maar die phantoms...ah, nog duurder, maar zo gaaf.
VD, leuk! (en ik zat er al weer naast, zorry Huup)
ik wilde het niet zeggenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:47 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Oh ja en dan noemen we onze kinderen allemaal DS(Dear Son) of DD(Dear Daughter), en spreken we over VL(VriendLief) of DH(DearHusband) en onze PIL(Parents In Law) enzo.
Of we gaan massaal naar D&V
ken ik!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:45 schreef mefke79 het volgende:
Ieuw!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:47 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Oh ja en dan noemen we onze kinderen allemaal DS(Dear Son) of DD(Dear Daughter), en spreken we over VL(VriendLief) of DH(DearHusband) en onze PIL(Parents In Law) enzo.
haha lijkt me ook niks hoor. laten we 't lekker allemaal op onze eigen manier blijven doen. ik heb G, en W&C.quote:
Soms (quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:51 schreef livelink het volgende:
Bij ons gaat het ook in overleg. Maar ik heb de laatste tijd ineens de kriebels en wil het allemaal eens anders.
En dan vooral wat meer kleur in de kamer. En ik vind het nu wel even lastig dat het allemaal in overleg moet. Het is echt voor het eerst in mijn leven dat ik zo'n behoefte heb aan verandering en ik wil het het liefst nu ook allemaal meteen gaan doen. En dan is overleg wel een vertragende factor.
zijn dr echt mensen die dat zo noemenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:47 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Dacht ik toch serieus dat ze het dan over draagdochter hadden, en de rest kon ik gewoon niet plaatsen. Behalve VriendLief.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:47 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:46 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet trouwens zo nog een cadeau kopen voor zijn verjaardag, maar ik weet niet wat en ik heb maar 35 euro.
daarom koop ik ook gewoon niets meer voor zijn verjaardagquote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:52 schreef Verhuisdooske het volgende:
[..]
enne meestal koop ik een suffe gadget uit de kijkshop ofzo
ik ben niet zo origineel en meneer is amper te pleasen..als t maar iets met een stekkertje of op batterijen is
Dat krijgt ie elk weekend alquote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:53 schreef Verhuisdooske het volgende:
[..]
SLECHTE VROUW
* SPANKING
* ontbijt op bed
* massage
* een uur je mond houden
etc
oh tof, goed idee voor hierquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:08 schreef Verhuisdooske het volgende:
gadgetsites
mannen houden ervanen omdat het stom is, lijkt het duurder dan het is
dit is ook een succes op feestjes, ik geef altijd hexbugs
[ afbeelding ]
dat zijn van die robotic creatures.. kosten rond een tientje
Whahaha! Meen je dat? Bestaat dat echt? Tell me... !quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh tof, goed idee voor hier
Hier hebben we de legoblokje-usbstick al gehad en de usb missile launcherdat ding schiet pijltjes af en degene aan de andere kant van msn zeg maar kan het besturen.
pasfoto's maken van jou en bep samen in een hokje en op de achterkant het tegoedgebeuren schrijvenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:20 schreef k_i_m het volgende:
Voor zijn Iphone heeft ie niks nodig (Dat ding ligt soms dagen in de auto als ie hem weer eens vergeten is. ) en van gadgets houdt ie niet echt. Ik ga zo wel een rondje lopen in het dorp, ik vind vast wel iets
.
mjaquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:21 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Whahaha! Meen je dat? Bestaat dat echt? Tell me... !
Als ik het over het geweldige interieur heb, dan is het inderdaad de manquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:36 schreef livelink het volgende:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat is er mis met 'mijn man' om te zeggen. Het is toch je man?
Doet het em niet voor me....quote:
Geen idee. Kun je geen omreken tabel ergens opduikelen van internet? Zo van een cup is zoveel gram en dan dat afwegen?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:12 schreef Linda2205 het volgende:
Dames kookwonders, waar kan ik een maatbeker halen met cups/spoons maten?
In Caaaaaaaaaanaaaaaaaaaaaaaaadaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:12 schreef Linda2205 het volgende:
Dames kookwonders, waar kan ik een maatbeker halen met cups/spoons maten?
Mja, tis niet voor mezelf. Iemand hier zocht het en vroeg of het miss in NL te verkrijgen was... Ik ga het er nog maar eens met dr over hebbenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Geen idee. Kun je geen omreken tabel ergens opduikelen van internet? Zo van een cup is zoveel gram en dan dat afwegen?
Voor spoons heb je van die maatlepeltjes in verschillende maten, hier hebben ze die bij oa Xenos en Dille & Kamille enzo, en blokker natuurlijk.
Die hebben we hier ook, das mooi, thnx!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:19 schreef SacreCoeur het volgende:
Gewoon bij Ikea.
Was nieuw in het assortiment, gelijk meegenomen toen.
O ja dat was wel alleen voor 'cups'.
Natuurlijk is het niet fout. Je moet het precies zo zeggen als je het zelf wilt. Het viel me alleen op dat ineens meer mensen het gingen doen. Verder niks. Gewoon doen wat je altijd doet en waar je je goed bij voelt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:10 schreef Basboussa het volgende:
Zeg trouwens ook vaak de dochter... Is dat ook fout?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou er haast een boek over schrijven!
ha! dank je. Ja, da's wel een felicitatie waard hèquote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:53 schreef k_i_m het volgende:
Gefeliciteerd buuf. Althans, zo lijkt het dan he, dat ik je moet feliciteren.
nah.quote:
Leuk, oeke! Maandag ophalen?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:53 schreef oeke het volgende:
Buuv en Easy en Twan, allemaal gefeliciteerd!![]()
Aangestoken door Huup en omdat ik wat belastingcentjes terug kreeg hebben we eergister ook een camera gekocht.![]()
Ik had echt niet verwacht dat hij er voor dinsdag zou zijn.
Heb ik vandaag de postbode gemist met pakje.
Diaanquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:44 schreef Diaan73 het volgende:
Dankjewel... hij was zelf ook supertrots en ik natuurlijk ook.
Echt stom ja... maar ach kan gebeuren.
Easy is ook 12 jaar getrouwd?? Van harte gefeliciteerd!!! ik bedenk me net dat ik als ik niet gescheiden was al bijna 10 jaar getrouwd zou zijn
Ikke?quote:
Nee, tegen je droomprins.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:04 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ikke?![]()
Nee, het is echt een hele mooie spartafiets in coole kleur met fietsjes en alles erop en eraan. Ik ben er heel blij mee hoor, maar ik wil gewoon toch ook wel een mooie camera, een keertje
.
Ik snap er geen zak meer van. Ik maakte een grapje omdat ik Diaan's opmerking zo grappig vond. Als... dan was ik nu 10 jaar getrouwd. Ja, hahah, zo kan ik het ook. Dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:07 schreef oeke het volgende:![]()
Hihi, Groof, je komt er niet onderuit!
Heb je je droomprins laten zitten op zijn knieen?
Wij dachten gewoon dat er 12 jaar geleden een sappige afwijzing heeft plaatsgevonden. En tuk als we zijn op dat soort verhalen....quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:08 schreef Groofsken het volgende:
Ik snap er geen zak meer van. Ik maakte een grapje omdat ik Diaan's opmerking zo grappig vond. Als... dan was ik nu 10 jaar getrouwd. Ja, hahah, zo kan ik het ook. Dat bedoelde ik.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:07 schreef pinquit het volgende:
ow. t was gewoon een 'als/dan'.![]()
maar wie weet!is ie van RP? wat is zn nick, dan kan ik m zoeken
![]()
Aangezien jij een leuke vrouw bent met leuke kinderen, moet die droomprins in de buurt zijn...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:08 schreef Groofsken het volgende:
Mijn droomprinsen zijn allemaal getrouwd.
Met leuke vrouwen.
En ze zijn leuke vaders van kinderen. Leuke kinderen.
![]()
Wat bende toch een schatjequote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:11 schreef oeke het volgende:
[..]
Aangezien jij een leuke vrouw bent met leuke kinderen, moet die droomprins in de buurt zijn...
Dat zeg ik nietquote:
Ik wil die leuke en knappe manquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:17 schreef Pvoesss het volgende:
Ja idd! en dat zijn heel veel dames jaloers op groofsken met die hele hele leuke en knappe man
Haha, snap ik. Eigenlijk zou je 'm van tevoren al ergens 'per ongeluk' tegen moeten zien te komen of zo. Dan weet je wat voor vlees je in de kuip hebt. Woont ie in de buurt?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:15 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik moet er namelijk cool onder blijven, en als iedereen op de hoogte is word ik zenuwachtig enzo
. het duurt nog even. Hem moet eerst even op vakantie nog.
De Canon 500D. P. wilde veel pixels en filmpjes kunnen maken. Allen de body en dan dezelfde lens erbij, de 50 nogwat.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:23 schreef huuphuup het volgende:
Oeke wat cool! Zomaar een camera wauw haha. Of nouja niet zomaar zomaar. Maar toch. Wat voor een enzo?
Ik dacht dat dit nog over de droomprins ging.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:25 schreef Groofsken het volgende:
Dees ga ik kopen, en ze komen hem brengen![]()
Playing hard to get?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
We hadden ook al ruim 10 jaar getrouwd kunnen zijn maar ik heb toen nee gezegd. Meerdere keren
De droomprins op het witte paard de rode moederfiets.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit nog over de droomprins ging.![]()
Wij gaan dit jaar op voor de seven year itch.
Het was meer dat ik 19 was, net m`n baan kwijt was, net verkering had, zwanger was van een vent die ik dus amper kende, en we samen een huis gingen kopen..was een beetje te veel veranderingquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:42 schreef oeke het volgende:
[..]
Playing hard to get?![]()
Merk je er al iets van, Claudia van de itch?
Wij zijn deze zomer 6 jaar bij elkaar.
Kun je dat niet gewoon op je eigen vent verhalen dan?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:44 schreef k_i_m het volgende:
Ik kreeg dit jaar geld genoeg terug voor 2 fietsen. Maar ik zie er helemaal niks van terug omdat het gelijk verrekend wordt met de aanslag van mijn wederhelft die nog even lekker duizenden euro's terug moet betalen door die (*R$#()$&@#($ eenmanszaak.
Daar gaat mijn nagellak wenslijst.
En als we toen getrouwd waren, was het lang zo`n leuke bruiloft niet als wij vorig jaar haddenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het was meer dat ik 19 was, net m`n baan kwijt was, net verkering had, zwanger was van een vent die ik dus amper kende, en we samen een huis gingen kopen..was een beetje te veel verandering[quote]
Oef, ja dat is wat veel in een korte tijd.
Zolang men niet aan ruilhandel doet beschik ik niet over voldoende liquiditeiten om ook maar één potje aan te schaffen. Het is echt enorm crisis hierquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:50 schreef oeke het volgende:
Kim, ik zou het gewoon kopen. Zo.
Tegen die tijd zijn we te druk met Ivans 1e verjaardag en voortdurend achter hem aanrennen, vermoed ik zo.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:42 schreef oeke het volgende:
Merk je er al iets van, Claudia van de itch?
Wij zijn deze zomer 6 jaar bij elkaar.
whahaquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Tegen die tijd zijn we te druk met Ivans 1e verjaardag en voortdurend achter hem aanrennen, vermoed ik zo.![]()
Momenteel maakt het hebben van een kind ons leven eigenlijk alleen maar leuker en makkelijker. We hebben bijvoorbeeld tegenwoordig geen ruzie meer in de Ikea omdat ik de hele tijd bezig ben met Ivan knuffelen en daardoor geen tijd heb om op m'n lief te lopen bitchen. En we moeten het noodgedwongen kort houden waardoor we ons niet laten verleiden tot een uitputtingsslag waarbij we tegen de tijd dat we bij de kassa zijn aangekomen bereid zijn een punt te zetten achter de relatie.
had je daar niet tijdens de zwangerschap nog een laatste stuiptrekking van?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:00 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, herkenbaar, Claudia.
Ik merk ook wel dat ik wat milder ben. En wat minder fatalistisch vooral. Voordat Lente er was, was ik tijdens elke ruzie geneigd om direct m'n spullen te pakken en zag ik mezelf al in gedachten al jankend met m'n koffer bij m'n moeder voor de deur staan.
Nu kan dat niet meer, vind ik. (Hoewel ik het ook nooit gedaan heb hoor.) Er is toch meer verbintenis waardoor (ook) m'n onderbewuste lijkt te begrijpen dat we er toch echt samen uit moeten komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |