quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 10:27 schreef Prometheus4096 het volgende:Als je 80 drones over 4 bassisen hebt plus 4 queens. Daarbij 4 infestors en 16 hydras dat is 128 supply. Vroeger kon je daarbij nog 72 roaches hebben. Nu dus nog maar 36. Dat is natuurlijk in een 200 vs 200 gevecht een enorm verschil. En dat wilde men balancen want schijnbaar had Z daar een enorm voordeel.
Bijeffect is dat ook de prijs verhoogd is. Ik denk dat ze die gewoon niet direct aan wilde passen. Resultaat is dat zerg nu heel anders moet gaan spelen en ze willen weten hoe dat uitpakt voordat ze de roach ook weer goedkoper maken.
Al vanaf het begin heeft iedereen het gevoel dat zeg een unit mist. Geen idee wat voor unit er precies toegevoegd moet worden. Misschien toch een soort caster hybride zoals de sentry of the ghost.
er is mij verteld dat 20 drones per basis wat te weinig is

, envolgens mij mist zerg een air vs air unit zoals de scourge. er is weinig anti air wat je kan doen als zerg als iemand met BC's en valks of VR's aan komt zetten.Mass hydra of Muta en de rest van de units zou ik geeneens weten.
Maar goed, ik speel ook geen zerg nu met toss begonnen.. stukje lastiger dan terran. Toss heeft ook een paar dingen die gewoon te laat komen zoals warp prism, leuk maar tenzij je het haalt tot late game gebruik je zo'n ding nooit. Nu gaat iedereen gewoon mass VR's.