laatste nieuws van het press centre hier.quote:
new bericht twee boten overgenomen er wordt gesproken van 3 a 4 doden en 30 tot 40 gewonden .quote:
Je denkt ik neem vast een voorsprongetje op de hasbara?quote:Op maandag 31 mei 2010 05:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Schieten op een schip van de IDF is dan ook niet bijster verstandig.
En jij op de spreekbuis van Hamas?quote:Op maandag 31 mei 2010 05:19 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je denkt ik neem vast een voorsprongetje op de hasbara?
Israel schiet op ongewapende burgers.
edit: zie nu dat C_N daar eerst mee kwam.
quote:Gaza aid flotilla attacked, two killed
Israeli forces have attacked the international aid convoy Freedom Flotilla en route to the besieged Gaza Strip, killing at least two people and leaving more than 50 injured.
The attack came on Monday morning after Israel deployed warships and threatened to stop the flotilla from reaching Gaza.
There were not immediately more details about the raid or the casualties.
The convoy carries 10,000 tons of supplies and hundreds of politicians, activists and journalists.
The flotilla seeks to break Israel's crippling blockade of Gaza and deliver basic necessities to the impoverished Palestinians in the coastal enclave.
De laatste keer dat Turken dat probeerden in Duitsland eindigde dat in dode Turken.quote:Op maandag 31 mei 2010 06:01 schreef NorthernStar het volgende:
* Duizenden in Istanbul, Turkije op de been. Politie ingezet om te voorkomen dat ze het Israelisch consulaat bestormen en in de brand steken.
Een blokade is er niet voor niets ,quote:Op maandag 31 mei 2010 06:02 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Gesproken als een echte kampbewaarder.
Grappig zeg. Ik denk dat Israel ondertussen een grote fout heeft gemaakt om op Turken te schieten. Sowieso de marine in te zetten tegen een hulpkonvooi.quote:Op maandag 31 mei 2010 06:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De laatste keer dat Turken dat probeerden in Duitsland eindigde dat in dode Turken.
Wie zaait zal oogsten.quote:Op maandag 31 mei 2010 06:08 schreef C_N het volgende:
[..]
Een blokade is er niet voor niets ,
zo op pleuren met zieken ,wil je dat niet dan moet je de gevolgen accepteren .
duidelijker kan niet ??
een hulp convoy dat een blokkade wil door kruisen ,quote:Op maandag 31 mei 2010 06:12 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Grappig zeg. Ik denk dat Israel ondertussen een grote fout heeft gemaakt om op Turken te schieten. Sowieso de marine in te zetten tegen een hulpkonvooi.
Het was dan ook niet zozeer een hulpkonvooi als wel een gewapende PR stunt.quote:Op maandag 31 mei 2010 06:12 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Grappig zeg. Ik denk dat Israel ondertussen een grote fout heeft gemaakt om op Turken te schieten. Sowieso de marine in te zetten tegen een hulpkonvooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |