Ik spreek over het geheel, alles.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:11 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Wacht even.
Zeg je nu dat het lastigvallen van Ruben prima is, maar als hetzelfde wordt gedaan met de kinderen van Jolande, dan is het opeens te ver?
Ik zou op zijn minst van je verwachten dat je het allebei verachtelijk vind.
Men zal het wel hypocriet van je vinden, maar ik zeg goed gedaan, meid.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik niet, hij lag gistermorgen op de mat en ik was dusdanig verontwaardigd over de voorpagina dat ik besloot dat het de druppel was en de krant opgezegd zou worden.
Wat ik ook gedaan heb.
Waarom zouden we dat niet willen ?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga je die grenzen afbakenen, inperken, komen we ook op een hellend vlak dat we niet moeten willen.
Hier sluit ik me helemaal bij aanquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:06 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Precies.
Het slaat ALLEBEI evenveel nergens op.
De woede van nu is oprecht en terecht.
Nouja goed, ik ken je verder niet, en dat deel van je reputatie daarmee dus ook niet,quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik tik precies zoals ik praatWeet ( bijna) iedereen.
Niks rottigs mee bedoeld
* Handje schudt
Wat is er mis met de brave hendrik uit hangen?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Fliker toch op, het is goddomme wereldnieuws, of wij dat nou willen of niet, of die familie dat nou wil of niet.
Het joch is de enige overlevende van een grote ramp.
En dan gaan wij de brave hendrik uithangen.
Omgekeerde wereld.
Wat is er hypocriet aan?quote:Ik hoop dat er snel weer iets gebeurd want van dit hypocriete gedoe word ik doodziek.
Oh, dus nu vind je veel media-aandacht opeens wel slecht?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:40 schreef yvonne het volgende:
En NOVA en NOS moeten zich schamen, kijk de beelden nog maar eens terug hoe zij de overlevenden en familie van Turkish Airlines lastigvielen.
Ik heb geen Telegraaf abbo en ben ook geen lijsttrekker.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:12 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Dan ben je net zo slecht als de Telegraaf dus.
De actie van Prem is een betere:
- Abonnement opzeggen.
- Lijsttrekkers die de Telegraaf niet meer te woord staan.
En dat gaat me dus te ver, als je graag oprecht (en) verontwaardigd wilt zijn hou dan wel de eer aan jezelf, als je een abo hebt dan zeg je de krant op, dat voelen ze ook echt wel als 10% van de abonnees dat doet, en als je geen abo hebt dan koop je de krant gewoon nooit meer.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:09 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Want?
Zoals de Telegraaf nu reageert is het gewoon schouders ophalen en wachten op de volgende stunt van ze.
Ik zou het echt niet erg vinden als mevrouw duidelijk wordt gemaakt dat veel mensen in Nederland dit echt niet vinden kunnen. En dat hoeft dan niks ernstig te zijn. Gewoon haar even laten voelen hoe het is als volslagen onbekenden zich met haar familie gaan bemoeien.
Hij zegt toch niet dat jij er niet anders over mag denken?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
mág ik alsjeblieft daar anders over denken?!
En als je het per ongeluk doet?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:19 schreef Leandra het volgende:
Als je de journaliste en de hoofdredacteur persoonlijk gaat benaderen men je geen haar beter dan zijzelf.
Ik maak me er weinig druk om wat "men" van me vindt, de helft van degenen die me hypocriet noemen heeft waarschijnlijk zelf een abo (of "m'n ouders, dus ik kan er niets aan doen dat ie hier op de mat valt") en is te schijterig om het toe te geven.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:13 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Men zal het wel hypocriet van je vinden, maar ik zeg goed gedaan, meid.
Garpig.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:21 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
En als je het per ongeluk doet?
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik maak me er weinig druk om wat "men" van me vindt, de helft van degenen die me hypocriet noemen heeft waarschijnlijk zelf een abo (of "m'n ouders, dus ik kan er niets aan doen dat ie hier op de mat valt") en is te schijterig om het toe te geven.
Haar nummer stond per ongeluk in je telefoon onder de P van persmuskiet en toen viel je op de 7 van je telefoon en werd ze automagisch gebeld??quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:21 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
En als je het per ongeluk doet?
Ik doelde meer op het excuus van Jolande dat ze Ruben per ongeluk aan de lijn kreeg.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Haar nummer stond per ongeluk in je telefoon onder de P van persmuskiet en toen viel je op de 7 van je telefoon en werd ze automagisch gebeld??
Nee, dan nog "sorry, verkeerd nummer ingetoetst".
Pot, ketel, hypocriet en bovenal triest deze reactie.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:09 schreef VancouverFan het volgende:
Ik zou het echt niet erg vinden als mevrouw duidelijk wordt gemaakt dat veel mensen in Nederland dit echt niet vinden kunnen. En dat hoeft dan niks ernstig te zijn. Gewoon haar even laten voelen hoe het is als volslagen onbekenden zich met haar familie gaan bemoeien.
Het is wel frappant je. Moraalridders en aasgieren die met elkaar rollebollen na zo'n ramp.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:23 schreef Re het volgende:
die virtuele wederzijdse massaverontwaardiging is een verdomd interessant fenomeen, volgens mij begonnen met het naar beneden springen van mensen uit de Twin Towers
Mensen die naast een kopje koffie de meest ranzige doodsverwensingen uiten waarna ze even het weer checken... "hey Jannie, het wordt morgen 19 graden, zullen we gaan BBQen?"
Dat weet ik, ik gaf dan ook een voorbeeld waarbij je spontaan op de 7 van je telefoon viel en daarbij de eerste bij de P automagisch belde, en dat bleek toen net Jolande de Persmuskiet te zijn.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:26 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het excuus van Jolande dat ze Ruben per ongeluk aan de lijn kreeg.
Soms moet je vuur met vuur bestrijdenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:29 schreef elcastel het volgende:
[..]
Pot, ketel, hypocriet en bovenal triest deze reactie.
Meestal werkt een gezond verstand beter.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:31 schreef VancouverFan het volgende:
Soms moet je vuur met vuur bestrijden
Censuur is de volgende stap.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |