Meer overlords nodig voor even veel roaches!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:10 schreef Keffo het volgende:
TVP. Kan iemand de namen in de op zetten? mijne is Keffo.keffo
Ik heb nog nooit met zerg gespeeld, wat betekent die aanpassing van die roach den nu?
En armor van 2 naar 1 toch? Dus sneller dood.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:17 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Meer overlords nodig voor even veel roaches!
Volgens mij niet?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:20 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
En armor van 2 naar 1 toch? Dus sneller dood.
pre-orderen bij frree record shop online ( wel ff het mailtje sturen naar het opgegeven email adres)quote:
er is mij verteld dat 20 drones per basis wat te weinig isquote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:27 schreef Prometheus4096 het volgende:
Als je 80 drones over 4 bassisen hebt plus 4 queens. Daarbij 4 infestors en 16 hydras dat is 128 supply. Vroeger kon je daarbij nog 72 roaches hebben. Nu dus nog maar 36. Dat is natuurlijk in een 200 vs 200 gevecht een enorm verschil. En dat wilde men balancen want schijnbaar had Z daar een enorm voordeel.
Bijeffect is dat ook de prijs verhoogd is. Ik denk dat ze die gewoon niet direct aan wilde passen. Resultaat is dat zerg nu heel anders moet gaan spelen en ze willen weten hoe dat uitpakt voordat ze de roach ook weer goedkoper maken.
Al vanaf het begin heeft iedereen het gevoel dat zeg een unit mist. Geen idee wat voor unit er precies toegevoegd moet worden. Misschien toch een soort caster hybride zoals de sentry of the ghost.
Mja, je moet uitgaan van minimaal 3 werkers per mineral field. Op LT praten we over 7 of 8 spots, dus tel maar uit.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:54 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
er is mij verteld dat 20 drones per basis wat te weinig is, envolgens mij mist zerg een air vs air unit zoals de scourge. er is weinig anti air wat je kan doen als zerg als iemand met BC's en valks of VR's aan komt zetten.Mass hydra of Muta en de rest van de units zou ik geeneens weten.
Maar goed, ik speel ook geen zerg nu met toss begonnen.. stukje lastiger dan terran. Toss heeft ook een paar dingen die gewoon te laat komen zoals warp prism, leuk maar tenzij je het haalt tot late game gebruik je zo'n ding nooit. Nu gaat iedereen gewoon mass VR's.
Weetje wat de grap is?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:27 schreef Prometheus4096 het volgende:
Als je 80 drones over 4 bassisen hebt plus 4 queens. Daarbij 4 infestors en 16 hydras dat is 128 supply. Vroeger kon je daarbij nog 72 roaches hebben. Nu dus nog maar 36. Dat is natuurlijk in een 200 vs 200 gevecht een enorm verschil. En dat wilde men balancen want schijnbaar had Z daar een enorm voordeel.
Bijeffect is dat ook de prijs verhoogd is. Ik denk dat ze die gewoon niet direct aan wilde passen. Resultaat is dat zerg nu heel anders moet gaan spelen en ze willen weten hoe dat uitpakt voordat ze de roach ook weer goedkoper maken.
Al vanaf het begin heeft iedereen het gevoel dat zeg een unit mist. Geen idee wat voor unit er precies toegevoegd moet worden. Misschien toch een soort caster hybride zoals de sentry of the ghost.
Ingame heet ik AngelEye. Volgens mij is mijn volledige nick AngelEye.Nicky, die laatste moest je opgeven om beter herkent te worden ofzoiets?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:52 schreef Donderkonijn het volgende:
ff naampjes verzamelen dan maar
zo ver hebben we :
keffo.keffo.
thoraxx.thoraxx
Aureole.aureole
Kofzor.kof
thunderbunny.donderkonijn
Stuv.Stuv
Skamba.daskambas
zet je eigen er even onder voor de makkelijkheid dan kan iemand de OP aanpassen.
Zo belachelijk is het nou ook weer niet. Een zealot is ook gewoon 2 supply..quote:
Kan datquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:53 schreef ko_On het volgende:
Gewoon fake-preorder doen ergens in Amerika, zo ben ik aan m'n key gekomen..
Idem hier, dus ik ben wel online idd.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:13 schreef Donderkonijn het volgende:
gaat er nog iemand spelen vanavond, mn avondplannen zijn afgezegd
Had je gisteren toen we op Twilight Fortress speelden eigenlijk Blink voor je Stalkersquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:31 schreef tedkees2 het volgende:
Arg. Gun-shy, da's mijn probleem. Ik had als ik een early push had gedaan zeker weten deze match gewonnen. Ik had al 2 zeals voordat zijn gateway af was! Ik had z'n pylon kunnen slopen en daarna z'n probes >.<
Ik ben zo'n noob he
Vast niet. Net wel weer paar potjes gewonnen, en eigenlijk gewonnen omdat ik vond dat ik niet zo moest blijven hangen in m'n basisquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Had je gisteren toen we op Twilight Fortress speelden eigenlijk Blink voor je Stalkers
Overigens... Geen zin/tijd om te spelen?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Had je gisteren toen we op Twilight Fortress speelden eigenlijk Blink voor je Stalkers
Je eerste win ever, of je eerste win van een rus?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:26 schreef RitseB het volgende:
TVP, vandaag mijn eerste potje gewonnen van een rus
Beidequote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:27 schreef tedkees2 het volgende:
[..]
Je eerste win ever, of je eerste win van een rus?
Misschien dadelijk maar de reden dat ik in het weekend nog achter de pc zit nuquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:24 schreef tedkees2 het volgende:
[..]
Overigens... Geen zin/tijd om te spelen?
Ritse.Ritsequote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:32 schreef Maisnon het volgende:
bert_van_dirkjan snipertje.mokkel
Simsfan88 AngelEye.Nicky
Aglarr incurable.incurable
RitseB wat is die van jou
Alledrie toegevoegd! Wordt 't misschien eens tijd om een OP te gaan fabriceren voor 't volgende topique?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:32 schreef Maisnon het volgende:
bert_van_dirkjan snipertje.mokkel
Simsfan88 AngelEye.Nicky
Aglarr incurable.incurable
RitseB wat is die van jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |