abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 15 mei 2010 @ 14:57:12 #101
862 Arcee
Look closer
pi_81457623
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 14:53 schreef Leandra het volgende:
Zelfs als het interview werkelijk "per ongeluk" ontstaan was omdat de Libische arts de telefoon spontaan aan Ruben zelf gaf, dan is dat nog geen reden om het ook te publiceren.
Inderdaad, maar om die actie dan vervolgens met nazi's en oorlog te vergelijken en mensen met de dood te bedreigen? Gaat nergens meer over.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 14:58:11 #102
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_81457657
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 14:57 schreef Arcee het volgende:

[..]

Inderdaad, maar om die actie dan vervolgens met nazi's en oorlog te vergelijken en mensen met de dood te bedreigen? Gaat nergens meer over.
Precies, dat soort acties zijn in mijn ogen vele malen verwerpelijker dan wat er gebeurd is, mensen slaan totaal door op het moment. DAT is pas gevaarlijk....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Admin zaterdag 15 mei 2010 @ 14:59:19 #103
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_81457688
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 14:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja klopt, maar een negen-jarig jongentje telefonisch inteviewen wat nog niet afgeschermd wordt door familie (want nog onderweg op dat moment) en waarbij de ambassade op een of andere manier ook niet incalculeert dat men zo ver zal gaan, en dat vervolgens afdrukken vind ik alle grenzen overschrijden.

Zelfs als het interview werkelijk "per ongeluk" ontstaan was omdat de Libische arts de telefoon spontaan aan Ruben zelf gaf, dan is dat nog geen reden om het ook te publiceren.
Zelfs als je maar een minimale vorm van zelfregulering toepast dan weet je al dat het publiceren van zo'n gesprek in NL simpelweg over de fatsoensgrenzen gaat.

En de diverse media hebben de fatsoensgrenzen idd al ver genoeg opgerekt, waaronder ook NOVA en de NOS bij de Turkse crash, maar dat vind ik geen reden om deze volgende grens die door de Telegraaf overschreven is maar af te doen als "het is altijd interessant".
maar dat vind ik geen reden om deze volgende grens die door de Telegraaf overschreven is maar af te doen als "het is altijd interessant".

Ho ho, dat zeg ik niet
We verschillen van mening, prima, maar bedenk dat onze verontwaardiging morgen weer over is en de journalistiek gewoon weer verder gaat.
Ze moeten immers de massa van nieuws voorzien.
Morgen is er wel weer een grens, en overmorgen een andere.
Ga je die grenzen afbakenen, inperken, komen we ook op een hellend vlak dat we niet moeten willen.

Ik ben trouwens gister wel die Telegraaf gaan kopen, jij?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 15:00:52 #104
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_81457727
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 14:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, dat ben ik absoluut met je eens, mensen bedreigen is net zo achterlijk als deze actie van die journaliste en de hoofdredacteur die de plaatsing heeft goedgekeurd.

Het oorlogsverleden van de Telegraaf blijft natuurlijk wel bovenkomen als ze weer eens een grens overschrijden, maar dat is inherent aan het product, wat overigens vreemd genoeg bij Volkswagen dan weer heel makkelijk vergeten wordt.

Maar ik vind wel dat je deze actie van de Telegraaf gewoon moet kunnen afkeuren omdat je vindt dat de grenzen overschreden zijn, als je daar vervolgens zelf met grensoverschrijdende acties op gaat reageren dan diskwalificeer je jezelf gewoon.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 15 mei 2010 @ 15:01:18 #105
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_81457745
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 14:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Helemaal eens, deze debiele massale volksverontwaardiging slaat echt helemaal nergens op, en die " protestactie" van Pool is echt te triest voor woorden .

Dit is gewoon een lekker excuus om ergens tegenaan te schoppen met zijn allen, niets meer, niets minder, er is geen HOND die oprecht iets geeft om het jochie, het is gewoon lekker ageren met zijn allen, lachen man!

Zielig zooitje...
Bullshit.

Jij weet van iedereen die boos is (half Nederland dus) dat hun eerste gedachtes niet waren "dat kan toch niet waar zijn dat je dat met een kind doet" maar "hey, daar kan ik eens eventjes lekker over gaan rellen! ik hoop dat editie NL straks bij mijn kiosk staat!"?

Heb je al contact opgenomen met Char om te kijken of je samen met Derek Ogleville een nieuw programma kunt beginnen.

En volgens mij is het juist zo dat we hier jarenlang juist NIKS over hebben gezegd, maar dat het er nu, na de behandeling van Turkish Airlines, na de live begrafenis van Milly, na de close-ups van Ruben, en na het telefoontje met bijbehorende voorpagina coverage, EINDELIJK uitkomt dat we het te ver vinden gaan.

Nogmaals, het is een natuurlijke correctie.

Long overdue wat mij betreft.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 15 mei 2010 @ 15:02:16 #106
862 Arcee
Look closer
pi_81457786
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 15:00 schreef Leandra het volgende:
Maar ik vind wel dat je deze actie van de Telegraaf gewoon moet kunnen afkeuren omdat je vindt dat de grenzen overschreden zijn, als je daar vervolgens zelf met grensoverschrijdende acties op gaat reageren dan diskwalificeer je jezelf gewoon.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 15:02:21 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_81457791
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 14:59 schreef yvonne het volgende:
Ik ben trouwens gister wel die Telegraaf gaan kopen, jij?
Ik niet, hij lag gistermorgen op de mat en ik was dusdanig verontwaardigd over de voorpagina dat ik besloot dat het de druppel was en de krant opgezegd zou worden.

Wat ik ook gedaan heb.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 15 mei 2010 @ 15:02:47 #108
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_81457806
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 14:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Helemaal eens, deze debiele massale volksverontwaardiging slaat echt helemaal nergens op, en die " protestactie" van Pool is echt te triest voor woorden .

Dit is gewoon een lekker excuus om ergens tegenaan te schoppen met zijn allen, niets meer, niets minder, er is geen HOND die oprecht iets geeft om het jochie, het is gewoon lekker ageren met zijn allen, lachen man!

Zielig zooitje...
Ik heb eerder het gevoel dat jij juist tegen de massa aan wil trappen door het er niet mee eens te zijn.

Ik heb geen moment minder geslapen om die jongen (zoals 99% van alle NL'ers), maar dat is toch geen voorwaarde om een actie verwerpelijk te vinden? Ik vind het schandalig dat De Telegraaf belt en vervolgens het ook nog publiceert. That's all.

En aangezien een hoop NL'ers dit gelukkig ook vinden lijkt het voor jou al snel op 'debiele massale volksverontwaardiging'. Dat is het helemaal niet. Het is gewoon zo dat bijna iedereen het erover eens is dat het schandalig is, meer niet hoor.

En ga nu niet zeggen dat dit elke dag gebeurt want dit is niet zo. Uiteraard gebruikt elke krant, journalist, nieuwssite soms methodes om aan nieuws te komen die veel te ver gaan. Maar dit gaat gewoon nog iets verder, heel wat verder vind ik zelfs.
pi_81457814
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 14:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Precies, dat soort acties zijn in mijn ogen vele malen verwerpelijker dan wat er gebeurd is, mensen slaan totaal door op het moment. DAT is pas gevaarlijk....
Misschien wel. Maar het is wel begrijpelijk.
Actie = reactie.

Normaal ben ik niet voor eigen rechter spelen. Maar in dit geval zou ik het toch ook niet zo erg vinden als iemand de kinderen van Mevrouw van der Graaf lastig effe gaat vallen.
Leaf
  Admin zaterdag 15 mei 2010 @ 15:03:50 #110
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_81457849
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 15:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik niet, hij lag gistermorgen op de mat en ik was dusdanig verontwaardigd over de voorpagina dat ik besloot dat het de druppel was en de krant opgezegd zou worden.

Wat ik ook gedaan heb.
Dat vind ik dan weer want hoeveel gillen het nu en doen het niet, want ze hebben toffe WK verslaggeving straks en en en
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin zaterdag 15 mei 2010 @ 15:04:24 #111
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_81457867
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 15:03 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Misschien wel. Maar het is wel begrijpelijk.
Actie = reactie.

Normaal ben ik niet voor eigen rechter spelen. Maar in dit geval zou ik het toch ook niet zo erg vinden als iemand de kinderen van Mevrouw van der Graaf lastig effe gaat vallen.
Dit slaat toch he-le-maal nergens op?

zaterdag 15 mei 2010 @ 15:05:02 #112
256363 ZoKanIkHetOok
pi_81457886
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 15:02 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ik heb eerder het gevoel dat jij juist tegen de massa aan wil trappen door het er niet mee eens te zijn.
Dat gevoel heb ik ook.

Ik bedoel, van alle 'massive public outcry's' vind ik dit nog wel de minst logische om ervan te zeggen 'pfft, dat doen ze gewoon omdat het stoer is.'
  zaterdag 15 mei 2010 @ 15:05:07 #113
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_81457889
Flikker toch op met me man .

100+ mensen dood, honderden in rouw om verloren famile etc, maar een telefoontje naar een jochie en er moeten mensen dood. Hoeveel meer mensen zijn er inmiddels omgekomen door ongelukken weet ik het, maar nee, dit ene jochie is opeens het middelpunt van het universum, een kind dat niemand persoonlijk kent oid, maar god wat geven we om hem!!!

Dood aan de telegraaf! Stenig de journalist! Maakt die kankerkrant kapot!!!!

Nee, dat komt echt over als oprecht medelijden met het kind hoor, dat lijkt totaal niet op typisch lekker rellen met zijn allen!

En "we vinden het te ver gaan" spreek voor jezelf met je fake-moraalridder gedoe...
Get woke, go broke!
  zaterdag 15 mei 2010 @ 15:06:02 #114
256363 ZoKanIkHetOok
pi_81457916
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 15:04 schreef yvonne het volgende:

[..]

Precies.

Het slaat ALLEBEI evenveel nergens op.

De woede van nu is oprecht en terecht.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 15:06:47 #115
256363 ZoKanIkHetOok
pi_81457934
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 15:05 schreef HeatWave het volgende:

100+ mensen dood, honderden in rouw om verloren famile etc, maar een telefoontje naar een jochie en er moeten mensen dood. Hoeveel meer mensen zijn er inmiddels omgekomen door ongelukken weet ik het, maar nee, dit ene jochie is opeens het middelpunt van het universum, een kind dat niemand persoonlijk kent oid, maar god wat geven we om hem!!!

Dood aan de telegraaf! Stenig de journalist! Maakt die kankerkrant kapot!!!!

Nee, dat komt echt over als oprecht medelijden met het kind hoor, dat lijkt totaal niet op typisch lekker rellen met zijn allen!

En "we vinden het te ver gaan" spreek voor jezelf met je fake-moraalridder gedoe...
Zie hier de hipheid van jezelf afzetten tegen moraalriddders.

Hip hoor.
  Admin zaterdag 15 mei 2010 @ 15:06:49 #116
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_81457937
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 15:06 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:

[..]

Precies.

Het slaat ALLEBEI evenveel nergens op.

De woede van nu is oprecht en terecht.
mág ik alsjeblieft daar anders over denken?!

zaterdag 15 mei 2010 @ 15:07:32 #117
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_81457965
En ook nog eensop FOK!, het forum dat er altijd als de kippen bij is om mensen uit een R&P topic te googlen, stalken, adressen te zoeken en mensen dan lastig te vallen .
Get woke, go broke!
  zaterdag 15 mei 2010 @ 15:07:55 #118
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_81457981
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 15:07 schreef HeatWave het volgende:
En ook nog eensop FOK!, het forum dat er altijd als de kippen bij is om mensen uit een R&P topic te googlen, stalken, adressen te zoeken en mensen dan lastig te vallen .
Reageer eens op mijn post dan.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 15:08:22 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_81457988
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 15:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer want hoeveel gillen het nu en doen het niet, want ze hebben toffe WK verslaggeving straks en en en
Tsja, ik ben wat dat betreft erg eigenwijs en de kans dat de krant er op enig moment weer inkomt is ook erg klein.... nee, ook niet voor een proefabonnement van 6 weken.

En ja, ik houd zulke eigenwijzigheid erg lang vol, ook als het niet handig is
Randstad staat inmiddels al op een boycot van 19 jaar
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 15 mei 2010 @ 15:08:32 #120
256363 ZoKanIkHetOok
pi_81457993
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 15:06 schreef yvonne het volgende:

[..]

Um, ja?

Ik zeg toch niet dat dat niet mag?

Als er IEMAND hier strooit met frasen als "flikker toch op", ben jij het.
pi_81457995
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 15:05 schreef HeatWave het volgende:

Daar gaat het niet om. Het gaat om z'n privacy en de overdreven media-aandacht.
pi_81458009
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 15:04 schreef yvonne het volgende:

[..]

Want?
Zoals de Telegraaf nu reageert is het gewoon schouders ophalen en wachten op de volgende stunt van ze.

Ik zou het echt niet erg vinden als mevrouw duidelijk wordt gemaakt dat veel mensen in Nederland dit echt niet vinden kunnen. En dat hoeft dan niks ernstig te zijn. Gewoon haar even laten voelen hoe het is als volslagen onbekenden zich met haar familie gaan bemoeien.
Leaf
  Admin zaterdag 15 mei 2010 @ 15:11:29 #123
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_81458064
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 15:08 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:

[..]

Um, ja?

Ik zeg toch niet dat dat niet mag?

Als er IEMAND hier strooit met frasen als "flikker toch op", ben jij het.
Ik tik precies zoals ik praat Weet ( bijna) iedereen.
Niks rottigs mee bedoeld
* Handje schudt

zaterdag 15 mei 2010 @ 15:11:57 #124
256363 ZoKanIkHetOok
pi_81458084
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 15:06 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wacht even.

Zeg je nu dat het lastigvallen van Ruben prima is, maar als hetzelfde wordt gedaan met de kinderen van Jolande, dan is het opeens te ver?

Ik zou op zijn minst van je verwachten dat je het allebei verachtelijk vind.
pi_81458096
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 15:09 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Want?
Zoals de Telegraaf nu reageert is het gewoon schouders ophalen en wachten op de volgende stunt van ze.

Ik zou het echt niet vinden als mevrouw duidelijk wordt gemaakt dat veel mensen in Nederland dit echt niet vinden kunnen. En dat hoeft dan niks ernstig te zijn. Gewoon haar even laten voelen hoe het is als volslagen onbekenden zich met haar familie gaan bemoeien.
Dan ben je net zo slecht als de Telegraaf dus.

De actie van Prem is een betere:
- Abonnement opzeggen.
- Lijsttrekkers die de Telegraaf niet meer te woord staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')